რა აზრის ხართ ამ მანქანაზე??? სანადიროტ კაია???
ბევრჯერ გაგაფრთხილე, რომ ლინკი ჩასვი ტეგებში მეთქი. ამჯერად 10%-ი ვორნი და მერე უკვე შეგეზღუდება დაპოსტვა, ეს უკანასკნელი გაფრთხილებააა იცოდე, მერე მე ნუ დამაბრალებ
პატივისცემით: მე.....
ეს ერთხელ ტალახში ,,გაცურვა" არ ნიშნავს იმას,რომ ამ მანქანას ზე შესაძლებლობები გააჩნია.სანადიროდ იო-ს მე ვერ გირჩევ.გამოცდილები უკეთ ახსნიან.იო-ს ძრავი 1.8 ან 2.0 აქვს როგორ მახსოვს,აღმართზე და ტალახში წასულია მაგის საქმე...
იო მე მყავს და მინდა გითხრა რომ ძვირი შესანახი მანქანაა, გამავლობით არაუშავს ყოფნის ყველგან თავისი პატარა ძრავი მაგრამ პაჯერო ნაღდად ჯობია. თუ გამავლობა გაინტერესებს რავ 4-ს ცრვ-ს ჯობია. მაგრამ ნივით სადაც გავდიოდი ან ავდიოდი იოთი მხოლოდ ვოცნებობ
არც მე გირჩევთ იოს მატორი ცოტა პრობლემური აქვს არ რემონდება თუ რამე პრობლემა მოუხდა უნდა შეიცვალოს, სანადიროდ 93 ტიდან 98 მეტამდე პრასტოი პაჯერო ყველაზე მაგარია მაგარი გამავლობა აქვს და არსად დაგტოვებს თუ წყალაში საიარული გიხდებათ მაშინ დიზელი ჯობია 2.5 2.8 თუ არადა 3.0 ბენზინი
ეხ ნიკოლოზა ნიკოლოზა გახდი ჯერ 18 ის და მერე აარჩევ რამეს. მანამდე ჯერ 5 წელი გაქვს საფიქრალი
Davitus
ხო დავით, ნიკოლოზა ჩვენი პატარა და აქტიური ძმაა, მაგრამ ბიჭებმა ასაკი არ იციან და ხანდახან გაურკვევლობებში შედიან
პაჯერო იო არის ვირი მაშინა. ერთი ასეთი მანქანა ვიცი, მუშაობს ანტიფრიზი და ძრავის ზეტის გარეშე )))) დარბის ჩვეულებრივად ამის მერ კაპრიზნი გდი-ს ძრვებზე რომ მესმის მეცინება )))
მანქანა სამი წელია არის სასტიკ ექსპლუატაციაში, ძველ ვილის რომ არ გაიმეტებ ისეთში და ყველაფერს გაუძლო.
ბიჭებო იო მექანიკა 2 კარიანი ვინმეს თუ გყავთ ან რამე ინფო თუ გაქვთ იქნებ გამიზიაროთ? ავტომატი მყავს და მექანიკა მაინტერესებს
MIMINO
შენ რა გინდა გააჩნია, გადაკეთება გინდა მექანიკაზე? ისე რაც ვიცი, იოები ყველა ავტომატებია. რამდენადაც ვიცი ჯუნიორებია მექანიკები, მაგრამ შეიძლება ვცდებოდე.
აგე მაშინა დაიჰატსუ ეძახე და ნახე რა დღეშია.....
შოთა.03
აჰააა, ეხლა შენა კიდე, დაიჰაცუ იოა თუ პაჯერო?
იო, ძალიან კარგი აპარატია. ნანახი მყავს საქმეში, როდესაც ამ მანქანას მცოდნე
მხედარი მართავს, რაც ძალიან იშვიათი მოვლენაა საქართველოში.
ახლა არ გამიბრაზდეთ, მაგრამ ეს სიმართლეა...
