საჩვენო მანქანები |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
საჩვენო მანქანები |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 8,362 რეგისტრ.: 5-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
ჩელე მიდი......
|
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,472 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
სიმართლე გითხრათ,ტარება ვიცი მხოლოდ მანქანის,ჩელე რაც გიწერია ძალიან საინტერესოა და რამდენჯერმე გადავიკითხე.ახლა შეკითხვა:ისუძუ როდეო,3.2 ბენზინის ძრავით,ამერიკიდან,2001 წლის გამოშვება,4WD ---rogoria?კაი საბურევები აქვს,მარა რა აწერია,არ მახსოვს.ერთი თვეა დავდივარ,ნორმალურად მეჩვენება,მარა მაინც პაჯეროს ვანიჭებ უპირატესობას.
|
|
|
![]()
პოსტი
#3
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,857 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
სიმართლე გითხრათ,ტარება ვიცი მხოლოდ მანქანის,ჩელე რაც გიწერია ძალიან საინტერესოა და რამდენჯერმე გადავიკითხე.ახლა შეკითხვა:ისუძუ როდეო,3.2 ბენზინის ძრავით,ამერიკიდან,2001 წლის გამოშვება,4WD ---rogoria?კაი საბურევები აქვს,მარა რა აწერია,არ მახსოვს.ერთი თვეა დავდივარ,ნორმალურად მეჩვენება,მარა მაინც პაჯეროს ვანიჭებ უპირატესობას. ისე შენი მანქანა კაი ვიდზეა ..........რაღაცა არ დაგაინტერესათ ამ თემამ თუ მე წავედი სხვა გზით? კითხვები არ გაქვთ რამე კაცო ჰააა???............... ![]() ![]() ..........ეხლა დავწერ რამდენი უნდა იყოს წნევა ამათუ იმ ადგილზე....... მტ: ტალახში 0,8-1,2 (0,8 ზე ფრთხილად მოხვევისას, ანუ : შესაძლებელია ბორტიდან გადმოვარნა, ასე რომ დიდ აბაროტებზე ფრთხილად უნდა ვიყოთ) ქალაქში 2,4-2,5 (სირბილეში განსხვავებას 2თან შედეგარებით ვერ ვგრძნობ), მშრალ ტრასაზე 2.7-3 ხასიათის მიხედვით ქვებზე და კლდეებზე 3-3,5 (ზოგადი რეკომენდაცია, მე არ მიცდია) ვიწრო საბურავის პრინციპი: თხრი მიწას (ან ტალახს) მანამ სანამ არ მიხვალ მყარ გრუნტამდე და მერე აგრძელებ სიარულს. განიერის პრინციპია დადიხარ ზედ რბილ გრუნტზე და არც ცდილობ რომ ჩათხარო. პირველის მინუსებია: ჭაობი და ღრმა ტალახი. პირველში ეგრევე ჩაიძირება, მეორეში კიდე სანამ მყარ გრუნტამდე ჩავა მუცელს დადებს. განიერის მინუსები: აღმართებზე არ ყოფნის მოჭიდება და ბუქსაობს. მ/ტ ხისტია და დიდი შაშკები აქვს. გაკვალული თოვლი (ანუ დატკეპნილი ) ყინულთან ახლოსაა თვისებებით. თუმცა მ/ტ გუდრიჩები არც თუ ისე ცუდად დადის ეგეთ თოვლზე. აი იოკოჰამები ნაკლებად. თუმცა აქ გამოსავალი არსებობს - ჯაჭვები, მაგრამ საგანგაშო არაფერია, აქ უკვე მძღოლზეა დამოკიდბული. Yokohama Geolandar 265/75-R16 MT+ თუ BF Goodrich 255/85 R 16 Mud Terrain T/A KM2 ორივე მაგარია... მაგრამ ამ ზომის გუდრიჩი უფრო მაღალია და შესაბამისად კლირენსიც მაღალი ხდება. კალეიდან იდეალურად ამოდის და ტალახში საბურავის დაშვემა (წნევის დაგდება) პრაქტიკულად არ უნდა. შესაბამისად დაცულია გვედრდითი დაზიანებისგან და ბორტიდან გადავარდნისგან. ჩვენი ლანდშაფტისთვის ერთ ერთი საუკეთესო საბურავია... გაუკვალავ თოვლში M/T-ები, ძალიან კარგ შედეგს იძლევა, სამაგიეროდ დატკეპნილ თოვლზეა ცოტა საშიში. ეს ინფო მოვიძიე ჯერ-ჯერობით საბურავებზე, მგონი ამოვწურე საბურავების თემა, თუმცა შეიძლება რაღაც გამომრჩა. თუ რამე იცით თქვენც დაწერეთ უნივერსალური საბურავები არ არსებობს? ![]() რა მანქანას მირჩევთ საჩვენო ადგილებისთვის და ქალაქშიც რო გამოდგეს? აუცილებლად 4 კარიანი უნდა იყოს |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 3rd July 2025 - 03:59 |