გაზის აპარატურა |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
გაზის აპარატურა |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() შურდულით მონადირე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: !ბანდადებული! პოსტები: 489 რეგისტრ.: 5-February 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
მოგესალმებით ყველას და გილოცავთ 2011 წელს. ჩემი ინტერესიდან გამომდინარე ვიფიქრე კარგი იქნებოდა ამ თემის გახსნა, რადგან შეიძლება ბევრს ქონდეს მსგავსი კითხვები და დავეხმაროთ ერთმანეთს გამოცდილების გაზიარებაში.
ხომ არ იცით სად ხდება გაზის აპარატურის შეძენა და მონტაჟი შედარებით მისაღებ ფასად ან განვადებით? |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() ქვით მონადირე ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 23 რეგისტრ.: 29-June 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
მოკლედ, 20 კუბიანი ბალონი უყენია ისუზუ ტრუპერზე 3.3 ძრავზე. ქალაქში 200 კმ-მდე ატარებს (180-190), ხოლო ტრასაზე 200-ზე მეტს (220-230).
წონაზე ვერაფერს ვერ მოგახსენებ დათოს ვენაცვალე, მაგრამ ერთი ის ვიცი, რომ იმ ტიპის ბალონები (მეტალო-პლასტმასი) არის მჩატე და არ "სკდება". პირობითად რომ წარმოვიდგინოთ, ჩავარტყით რამე ბალონს, ის კი არ გასკდება, არამედ გაიხვრიტება იმ ადგილას და დაიცლება. მგონი კარგი რამეა. გუშინ ვისოლში ველაპარაკე, ისინიც აყენებენ გაზის აპარატურას, ჩემზე მითხრეს (ანუ კუბატურის და ცილინდრების რაოდენობიდან გამომდინარე) 1400 ლარი სისტემა და ხელობა. 60 ლარი სისტემის ტექდათვალიერება და 30 ლარი მანქანის კომპიუტერული დიაგნოსტიკა. ხოლო ბალონები აპრილის ბოლოს ჩამოვაო (6, 12, 18 და 24 კუბიანები) ფასი: 1 კუბი 60 ლარი. საკმაოდ ძვირია... ![]() მაგრამ მე-4 თაობის სისტემა მაგარია, იმიტომ რომ არის ეკონომიური და ცხელის ძალა თითქმის არ აკლდება მანქანას. P.S. კარბურატორულ სისტემასთან შედარებით გაზსაც ეკონომიურად მოიხმარს. ![]() |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 22nd May 2025 - 23:16 |