ჩელე
შოთა.03
მერე შე კაი კაცო, დაიჰაცუ პაჯეროა თუ იო მეთქი მაგას გეკითხები, თემასთან რამე კავშირშიააა????...... ვააააახ კაცოოო.....
მექანიკაც არის იო
გაუმარჯოს ბჭებო მე ამ საიტის ახალია მომხმარებელი ვარ დგეს დავრეგისტრირდი და მინდა გიტხრატ რო მე მყავს მიტსუბისჰი პაჯერო იო ა ტომატიკა და დზალიან კმაყოპილი ვარ მანქანიტ ტქვენ მოუარეტ ამ მანქანას ის ტქვენ არსად არ დაგტოვებტ არც მტასჰ იდა არც ბარსჰი მე პირადად გამოცდილი მყავს ეს მანქანა და ამდგეებსჰ იგადავიგე ვიდეოს და განახებთ
svanski
სლე მანქანაა მაგარი თან იმისთანა რო მეტი არ გამოუშვიათ იაპონელებს ლეტუჩი სიტროენის მერე, საკუტარი თვალით ვრწმუნდები უკვე რამდენიხანია!!!
მაჭარა
გეთანხმები მე ვთვილი, რომ ეს მანქანა მიცუბიშის სირცხვილია და არანაირი შეხება ძველ თაობის პაჯეროსთან არ აქვს და ისევ ძველი პაჯეროს გამოშვება გაეკრძელებათ ის ჯობდა.
მატორი საერთოდ არ უვარგა და ერთი სიტყვის მე პარკეტნი ჯიპად მივიჩნევ
პარკეტნი ჯიპად კი არა როგორც მანქანა საერთოდ არ ვარგა, საერთოდ..ერტადერთი კაცმა შეიძლება მაგის ავტომატიკა თავის რაზდატკიანად ამოიღოს და ნივას გლიჯოს, მერე ნახე შენ ნივას თუ რამემ აჯობოს იმის დედა ვატილე ლაააა
ამ მანქანასთან შეხება არ მქონია და ამდენად არაფერი ვიცოდი მისი აღჭურვილობის შესახებ. არც მისი გამავლობის ტესტი მინახავს მაგრამ ამას წინათ მოვხვდი ერთ იოში ერთმა რამემ გამაკვირვა ძალიან,
სუპერ სელექტია! ჩემი თვალით რო არ მენახა არ დავიჯერებდი სხვის ნათქვამს ეს ის სისტემაა რომელიც მიცუბიშისათვის საამაყოა და სხვა ზოგიერთმა დიდმა ჯიპებმაც ვერ მიიღეს. აქამდე მეგონა რომ მარტო პაჯეროს ხვდა წილად ეგ პატივი. დასაფიქრებელია, კაკ მინიმუმ
მაჭარა
კი მარა სად უნდა გამოიყენო სუპერსელექტი როდესაც რაზდატკა ტრავერსის სიმაღლეზეა ჩამოწეული და უგზოობაზე მაგარი საშიშია, ტან ალუმინის ბლოკია და ოდნავი ზედმეტი წარტყმა და ჩათვალე გატეხილია, წინა ხადავოი ძალიან მაგარი დაუხვეწავია და არასწორ მუშაობაში მთლიანი მანქანის სიმსუბუქეც ხელს უწყობს, ნუ აღარ გავაგრძელებ ბენზინის და ტორმუზის სისტემაზე, ეს ელექტრონული გაზის პედალი დაპლიუს დროსელი ხო საერთოდ..ძრავზე კიდე შენთვითონვე თქვი დანარჩენი
წყალში გასვლა უხდება მაგრად კიდე რა
.
