ჯავშანტრანსპორტიორი "დიდგორი", პირველი ქართული ჯავშანტრანსპორტიორი |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
ჯავშანტრანსპორტიორი "დიდგორი", პირველი ქართული ჯავშანტრანსპორტიორი |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 156 რეგისტრ.: 9-May 11 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
![]() ![]() 26 მაისს აღლუმზე გამოვა პირველი ქართული ჯავშანტრანსპორტიორი "დიდგორი" ეს მანქანა დააპროექტეს და ააწყვეს თბილისის სატანკო ქარხანაში. გამოდის ორი მოდიფიკაციით სადაზვერვო და საბრძოლო, რომლებსაც შესაბამისად 7 და 9 მებრძოლი გადაქავთ. მაქსიმალური სიჩქარე 120 კმ/სთ. საბრძოლო მოდელზე დაყენებულია ნსვ 12,7 მმ ტყვიამფრქვევი ხოლო სადაზვერვოზე 7,62 მმ ტყვიამფრქვევი (მინიგანი) სხვა დეტალები ჯერ ცნობილი არ არის. ძალიან კარგი სიახლეა და იმედია კიდევ ბევრი ახალი იარაღი შეიქმნება საქართველოში |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,228 რეგისტრ.: 2-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: საცხა ![]() |
მე ჩინეთში ერთი თვე ვიყავი და ალბათ 10 სხვა და სხვა ტიპის საწარმოში ვიყავი მათ შორის მანქანები სადაც იწყობა. დეტალურად გავეცანი საწარმოო პროცესებს. ბრენდით სარგებლობა ერთია მაგრამ წარმოება პროდუქციის და მაკომპლექტებლების სულ სხვაა. ჩინეთში პრაქტიკულად ყველა კომპონენტი ადგილზე მზადდება. მაგალითად უმეტესობა შვეიცარული საათების რომ გახსნათ შიგნით ჩინურ ნაწილებს იპოვით. ანუ სხვა ქვეყნებს ამარაგებს ნაწილებით. ის რაც ხდება ჩინეთში და ის რაც არის დიდგორი არის მზა პროდუქციის გამოშვების ორი დიამეტრალურად განსხვავებული მეთოდი.
ციტატა კიმარა თბილისის სატანკო ქარხანა კერძო მფლობელობაში იყო????.... მე ეგ უფრო საინტერესოდ მიმაჩნია..როგორ მოხვდა კერძო პირის ხელში დრე მაგისი ჩამორმევა. ეგ ჩემი შეცდომაა. 31-ე ქარხნა ვიგულისხმე. სატანკო ქარხნის ასავალ დასავალი არ ვიცი მე დიდი ალბათობით ის იქნებოდა პრივატიზირებული თუმცა ეს უკვე ჩემი ცარიელი ვარაუდებია. |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 3rd June 2025 - 16:48 |