რჩევები ავტომოყვარულებს, მხოლოდ მაღალგამავალი ავტომობილები |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
რჩევები ავტომოყვარულებს, მხოლოდ მაღალგამავალი ავტომობილები |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
.....მაშინ დავიწყებ: მანქანა, რაც ჩვენ გვჭირდება, პირველ რიგში უნდა იყოს ტევადი, რადგან მოგეხსენებათ ბარგი ყოველთვის ბევრია, უნდა იყოს მაღალი და კაკ მინიმუმ 2 ხიდით
![]() ტალახის --------- MT - Mud Terrain პროტექტორი შედგება დიდი კბილებისაგან რომლებიც შორს არიან ერთმანეთისგან დაშორებული. თანაც ეს კბილები არ არის დაჭრილი ანუ გლუვია. + ტალახში მამაა, ბრდღნის ყველაფერს. ძაან სერიოზულად უმატებს მანქანას გამავლობას. ვიცი იმიტომ რომ მქონდა AT და მერე გადავედი MT -ზე. ძალიან ძნელია მაგის გახვრეტა, ანუ იშვიათათ რო ჩაგეშვას - ასფალტზე ოდნავ ღმუის დიდ სიჩქარეზე (მე არ მიშლის, იმიტომ რომ ბასბოჩკა მიდგას და სულ მკიდია გარე ხმები ![]() უნივერსალური -- AT - All Terrain პროტექტორი შედგება საშუალო კბილებისაგან რომლებიც ახლოა ერთმანეთთან. თანაც ეს კბილები არის დაჭრილი ანუ ლამელები აქვს. ტრასაზე არაუშავს მაგრამ ტალახში 0 -ია ვააბშე ვერ მიდის. ზამთარში დატკეპნილ თოვლზე, რული ერთ მხარეს მანქანა პირდაპირ მიდის, შეიძლება ზოგიერთი უკეთესად იმართებოდეს თოვლზე, მაგრამ ზამთრისას მაგრად ჩამოუვარდება. ტრასის ---------- HT კოოპერი, ST პირელი. AT-ს გავს მაგრამ კბილები ძაან ახლოა ერთმანეთთან. თოვლის --------- უნდა ეხატოს ფიფქი არ მიაქციოთ ყურადღება იმასე რომ M+S აწერია. ეგ ყველა ჯიპის საბურავს აწერენ. არადა HT ზამთავში პიზდეცია . ნაღდი ზამთრის საბურავი არია ძაან წვრილად დანაწევრებული პროტექტორით, კბილები ოდნავ დაშორებულია ერთმანეთს, რეზინის დიდი შემცველობაა საბურანში, უფრო რბილია, თანაც ზოგიერთს შიპები აქვს. ზოგიერთი მწარმოებელი საბურავის სახელითაც მიგვანიშნებს (Winter master, Winter dueler ...... და ასე შემდეგ). + თოვლზე მამაა, საკაიფოდ იმართება, ატორმუზებს და ადგილიდან აღმართში მიდის. - ზაფხულში ვერ გამოიყენებ, სიცხეში მალე ცვდება. ოფფროუდზე ადვილად შეიზლება დაზიანდეს. აქედენ რეკომენდაცია: იყიდე 2 კომპლექტი (ჯერ ერთი მერე მეორე) ზამთრის და ტალახის. მაგრამ ეს უკვე ფინანსური ამბავია...... ![]() ![]() აჰა, ჯერ ეს წაიკითხეთ და დანარჩენს მერე ვიზამ, თუ კითხვები გაქვთ გამოუშვით....... ველი გამოხმაურებას.... ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
........... ყველა ახალი მანქანა კარგიაო-ასე თქვა ჰენრი ფორდმა, და აუცილებლად უნდა შევთანხმდეთ იმაზე, რომ იდეალური და უნივერსალური არცერთი ავტომობილი არ არის, ყველას აქვს რაღაც მინუსები და რა თქმა უნდა პლიუსები, ასე რომ გეტყვი ერთს: ჩემს მანქანას ჯობია სიახლით, თუმცა კლასით იგივეს ვერ ვიტყვი. სიმართლე გითხრა ვრცელი ინფო არ მაქვს ამ მანქნანის შესახებ, თუმცაღა მყავდა ცოტა ხნით, ოღონდ ტრუპერი, მაგრამ ისე მალე გაქრა ჩემი ცხოვრებიდან რომ გეტესტვა ვერ მოვახერხე. ჯიპის კლასია, ჰონდა პასპორტი, ისუზუ როდეო, ოპელ ფრონტერაც, ტრუპერი ძალიან ჰგავს ერთმანეთს, უბრალოდ ის შესაძლებლობა რაც მაგალითად პაჯეროს აქვს, არა აქვს, მაგრამ ცეერვეს ნამდვილად ჯობია, ჯერ ერთი ტევადია, რაც ნადირობისთვის ერთ-ერთი პლიუსია და მეორე: შეგიძლია და აქვს როდეოს ის შესაძლებლობა რომ ნავაროტი გაუკეთო, ეს კი იმაში გამოიხატება რომ შეძლებ დააყენო M/T საბურავი, რომელზეც ზემოთ ვისაუბრე და შესაძლებელია დალიფტო კიდეც, ასევე შეიძლება ჯალამბარიც დაუყენო, მაგრამ ამისთვის წინა ბამპერი უნდა გადააკეთო, დანარჩენს ალბათ ვერ შეცვლი , ანუ ვგულისხმობ ბლოკირებებს და ა.შ როდეოს რამდენადაც ვიცი აქვს სულ 3 მდგომარეობა აქვს, ესენია: 2L, 4H და 4L, N-აქვს თუ არა არ მახსოვს, რაც საკმარისია იმისთვის რისტვისაც ეს მანქანა გინდა, თუმცაღა მინდა გითხრა რომ დიზელის ძრავა ყოველთვის უფრო მომგებიანია, წყალში უბერე რამდენიც გინდა, სანამ საჰაერომდე არ მივა წყალი, ბენზინი კი ცოტა საშიშია ამ მხრივ, პრავოდკა სველდება, სვეჩები და ქრება მანქანა, მაგრამ არც ეს არის დიდი პრობლემა, არა მგონია 1 მეტრ წყალში იარო მუდმივად, მაგრამ თუ მოგიწია, ცოტა ფრთხილად უნდა იყო. ბოლოს კი მინდა გითხრა რომ შეგიძლია დაახლოვებით ასეთ ვიდზე დააყენო შენი როდეო, თუმცა ფოტოზე ტრუპერია გამოსახული.
![]() |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th July 2025 - 12:23 |