გინახიათ თქვენ იო ტალახში??? მერე ვერაფერს ვერ იტყვით იოზე პატარაა პროსტა და gdi. და ამ მანქანაზე თუ რამე იცით დაწერეთ
ხო მაგრამ როგრო შევადაროთ თუ გინდა პაჯერო 2.5 იანი 2.8 და 3.0 და 3.5 გამავლობით 1.8 იოს
ამ მანქანის ყიდვას ვაპირებ და ძმურად რამე რჩევები მომეცით
პლიუსები და მინუსები მაინტერესებს ერთი ის ვიცი რომკაი გამავლობა აქვს. თვითონ ვიჯექი მანქანაზე და ისეთ გაუვალ აღმართებში იარა რომ გამიკვირდა
საწვავსაც მგონი 10 ლიტრამდე წვავს ქალაქში. მექანიკური გადაცემათა კოლოფით ვიყიდო თუ ავტომატურით???
ღიირს ამ მანქანის ყიდვა???
ერთი რასაც დავაკვირდი ის არის რომ ქალაქში ძალიან ბევრი დადის უკვე თითქმის ყოველი მეათე მანქანა იოა.
მე პაჯერო 2-ს გირჩევდი, ყველა მახასიათებლით ჯობია იოს და ფასიც თითქმის ერთი აქვთ. 10 ლიტრს არამგონია რომელიმე იო წვავდეს, მექანიკა არ ვიცი, მაგრამ მე ავტომატი 12 ლიტრს მიწვავდა. პაჯეროში გაზი რომ ჩააყენო, იოზე ბევრად ეკონომიურად ივლი.
კარგი პაჯერო მყავს გასაყიდი ძმაო დაანებე ამ იოს თავი მაგის ფაცაცუა დედაც ჩამოდი ნახე მანქანას ნაკლი არააქ განცხადებებში მიდევს ამ ფორუმზე რასაც იო დაგიწვავს იმდენს წვავს ესეც
იოს დედაც ბიჭებო,ისეთ ტალახში იბუქსავა რომ ჩემი გოლფ 1.8 ავტომატით გავდიოდი ლისის ტბაზე და ოპელ ასტრითაც ავსულვართ საერთოდ ლისი საბურავებით,რომ არ თქვათ საბურავები ექნებოდა ზაფხულის პროტექტორებიანიო. ასევე ძალიან ვიწრო მანქანაა,სიმაღლეში არ ვარ მაღალი,საშუალო ტანის ვარ და სულ სტოიკას ვურტყი თავი ისეთი ვიწროა! საბარგულის მოცულობაც ვერ უქაჩავს,+ძრავი.მაგ მანქანას მარტო ქალი თუ იყიდის.
ასი თავით ჯობია პაჯერო II,ასევე CRV და თუ გინდ RAV4 გინდ კომფორტით,გინდ მოცულობით და გინდ შენახვის სიიაფით!
GDI ძრავებია ძაან კაპრიზული.ზეთი უნდა ურჩიო .ყველა ზეთს ვერ ჩაასხამ.მოვლის ამბავში ძვირი არ არის.საბარგულში ფართი არ აქვს ეგეც არ დაგავიწყდეს.მეც ეგრე ვიყავი ან იო უნდა მეყიდა ან CRV.ვიყიდე CRV და არ მინანია.
გამავლოს ამბავში არ შემიდარებია IO და CRV.
მე არ გირჩევ IO-ს და დანარჩენი შენ იცი
woodman
ახალს ვერავინ ვერაფერს გეტყვის, გადახედე წინა პოსტებს და მიხვდები, რომ არჩევანი ისევ შენ უნდა გააკეთო. გააჩნია შენ რისთვის გინდა ეგ მანქანა. ქალაქში ღირს მაგის ყოლა. უბრალოდ ძვირი შესანახია ძრავის გამო. თორე მაგას რომ სისტემა აქვს ( სუპერსელექტი) ეგეთ სისტემას ვერც ცეერვე, ვერც რავ-4 და ვერც სუზუკი ვერ დაიკვეხნის. ამ მხრივ საუკეთესოა თავის კლასში. ჩემი რჩევა კი იქნება: მაგ ფასში რაც იოში უნდა გადაიხადო, ცოტას თუ წაამატებ, უკეთესი კლასის მაღალგამავლობის მანქანას იყიდი. დანარჩენი შენზეა უკვე. წარმატებას გისურვებ.
