ნივააა???, სტერეოტიპები და რეალობა |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
ნივააა???, სტერეოტიპები და რეალობა |
Apr 25 2010, 19:40
პოსტი
#271
|
|
შურდულით მონადირე ჯგუფი: !ბანდადებული! პოსტები: 489 რეგისტრ.: 5-February 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი |
ეგ პაჯერო ხიდის ბლოკირებით დალიფტული და კიდევ მაქსიმალურად ყველაფერი აქვს გაკეთებული. ზოგიერთ ადგილზე ნივა კი არა ტანკიც ეფლობა რომ იცოდეთ და მე რაც დავწერე იმაზე პასუხს რატო გაურბიხართ?
გამოდით და ნახავთ რა შეუძლია ნივას და რა პაჯეროს. http://www.youtube.com/watch?v=RlqiskXtJ94 http://www.youtube.com/watch?v=1yoz7wazwqU http://www.youtube.com/watch?v=IJPNjLUkvdU http://www.youtube.com/watch?v=ZZws_ckFGno...feature=related 1-ით 4 |
|
|
Apr 25 2010, 19:58
პოსტი
#272
|
|
შურდულით მონადირე ჯგუფი: !ბანდადებული! პოსტები: 489 რეგისტრ.: 5-February 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი |
და გეცოდინებათ ეს ჩამქრალი მანქანის დაბუქსირება სადაური წესია? მაგ ვიდეოზე გაფუჭებულ ნივას ბოროტულად რასაც უშვრებიან ყველა ხედავთ ალბათ სახლამდე უნდა მიეტანა მასე ან პროფილაქტიკამდე გაოცებული ვარ მაგ ვიდეოს მონაწილეთა ინტელექტით
|
|
|
Apr 25 2010, 22:44
პოსტი
#273
|
|
ო ფ ე რ ი ს ტ ი ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი |
დედაა რამდენი დაგიწერიათ კაცოოო
ეს თემა კიდე თუ ცოცხალი იყო არ მეგონა მოტით ეხლა ცოტა ობიექტურად შევხედოთ ამ საკითხს ჯერ ერთი დავიწყოთ ტექნიკური მახასიათებლებით: ვინ თქვა ნივას ბლოკირება არა აქვსო ??? აქვს !!! ჩვეულებრივ მდომარეობაში, ნივას აქვს მუდმივად ჩართული ორივე ხიდი... ხოლო იმ ორი რიჩაგიდან, 1 რთავს ე.წ. "პონიჟენის", ხოლო მეორე რთავს - შუა ბლოკირებას, ანუ რაზდატკის ბლოკირებას რაც გამოიხატება ომაში, რომ ჩართული ბლოკირებით ნივის წინა და უკანა ხიდებზე ძრავის ძალა ნაწილდება 50/50... სხვათაშორის შუა ბლოკირება ბევრ უცხოურ ჯიპს არა აქვს იგივე პაჯერო 1-ებს და თუ არ ვცდები სტოკი საფარებსაც კი ასე რომ ტექნიკურად ნივა საკმაოდ აღჭურვილია, ერთადერთი დიფ ლოკი არა აქვს.. მაგრამ მისი გეომეტრია და შესაბამისი საბურავები (რადნოი მ/ტ) სრულიად საკმარისია ნივისთვის რომ გაიაროს ბევრად უფრო მეტ ადგილას ვიდრე ბევრი უცხორუი ჯიპი. მითუმეტეს თუ ე.