გაზის აპარატურა |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
გაზის აპარატურა |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() შურდულით მონადირე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: !ბანდადებული! პოსტები: 489 რეგისტრ.: 5-February 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
მოგესალმებით ყველას და გილოცავთ 2011 წელს. ჩემი ინტერესიდან გამომდინარე ვიფიქრე კარგი იქნებოდა ამ თემის გახსნა, რადგან შეიძლება ბევრს ქონდეს მსგავსი კითხვები და დავეხმაროთ ერთმანეთს გამოცდილების გაზიარებაში.
ხომ არ იცით სად ხდება გაზის აპარატურის შეძენა და მონტაჟი შედარებით მისაღებ ფასად ან განვადებით? |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
gocha-tita
ზოგადად გაზი ძრავს სპობს, მაგრამ არსებობს იმის საშუალებაც რომ ეს დროში გაიწელოს. მე რამდენადაც ვიცი, თვეში დაახლოვებით 100 კილომეტრი მაინც უნდა გაატარო ბენზინზე. ეს საჭიროა იმისთვის, რომ ძრავმა არ იმუშაოს მშრალად. რაც შეეხება მეოთხე თაობას, ივანე თოდუამ ჩააყენა სულ რაღაც 1 კვირის წინ და თვითონ უკეთესად დაწერს რა, როგორ და რანაირად. მე რაც ვიცი, როდესაც სისტემა შეატყობს, რომ ძრავს უჭირს (ვთქვათ აღმართში), ავტომატურად ბენზინზე რთავს. დილით დაქოქვისას თავიდან ბენზინზე ქოქავს და მერე ავტომატურად გადაჰყავს გაზზე..... ხოოო, კიდევ რა ვიცი აბა??..... მეტი პრინციპში არაფერი, ეს იყო და ესა. დანარჩენს ვანო დაწერს ალბათ. |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 22nd May 2025 - 23:46 |