ჩელე დიდი მადლობა ძმაო კარგი რჩევა მომეცი მაგრამ ყველა ჯიპს გადავხედე. ძირითადად იო შევადარე ცრვს და რავ4 მაგრამ ეს ორი იოსთან ახლოსაც ვერ მივლენ
წვითაც ცოტათი მეტს წვავენ. რაც შეეხება გაზის ჩაყენებას არ მწამს ავტომობილში გაზის ჩაყენების და მაგარი უსაფრთხოდ მეჩვენება. ვიცი რომ ბევრი ამბობს რომ არ ფეთქდება და ეგეთები მარა მაინც ვერ ვენდობი თან მატოროს დედას ტირობს თორე ტოიოტა 4რანერი მინდოდა.
მგონი იოს ვიყიდი ძმაკაცს ყავს და კმაყოფილია მირჩევნია ცოტა მეტი გადავიხადო და სინთეტიკური ზეთი ვასხა ძრავში. ვიდრე უხარისხო და გაზით ვიარო მე ჯანდაბას და ცოლ შვილს გაზიან მანქანაში ვერ ჩავსვავ. ყველას დიდი მადლობა რჩევისთვის,
ქართული ლეგენდები:
რუსული ფოლადი ყველაზე მაგარია
იჟ-27 ყველაზე მაგარი თოფია, რატომ? იმიტომ რომ რუსული ფოლადითაა გაკეთებული
ახალი თაობის მანქანები არ ვარგა ძველი ჯობია , "არ გამოუვიდათ" ახალი კარგი
ნივა ყველაზე მაგარი ჯიპია
Geoჟორჟიკა
ერთი გამოგრჩა: სუპერს მიირთმევს ეს ჯიგარი და ამიტომ გამოდის ძვირი შესანახი.....
Geoჟორჟიკა
CRV-ეს გააჩნია, ჩემს ჯადოსნური ღილაკი აქ და ია იმას რო ჩავრთავ ხოშიანად უბერავს
ისე ხუმრობის გარეშე და 3 ცელია მყავს და მაგარი კმაყოფილი ვარ, კაი საბურავით, ჯერ არ დამიბუქსირებია. იოსთანაც მქონია შეხება, გამავლობით კი ჯობს
CRV-ის და RAV4-ს, მაგრამ სხვა ვერაფრით
ჩელე
პრემიუმ ავანგარდსაც კარგად მიირთმევს და მაგას და რეგულარს შორის სხვაობა 20 თეთრია , ანუ 200 ლიტრზე 40 ლარი და თვეში ბევი არ წვავს 200 ლიტრ ბენზინზე მეტს დაჟე მაგდენსაც არა CRV-კი სამაგიეროდ უფრო მეტსაც წვავს(ჩემიატოს კატალოგით 12.7 ლ უწერია) ანუ იო-თI 200 ლიტრით თუ გაივლი 200/12*100=1667კმ CRV-თი კი დაგჭირდება 1667/100*12.7=211.79-200=11.79*2.25=26 ლარით მეტ ბენზინს და ეკონომია ნამდვილად არ გამოვა მაგასთან შედარებით , RAV4-ი არ ვიცი ზუსტად რამდენს წვავს მაგრამ მაგათზე ბევრად ნაკლებს არ დაწვავს ასე რომა რაფერი ძვირი შესანახი არ გამოდის , ეხლა 10-20 ლარი თვეში თუ გიწყვიტავს მაშინ სხვა საქმეა
არ გეგონოს გეკამათებოდე, მშვენივად ვიცი რომ კომპედენტური ხარ ამ საკითხში მაგრამ შენახვის სიძვირე ზემოტ მოყვანილ მოდელებთან შედარებით არ ყიდვის მიზეზად დასახელება მემგონი არასწორია
რავიცი ძმაო აქ რაც იოებზე დაიწერა და აგინეს ამ მანქანას მართლა მაგრად მიკვირს...მითუმეტეს მონადირე ხალხისგან...