წ. "სტოკს" შეაჯიბრებ... შესაბამისად, თუ გავითვალისწინებთ, რომ ტექნიკურად და გეომეტრიულად მანქანას საკმაოდ ბევრი დადებითი მხარე აქვს - გამავლობის მხრივ, იმაზე კამათი, რომ ნივას ნებისმიერი უცხოური ჯიპი ჩაიხევსო - არის დიდი სისულელე გამავლობაში !!! ნივა აი ძალიან ბევრ "ჯიპს" (ოფფ-როუდზე დატიუნინგებულს არ ვგულისხმობ ეხლა) ჩაიხევს და ამას კიდევ ერთი რამე განაპირობებს, რაც არის ის რომ ნივას გაიმეტებ ყველგან !! ხოდა დანარჩენი ეხლა კომფორტი და გემოვნება - ფინანსებთან არის დამოკიდებული ვისაც ტრაკი აქვს გელენვაგენი გაიმეტოს ძმაო და ისიც ყველგან გავა... მაგრამ ვისაც არა აქვს - ნივა მშვენიერი მანქანაა და მე პირადად ცუდ ჯიპს - კაი ნივა მირჩევნია ვოტ ტაკ !!! |
|
|
Apr 26 2010, 07:59
პოსტი
#274
|
|
ქვით მონადირე ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 16 რეგისტრ.: 14-February 10 ნიკის ჩასმა ციტირება |
დედაა რამდენი დაგიწერიათ კაცოოო ეს თემა კიდე თუ ცოცხალი იყო არ მეგონა მოტით ეხლა ცოტა ობიექტურად შევხედოთ ამ საკითხს ჯერ ერთი დავიწყოთ ტექნიკური მახასიათებლებით: ვინ თქვა ნივას ბლოკირება არა აქვსო ??? აქვს !!! ჩვეულებრივ მდომარეობაში, ნივას აქვს მუდმივად ჩართული ორივე ხიდი... ხოლო იმ ორი რიჩაგიდან, 1 რთავს ე.წ. "პონიჟენის", ხოლო მეორე რთავს - შუა ბლოკირებას, ანუ რაზდატკის ბლოკირებას რაც გამოიხატება ომაში, რომ ჩართული ბლოკირებით ნივის წინა და უკანა ხიდებზე ძრავის ძალა ნაწილდება 50/50... სხვათაშორის შუა ბლოკირება ბევრ უცხოურ ჯიპს არა აქვს იგივე პაჯერო 1-ებს და თუ არ ვცდები სტოკი საფარებსაც კი ასე რომ ტექნიკურად ნივა საკმაოდ აღჭურვილია, ერთადერთი დიფ ლოკი არა აქვს.. მაგრამ მისი გეომეტრია და შესაბამისი საბურავები (რადნოი მ/ტ) სრულიად საკმარისია ნივისთვის რომ გაიაროს ბევრად უფრო მეტ ადგილას ვიდრე ბევრი უცხორუი ჯიპი. მითუმეტეს თუ ე.წ. "სტოკს" შეაჯიბრებ... შესაბამისად, თუ გავითვალისწინებთ, რომ ტექნიკურად და გეომეტრიულად მანქანას საკმაოდ ბევრი დადებითი მხარე აქვს - გამავლობის მხრივ, იმაზე კამათი, რომ ნივას ნებისმიერი უცხოური ჯიპი ჩაიხევსო - არის დიდი სისულელე გამავლობაში !!! ნივა აი ძალიან ბევრ "ჯიპს" (ოფფ-როუდზე დატიუნინგებულს არ ვგულისხმობ ეხლა) ჩაიხევს და ამას კიდევ ერთი რამე განაპირობებს, რაც არის ის რომ ნივას გაიმეტებ ყველგან !! ხოდა დანარჩენი ეხლა კომფორტი და გემოვნება - ფინანსებთან არის დამოკიდებული ვისაც ტრაკი აქვს გელენვაგენი გაიმეტოს ძმაო და ისიც ყველგან გავა... მაგრამ ვისაც არა აქვს - ნივა