რჩევები ავტომოყვარულებს, მხოლოდ მაღალგამავალი ავტომობილები |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
რჩევები ავტომოყვარულებს, მხოლოდ მაღალგამავალი ავტომობილები |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
.....მაშინ დავიწყებ: მანქანა, რაც ჩვენ გვჭირდება, პირველ რიგში უნდა იყოს ტევადი, რადგან მოგეხსენებათ ბარგი ყოველთვის ბევრია, უნდა იყოს მაღალი და კაკ მინიმუმ 2 ხიდით
![]() ტალახის --------- MT - Mud Terrain პროტექტორი შედგება დიდი კბილებისაგან რომლებიც შორს არიან ერთმანეთისგან დაშორებული. თანაც ეს კბილები არ არის დაჭრილი ანუ გლუვია. + ტალახში მამაა, ბრდღნის ყველაფერს. ძაან სერიოზულად უმატებს მანქანას გამავლობას. ვიცი იმიტომ რომ მქონდა AT და მერე გადავედი MT -ზე. ძალიან ძნელია მაგის გახვრეტა, ანუ იშვიათათ რო ჩაგეშვას - ასფალტზე ოდნავ ღმუის დიდ სიჩქარეზე (მე არ მიშლის, იმიტომ რომ ბასბოჩკა მიდგას და სულ მკიდია გარე ხმები ![]() უნივერსალური -- AT - All Terrain პროტექტორი შედგება საშუალო კბილებისაგან რომლებიც ახლოა ერთმანეთთან. თანაც ეს კბილები არის დაჭრილი ანუ ლამელები აქვს. ტრასაზე არაუშავს მაგრამ ტალახში 0 -ია ვააბშე ვერ მიდის. ზამთარში დატკეპნილ თოვლზე, რული ერთ მხარეს მანქანა პირდაპირ მიდის, შეიძლება ზოგიერთი უკეთესად იმართებოდეს თოვლზე, მაგრამ ზამთრისას მაგრად ჩამოუვარდება. ტრასის ---------- HT კოოპერი, ST პირელი. AT-ს გავს მაგრამ კბილები ძაან ახლოა ერთმანეთთან. თოვლის --------- უნდა ეხატოს ფიფქი არ მიაქციოთ ყურადღება იმასე რომ M+S აწერია. ეგ ყველა ჯიპის საბურავს აწერენ. არადა HT ზამთავში პიზდეცია . ნაღდი ზამთრის საბურავი არია ძაან წვრილად დანაწევრებული პროტექტორით, კბილები ოდნავ დაშორებულია ერთმანეთს, რეზინის დიდი შემცველობაა საბურანში, უფრო რბილია, თანაც ზოგიერთს შიპები აქვს. ზოგიერთი მწარმოებელი საბურავის სახელითაც მიგვანიშნებს (Winter master, Winter dueler ...... და ასე შემდეგ). + თოვლზე მამაა, საკაიფოდ იმართება, ატორმუზებს და ადგილიდან აღმართში მიდის. - ზაფხულში ვერ გამოიყენებ, სიცხეში მალე ცვდება. ოფფროუდზე ადვილად შეიზლება დაზიანდეს. აქედენ რეკომენდაცია: იყიდე 2 კომპლექტი (ჯერ ერთი მერე მეორე) ზამთრის და ტალახის. მაგრამ ეს უკვე ფინანსური ამბავია...... ![]() ![]() აჰა, ჯერ ეს წაიკითხეთ და დანარჩენს მერე ვიზამ, თუ კითხვები გაქვთ გამოუშვით....... ველი გამოხმაურებას.... ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
Aragveli
ჩელეჯან ეგ ყველაფერი კარგია და ეგრაეა ნამდვილად, მაგრამ ერთი მომენტი მაფიქრებს... მანდ მითითებული საბურავების წნევა ტალახში მეეჭვება ჩვენი ტალახისთვის გამოსადეგი იყოს.... შენ დაგიყენებია მაგდენზე? მე ვერ გავრისკავდი, ჯერ ერთი ჩვენი ლანდშაფტიდან გამომდინარე დიდი შანსი გაქვს განბორტვისა ან საბურავის დაზიანების... ეგ წნევები მემგონი დაჭაობებული გრუნტებისთვის უფრო იქნება მისაღები, მთაში მგონია ნაკლებად... ......... ხოდა ზუსტად მაგიტომ მივუთითე რომ დიდი აბაროტები არ უყვარს მაგ დროს საბურავს, ლაპარაკი მაქვს როდესაც წნევა საბურავში არის 0.8-1.2, ანუ სიფრთხილეა საჭირო და მძღოლის ოსტატობა, ძირითადად აქ მოხვევისას არის ბორტიდან გადავარდნის საშიშროება, თუმცა ლანდშაფტზე მინდა გითხრა რომ ტალახი ყველგან ერთია. რაც შეეხება გამოყენებას, გეტყვი რომ 0.8-ზე არა, მაგრამ 1.2-მქონია პრაქტიკაში და ძალიან დიდი შედეგი აქვს ამ პრინციპს, გამავლობას ძალიან ზრდის არა მარტო ტალახში, არამედ თოვლზეც. ROVER ......საღოლ შენ, როგორ მოახერხე?.......... |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 3rd May 2025 - 04:34 |