მე მყავს იო მექანიკა, ოთხკარიანი, ძაან ვორჭოფობდი სანამ ვიყიდიდი , მაგრამ ბოლოს მაინც ვიყიდე და იმდენად კმაყოფილი ვარ ამ მანქანის რო რავიცი რა,თავიდან ვფიქრობდი გავყიდი მეთქი, მაგრამ ერთი წელია უკვე რაც მყავს და გაყიდვა კი არა , ეხლა იმას ვფიქრობ რო გავყიდო რა უნდა ვიყიდო ამაზე კაი მეთქი, მოდი ჩემი მოკრძალებული აზრითშევაფასებ ამ მანქანის დადებით და უარყოფი მხარეებს.
უარყოფითით დავიწყებ:
1)ჯი-დი-აი ძრავი-ძრავი მართლაც სუსტია, თუ არ გაუფრთხილდი, ზეთი 5000-ზე თუ არ უცვალე და ნაგავი ბენზინი თუ ასხი, ტალკაცელები წრიპინს დაიწკებს და მალე უმოქმედო გახდება.
2)რულ გადატანილზე სხაჟდენია ძნელად სწორდება, სწორ ტრასაზე ოდნავ შეიძლება რული მიქონდეს და ვერაფრით დაურეგულირდეს...
3)ტრასაზე ცუდი სატარებელია, არაკომფორტულად გრძნობ თავს რულთან, ხტის კვიცივით და საჭეს კარგად უნდა ფლობდე რომ რული ხელიდან არ გამოგტაცოს....განსაკუთრებით საშუალო სიჩქარეზე, 100 კმ/სთ
დადებითი მხარეები:
1)გამავლობა-გიჟია,მაქანას იმდენად დაბალანსებული კუზაოაქვს რომ შეუძლებელია სადმე ჩავარდნა და იქიდან ვერ ამოსვლა !!!!(ავტომაიკაზე არ მაქვს ლაპარაკი, ძალიან დიდი განსხვავებაა მექანიკასა და ავტომატიკას შორის)
2)ძრავი-მართალია ჯი-დი-აი, მაგრამ აბსოლიტურად შესაბამნისი წონასთან, საკმაოდ ძლიერი(განსაკუთრებით მექანიკური კოლოფის შემთხვევაში)
3)გამძლეობა(პერედოკი)-სუპერ გადარეული,უნამუსო, ფაქტიურად "პო ჟიზნი"
4)სიჩქარე-საკმარისი,(დაჭრილ დათვს გაასწრებ ტალახში, სურათს გადაუღებ დაჟე რო გაჩერდები და მოგაზავ ისევ) )
5)კომფორტი სალონის-იდეალური ,რაც გჭირდება ყველაფერი გაქვს (ცოტა უხეში, მონადირული)
6)საბარგული-ნორმალურად ტევადი, (ნუ ორ სამ ღორს მოათავსებ თავისუფლად, მეტი რა გინდა) .
7)წვა-ქალაქში მაქსიუმ 10 ლტს წვავს მექანიკები, ტრასაზე 7.5 ლტს, მართლა ძალიან ეკონომიური ძრავებია, რაც ამ მანქანის (მექანიკის) უეჭველად დადებითად უნდა ჩავთვალოთ.