მშვენიერი მანქანაა და მე პირადად ცუდ ჯიპს - კაი ნივა მირჩევნია ვოტ ტაკ !!! მეც ნივის ყიდვას ვაპირებ და სანამ მიმინოს ყავდა ყველას ვუდგებოდიტ, რასაც ნივას ვტანჯავდიტ ისე სხვა ჯიპი დატანჯე და რომელი უფრო დვირი დაგდება გაკეტება მაგასაც ვნახავტ და კიდევ აგმარტიო ვიგაცამ ტქვა, მანახეტ ისეტი აგმარტი სადაც ტქვენი ჯიპი ავიდა და ნივა ვერ ავიდა, აი მეკი მინახია პირიქიტ რა დიდი განსხვავებაა ორკარიან პაჯეროსა და ნივაში, შიგნიტ ადგილს ვგულისხმობ, უკანა სავარდელზე ისე ზიხარ როგორც ნივაში ასე რომ ზოგს ნივა ურცევია და ზოგს კომფორტული მანქანა ეს იდეო რო ნახეტ რატო მაგაზე არ ამბობტ რამეს, ეხლა რატო გაჰუმდიტ ალბატ ეხლაც იტყვიტ ნივა ვერ ავაო მაგ აგმარტზეო |
|
|
Apr 26 2010, 10:15
პოსტი
#275
|
|
პოინტერით მონადირე ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 3,246 რეგისტრ.: 3-December 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ქიზიყი–თბილისი |
მეც ნივის ყიდვას ვაპირებ და სანამ მიმინოს ყავდა ყველას ვუდგებოდიტ, რასაც ნივას ვტანჯავდიტ ისე სხვა ჯიპი დატანჯე და რომელი უფრო დვირი დაგდება გაკეტება მაგასაც ვნახავტ და კიდევ აგმარტიო ვიგაცამ ტქვა, მანახეტ ისეტი აგმარტი სადაც ტქვენი ჯიპი ავიდა და ნივა ვერ ავიდა, აი მეკი მინახია პირიქიტ რა დიდი განსხვავებაა ორკარიან პაჯეროსა და ნივაში, შიგნიტ ადგილს ვგულისხმობ, უკანა სავარდელზე ისე ზიხარ როგორც ნივაში ასე რომ ზოგს ნივა ურცევია და ზოგს კომფორტული მანქანა ეს იდეო რო ნახეტ რატო მაგაზე არ ამბობტ რამეს, ეხლა რატო გაჰუმდიტ ალბატ ეხლაც იტყვიტ ნივა ვერ ავაო მაგ აგმარტზეო ისე მაგ ვიდეოებიდან ისეთი შთაბეჭდილება დამრჩა რომ ეგ მანქანა თავის ძრავზე არ უნდა იყოს(ანუ უფრო ძლიერი ძრავი უყენია) |
|
|
Apr 26 2010, 11:09
პოსტი
#276
|
|
თოფით მონადირე ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,857 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi |
ლეკი
|
|
|
Apr 26 2010, 11:18
პოსტი
#277
|
|
შურდულით მონადირე ჯგუფი: !ბანდადებული! პოსტები: 489 რეგისტრ.: 5-February 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი |
|
|
|
Apr 26 2010, 22:46
პოსტი
#278
|
|
შუბით მონადირე ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 101 რეგისტრ.: 22-April 10 ნიკის ჩასმა ციტირება |
გამარჯობათ ბიჭებო მე ჯერ ახალი ვარ და ასე ვთქვათ ჯერ ეს წავიკითხე, ხოლო ჩემი პასუხი არის ასეთი რაც შეეხება ნივას.