8)ლამაზია, კოხტაა
იტოგში მართლა კაი მანქანაა და მე მაგარი კმაყოფილი ვარ, ზეთი ორჯერ გამუვუცვალე სულ რაც მყავს და ისიც 5000 კმზე, არანაირი პრობლემა მანქანას არააქვს, დადის მგელივით და ყველგან მაქვს ამის იმედი.სასწაულ გზებზეც მატარა, აჭარაში, ლამის მტირალას მთაზე ავედი ბოლომდე საშინელ ჭვიმაში 40% აღმართზე, ბოლოს ტოტებმა აღარ გამიშვა თორე ადიოდა.... ისე შემიყვარდა და იმდენად ვენდობი რომ შანსი არაა რო გავყიდო. ყველას გირევთ იოს ყიდვას, ოღონდ მექანიკიიიიის!!!!!!
irakli15
ისედაც ნებისმიერ მანქანაზე მექანიკა და ავტომატიკა ძალიან განსხვავდება ერთმანეთისგან. შენ მართლა გაგიმართლა, რომ მექანიკა გყავს. რა ვიცი, მე მომწონს ეგ მანქანები და არაერთხელ აღმინიშნავს, რომ რომ არა ჯი-დი-აი ძრავი, მანქანა უნაკლო იქნებოდა თავის კლასში. თუმცა, ისევ თავის კლასში მაინც ყველას მირჩევნია. წარმატებას გისურვებ.....
მეც მყავდა რავ 4 ძველი 1998 წლიანი, თან მეგონა რო მაგარი ოფროუდერი იყო და ისეთ ადგილებში დადიოდა სადაც სხვა ვერ ივლიდა (სუფთა გრუზინული პონტია, რაც შენ გყავს ისაა ყველაზე მაგარი). სანამ გავყიდდი სანადირო სათევზაოთ ვიხმარე რასაც ქვია 3 წელი, 2 წლის განმავლობაში გმირულად უძლებდა, წვრილმანები თუ უფუჭდებოდა, აი მერე დაიწყოო მარა რა დაიწყო, ლამის ყველაფერი ერთბაშად გამოვიდა მწყობრიდან.
იოსთან ერთადაც გვივლია რამდენჯერმე, დაბალ ტალახში ხიდების კარგი სისტემის ხარჯზე იო ბევრად ჯობნიდა, მარა მაღალ კალეაში და ქვიან გზებზე (ძირითადად სწორედ ესეთი გზა გვხვდება სანადიროდ) იო იჯვავდა დაბალი კლირენსის გამო, სტანდარტულ საბურავებზე სადაც რავ 4-ით ერთხელაც არ გამიდია ძირი იომ მთელი პერედოკი გამოხლიწა.
და კიდევ ერთხელ გავიმეორებ, რომ რავ 4, იო, ცრვ და მისთანანი არაა გათვლილი ოფროუდზე სასიარულოდ მწარმოებლის მიერ, ოფისთვის აქვთ სუსტი ძრავი, არც სავალი ნაწილია გათვლილი დიდ დატვირთვებზე და ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ არა აქვთ რამა, რაც ოფროუდერი მანქანის პირველი მოთხოვნაა.
იოს და რავ 4-ს (ცრვ არ ვიცი) ძალიან გამძლე სავალი ნაწილი აქვთ თუ ქალაქში და ხანდახან სოფლის ჩვეულებრივ გზაზე იხმარ. ოფროუდზე კი საკმაოდ მალე შეექმნება პრობლემები.
irakli15 შენი დაწერილიდან გამომდინარე 1 წელია რაც გყავს ეგ მანქანა და დაახლოებით 10000 კმ გაქვს გავლილი აქედან ოფროუდზე რამდენი კმ მოდის? მაგ დროის და გარბენის გათვალისწინებით შენი დასკვნა
იო ვირი მანქანაა, საერთო საკუთრებაში გვყავდა ესეთი პიპია, ავტომატიკა და რაც ამ მანქანამ გაუძლო მე რავიცი რა... მე მეგონა რომ ერთხელაც დაიშლებოდა ნაწილებად მარა უძლებდა ყველაფერს მათ შორის იმას რომ დადიდოდა ზეთის და წყლის გარეშე ძრავში, არ ვხუმრობ. ეგეთებიც იყო. და უარესებიც ყოფილა. ბოლოს 4 წლის მერე როდესაც ვიფიქრე რომ ბოლო ბოლო ეს მანქანა მოკვდებოდა პატრონმა წაიყვამა, 300 დოლარი დაახარჯა, გააპალიროვკებინა და ეხლა დადის ყოველდღე მაგით სამსახურში. მთელი ამ სასტიკი ექსპლუატაციის პირობებში მანქანას არც ერთი აგრეგატი მწყობრიდან არ გამოსულა.