პირადად მე მყავს ნივაც და ლენდ როვერიც, ასე რომ ან ერთის სიმპატიის მომხრე ვიყო ან მეორესი არც მასეა, პირადად ნივასაც დიდ პატივს ვცემა და ლენდ როვერსაც მაგრამ ერტი მინდა დაწმუნებით ვთქვა რომ ნივა ერთ დროს მართლა სერიოზული გამავლობის მანქანა იყო ახლა კი ამდენ არჩევანში საკმაოდ ჩამოკვეითდა. რო გამოვრიცხოთ აზრი რო მძღოლსაც გააჩნიაო პირად მაქ ორივე ჩემს მანქანაზე ჩავატარე ექპერიმენტი, და შედეგი ასეთი მივიღე სადაც გადის ლენდ როვერი ნივა იმის დაახლოებით 40% ს ქაჩავას. ასე რომ არც თუ ისე დიდი რაშია ნივა ტალახში თოვლში და კლდეებში. რაც შეეხება აღმართებს აქვე ვაშლიჯვარში არის აღმართი რომელსაც 4X4 ტიპის საბაზო მანქანების 60% ვერ დაძლევს მათ შორის ნივაც და ლენდით კი ვსეირნობ ამ აღმართზე. კი დიდ პატივს ვცემ ნივას მარა ვერ ქაჩამს რა მონაცემებში და ხოდებში სერიოზულად მოიკოჭლებ. და ყველაფერს თავი რო დავანებოთ ყველა ბრენდი წინ მიიწევს მარა ნივა ისევ საბჭოურ ნივათ რჩება. |
|
|
Apr 26 2010, 22:54
პოსტი
#279
|
|
პოინტერით მონადირე ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 3,246 რეგისტრ.: 3-December 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ქიზიყი–თბილისი |
|
|
|
Apr 26 2010, 23:11
პოსტი
#280
|
|
ქვით მონადირე ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 16 რეგისტრ.: 14-February 10 ნიკის ჩასმა ციტირება |
გამარჯობათ ბიჭებო მე ჯერ ახალი ვარ და ასე ვთქვათ ჯერ ეს წავიკითხე, ხოლო ჩემი პასუხი არის ასეთი რაც შეეხება ნივას. პირადად მე მყავს ნივაც და ლენდ როვერიც, ასე რომ ან ერთის სიმპატიის მომხრე ვიყო ან მეორესი არც მასეა, პირადად ნივასაც დიდ პატივს ვცემა და ლენდ როვერსაც მაგრამ ერტი მინდა დაწმუნებით ვთქვა რომ ნივა ერთ დროს მართლა სერიოზული გამავლობის მანქანა იყო ახლა კი ამდენ არჩევანში საკმაოდ ჩამოკვეითდა. რო გამოვრიცხოთ აზრი რო მძღოლსაც გააჩნიაო პირად მაქ ორივე ჩემს მანქანაზე ჩავატარე ექპერიმენტი, და შედეგი ასეთი მივიღე სადაც გადის ლენდ როვერი ნივა იმის დაახლოებით 40% ს ქაჩავას. ასე რომ არც თუ ისე დიდი რაშია ნივა ტალახში თოვლში და კლდეებში. რაც შეეხება აღმართებს აქვე ვაშლიჯვარში არის აღმართი რომელსაც 4X4 ტიპის საბაზო მანქანების 60% ვერ დაძლევს მათ შორის ნივაც და ლენდით კი ვსეირნობ ამ აღმართზე. კი დიდ პატივს ვცემ ნივას მარა ვერ ქაჩამს რა მონაცემებში და ხოდებში სერიოზულად მოიკოჭლებ. და ყველაფერს თავი რო დავანებოთ ყველა ბრენდი წინ მიიწევს მარა ნივა ისევ საბჭოურ ნივათ რჩება. ანუ შენ ამბობ რო სადაც ლენდიტ ადიხარ აგმარტზე იქ ნივა ვერ ავა? ალბატ შენც გაგიჰნდა სურვილი დაეჯიბრო ნივას აგმარტზე ხო? |
|
|
Apr 26 2010, 23:13
პოსტი
#281
|
|
პოინტერით მონადირე ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 3,246 რეგისტრ.: 3-December 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ქიზიყი–თბილისი |
|
|
|
Apr 26 2010, 23:19
პოსტი
#282
|
|
ქვით მონადირე ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 16 რეგისტრ.: 14-February 10 ნიკის ჩასმა ციტირება |
ამდენი ხანი მაგაზე ვდაობტ რომელი აჯობებს აგმარტზე ასვლაში და მგონი შენ დაუსვავ წერტილს ამ კამატს
მარტალია მაგარია მაგაში გეტანხმები მარა არამგონია აგმარტებში ჰამორჩეს რამეში |
|
|
Apr 26 2010, 23:30
პოსტი
#283
|
|
შუბით მონადირე ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 101 რეგისტრ.: 22-April 10 ნიკის ჩასმა ციტირება |
შეჯიბრს არანაირი აზრი არ ააქვს. იმიტომ რომ შედეგი 1000 ცდიდან მხოლოდ ერთია და უცვლელი.
რადგან როგორც ვთქვი ერთიც მყავს და მეორეც ერთიც გამოვცადე იქ და მეორეც. მაგრამ მივიღE შედეგი რომ ნივამ სტარტზევე გაჯორდა არ მაქ ლაპარაკი წვერზე სადაც უნდა დააბოლოვო ასვლა. აღსანიშნავია რომ ლენდზე 40-50% იანი ატეები მიყენია და ნივაზე სულ ახალი ვსესეზონი კამის საბურავები. უბრალოდ ეგ რო დაძლია ნივას უფრო სერიოზულ რამეში გამოვცდიდი მაგარმ როგორც იტყვიან NO AZRRR კაი მანქანაა თავის პონტში მარა არა ისეთ როგორიც იუთუბის საიტზე ჩანს და გამორთულ ხიდიან მანქანებს რო აჯიბრებენ. მე რეალურად ჩემი ორივე მანქანის შედეგზე ფაქტით ვსაუბრობ. თუ კი მე როგორც მძღოლმა ისე ვერ გავქაჩე იქ რაზეც მე ვსაუბრობ თუ ნივა ავიდა მშრალზე სველზე არ ვამბობ არაფერს იმ აღმართიდანვე დავუშვებ ჩემს ლენდს და მასკვიჩზე გადავჯდები. და ამავე დროს ისიც მინდა ავღნიშნო რომ ლენდი 1 თვეა მყავს და ნივა კი დაახლოებით 10 წელია და ალბათ ხვდებით რა პატივსაც ვცემდი ნივას მარა აღარაააა ნივა ის ნივაააააააააააა. გაუმჯობესდა ყოლიფერი თურმე და ................ არც მე მინდოდა იმის დაჯერება რონივას რამე მანქანა აჯობებდა მარააა რეალობა როგორც იტყვიან მწარეააა. |
|
|
Apr 26 2010, 23:31
პოსტი
#284
|
|
პოინტერით მონადირე ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 3,246 რეგისტრ.: 3-December 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ქიზიყი–თბილისი |
ჯიგარო მთავარი აღმართზე ასვლა არაა, თუ გინდა ჯიპის შესაძლებლობები გაიგო უნდა გამოსცადო ტალახში ან თოვლში. რასაც შენ ამბობ(ნივის განსაკუთრებულ კონსტრუციას ვგულისხმობ) ეგ არაფერ შუაშია აღმართზე ასვლასთან. მე არ ვამბობ რომ ნივა ცუდი მანქანაა და არც მის შესაძლებლობებს უარვყობ, მაგრამ აშკარაა რომ 21–ე საუკუნეს რეალურად ჩამორჩება. ქართველები ბუნებით ასეთი ხალხი ვართ მცირედიც გვაკმაყოფილებს და ჩვენს საკუთრებაში არსებული ნივთი(მანქანაა ეს თუ სხვა რამე) უნიკალურად და ერთადერთად მიგვაჩნია, მაგრამ რატო არ გვინდა რეალობას თვალი გავუსწოროთ.
|
|
|
Apr 26 2010, 23:39
პოსტი
#285
|
|
შუბით მონადირე ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 101 რეგისტრ.: 22-April 10 ნიკის ჩასმა ციტირება |
ხო და მეც მაგას ვამბობ რო კარგია მაგრამ ვეღარ ქაჩავს კონკურენციას ოფროუდში
თუ დააინტერესებს ვინმეს ჩემს ლინკსაც დავაგდებ იუთუბიდან სადაც ნივას იმ ტალახში შანსი არაააქ. მე არ ვამბობ რო ბანძია კიდევ ვაკოკნკრეტებ მარა კარგი არააა რა? და ამ ფორუმის ცევრის გადაგებულია ის ვიდეო სხვატასჰორის |
|
|
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 24th September 2024 - 06:25 |