ერთი პირობა სრულდებოდა მხოლოდ, ბენზინს კარგს ვასხავდით.
და კიდე რამდენი ისტორიის მოყოლა შემიძლია, მაგალითად მანქანა გაიჭედა ჭაობში, პატრონს დაეძინა შიგნით გაზის პედალზე ფეხით. მოვდივარ ერთი 20 წუთი მესმსი ღმუილი, მეთქი მოვიდა დასასრული საწწყალიო იოსი. მივედი პატრონი აზრზე მოვუყვანე, მანქანა გამოვიყვანეთ და არც არაფერი
რასაც ამბობ მართლა დაუჯერებელია იქ სადაც იომ დაბალი კლირენსის გამო პოლი გაზდო რავ 4 როგორ გაიარა? მაგრად მიკვირს რადგან იოს უფრო მაგალი კლირენსი აქვს ვიდრე რავ 4 ს ეს ყველასთვის ცნობილი ფაქტია
მე ვგულისხმობ 1998 წლიან ძველ რავ 4-ს და არა ახალს. დაუჯერებელს კი არაფერს არ ვამბობ, რაც იყო იმას ვიძახი, შენ თუ გინდა ნუ დაიჯერებ
http://myauto.ge/cat_model_details.php?&model_id=9890 ეს იოს მონაცემები
http://myauto.ge/cat_model_details.php?&model_id=16534 ეს რავ 4 ის
იოს კლირენსია 185 მმ, რავ 4 ისა 200,
ისე მეც სიამოვნებით ვიყიდდი იოს ან იგივე რავ 4-ს, ოღონდ ცოლისთვის და არა სანადიროდ. ქალისთვის საკაიფო მანქანაა, იმიტომ რომ მაგით ქალაქში მოძრაობა ადვილია კომპაქტური ჯიპია და თან ზემოდან რო უყურებ გზას ადვილია ტარება.
თუ ნატვრაა და ბარემ ინატრე რა, რაღა იოს ყიდულობ ცოლისთვის ჰაილუქსი უყიდე და გზის "ზემოდან" ყურება მერე ნახეთ ერთად :())))
თუ საიდუმლო არაა თქვენ რა გყავთ მეგობარო?
irakli15
მეც პაჯერო მყავს, ოღონდ ჩვეულებრივი მეორე თაობის, თუმცა მაგას რა შეხება აქვს ამ თემასთან? ჰაილუქსს ცოლისთვის ვერ გავიმეტებ ჩემთვის ვიყიდდი სიამოვნებით
ვაოფებთ უკვე და დაგვბანენ
ჰაილუქსი დიდია ქალისთვის
იო ან რავი ხოშიანია
axalcixeli
ვეტანხმები შენს ყველა პოსტს, ზედმიწევნით სწორი ლოგიკით არის დაწერილი ამ მანქანის შესახებ
დანარჩენების პოსტში, უბრალდ გამართლება ან არაადეკვატური შეფასებაა მეტი არაფერი
პაჯერო პინინზე თუ გსმენიათ რამე, ოღონდ უბრალო ძრავით? აი ასეთი http://www.radikal.ru გერმანიაში არის ოღონდ იშვიათია. რა ძრავია, როგორია, თუ გყოლიათ ან გაგიგიათ მაინც რამე?
უზრუნველყოფა Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)