საექსპედიციო პაჯერო |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
საექსპედიციო პაჯერო |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,204 რეგისტრ.: 17-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
მაშ ასე, პირად შეიარაღებაში იმყოფება 2009 წლიდან: Mitshubishi Pajero II, 1999, 3.0V6, 12V. (მარცხენა საჭით)
მოკლედ მაგარი მანქანაა სათევზაოდ და ექსპედიციებისთვის უკეთესს რომ ვერ ინატრებს კაცი. ერთი ნაკლი რაც ააქვს ორკარიანი და ფართი მეტი მჭირდება. თუმცა ამ და კიდევ სხვა ფაქტორებმა გადამაწყვეტინა ამ მანქანაზე გარკვეული ტიპის ტიუნინგი ჩამეტარებინა. ეს პროცესი მოიცავს: 1) რა თქმა უნდა კარგი საბარგულის დამონტაჟება 2) ქარხნული ბამპერების დაცვლა (წინა + უკანა), ე.წ ძალოვანი ბამპერების და ჯალამბარების დაყენება 3) მანქანის დალიფტვა და მტ საბურავების დაყენება (საბურავები მაქვს და ჯერ არ დამიყენებია, თუმცა ამის აუცილებლობას ჯერ ვერ ვხედავ) ასე რომ დამრჩა მგონი 33-იანი გუდრიჩები თაროზე შემოსადებად ![]() 4) ძალური საფეხურების დაყენება, ჰაიჯეკის გამოსაყენებლად 5) კიბე+ჰაიჯეკი+ბენზინის სათადარიგო ავზი, ადგილი ნიჩბებისათვის და სხვა დავიწყვე პირველ რიგში ჯალამბარის დაყენებაზე ფიქრი, შესაბამისად საჭირო გახდა გაძლიერებული ბამპერის შექმნა და მისი მონტაჟი ჯალამბართან ერთად, ვანაიდან ქარხნული ბამპერი და ჯალამბარი შეუთავსებელი მცნებებია. მოკლედ დავცხეთ საქმეს ენთუზიაზისტების პატარა ჯგუფმა და ერთი თვის შემდეგ ყველაფერი დასრულდა, ბამპერთან ერთად საბარგულიც გავაკეთე, ვინაიდან 2 კარიან პაჯეროს ძალიან პატარა საბარგული აქვს და არ მყოფნიდა, გადავწყვიტე ერთი კაი გემრიელი საბარგულიც დამემზადებინა. ახლა კი ბატონებო აგერ სურათები და დანარჩენი შეფასებები თქვენთვის მომინდვია (სურათებს თანდათანობით დავდებ). ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 8,362 რეგისტრ.: 5-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
nikaP&A
კარგად მიგილამზებია, ჯალამბარის ფასი მაინტერესებს. მეც სათავსოს პრობლემა მაქვს, გადახედავდი ალბად ჩემ თემას, ხვალ ვაყენენ ზვიდან, მაგრამ ეგრე მოსავლელად მენანება, მაინც უნდა ვაჯრიხინო ![]() მთავარია ელემენტარული კომფორტები, შენ კიდევ ყველაფერი უმაღლეს დონეზე გაგიკეთებია. ეხლა რა ხდება, მე ცოტა ჩაინიკი ვარ და მითხარი აბა ლიფტინგი როგორ გაუკეთე, ტორციონებზეა შენი პაჯერო? და საბურავებიც მაინტერესებს, 33-იანები რამხელაა, ჩემები არის 235/75, მაგაზე მაღლებია შენები? |
|
|
![]()
პოსტი
#3
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,204 რეგისტრ.: 17-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
nikaP&A კარგად მიგილამზებია, ჯალამბარის ფასი მაინტერესებს. მეც სათავსოს პრობლემა მაქვს, გადახედავდი ალბად ჩემ თემას, ხვალ ვაყენენ ზვიდან, მაგრამ ეგრე მოსავლელად მენანება, მაინც უნდა ვაჯრიხინო ![]() მთავარია ელემენტარული კომფორტები, შენ კიდევ ყველაფერი უმაღლეს დონეზე გაგიკეთებია. ეხლა რა ხდება, მე ცოტა ჩაინიკი ვარ და მითხარი აბა ლიფტინგი როგორ გაუკეთე, ტორციონებზეა შენი პაჯერო? და საბურავებიც მაინტერესებს, 33-იანები რამხელაა, ჩემები არის 235/75, მაგაზე მაღლებია შენები? 1. ჯალამბარი მინიმუმ უნდა იყის 8000 იანი მაინც, 3 ტონას რომ ეწეოდეს, ჩემი ვარნის ჯალამბარია, ნახმარში 650$ მწვანე გადავიხადე. მუშაობს ჯიგრულად ახლები ვარნს თუ იყიდი 1800$ ადევს ტოიოტას ცენტრში, ხმარობენ ჩინურ ჯალოებსაც, რომელთან მე შეხება არ მქონია. ნუ ვარნი მამად ითვლება ჯალოებში. მონტაჟის ფასი კიდევ ცალკე, მოლაპარაკებაზეა ![]() 2. საბრგულიც მაგარი მუშა გამოვიდა, ძალიან ძლიერია, რკინით მაქვს გაკეთებული, შეიძლება სურათზე არ ჩანს მაგრამ საქმეში უმაგრესია, ძირი რკინის სეტკითაა გაკეთებული 3. მე ტორსიონების ხარჯზე ავწიე 4 სმ-ზე, იმიტომ რომ ბამპერი+ჯალო ჯამში 70 კილომდე გამოვიდა და წინა ცხვირი ბუნებრივად დაიწია. აკეთებენ 2 ტიპის ლიფტინგს: ა) ბოდი ლიფტი (გულისხმობს კუზაოს აწევას, საჭიროა დიდი საბურავების დაყენებისას, მაგალითად 33 იანებზე აუცილებელია თორემ საბურავი არკებს ედება) ბ) პადვესკის ლიფტი (ზრდის კლირენსს, საჭიროა რომ სავალი ნაწილები აიწიოს, ეს პორნო ოფ როუდის დროს დიდი კალეებში სასიარულოდ) ჩემთან არც ბოდი და არც პადვესკის ლიფტი გაკეთებული არ არის, მხოლოდ ტორსიონების ხარჯზეა აწეული 4. 33 საბურავები საკმაოდ დიდია, ჩემზე რაც აყენია ეგ არის 31 -იანი, ახლა შენ თვითონ გააკეთე შედარება. ისე 33 თუ მაგარ ტალახებში და სერიოზულ უგზოობაზე არ გიწევს სიარული არ გჭირდება. მინუსები: 60 კმ-ზე ზევით საშინელი ხმაური (მაგნიტოფონით შეიძლება ვერ ჩაახშო) და + ბენზინის გაზრდილი ხარჯი, მინიმუმ 2 ლიტრით მაინც მეტი თუ არა თუ დეტალები დაგაინტერესებს მითხარი და განახებ ჩემს მანქანაზე რა და როგორ მაქვს გაკეთEბული, არ მოგერიდოს nikaP&A მაგრა მომეწონა მაგარია და ეს შიტოკი თქვენ გააკეთეთ თუ გააკეთებინე ჩემი და რამოდენიმე ენთუზიასტის ნიმუშებზე, ერთ ერთ სახელოსნოში დავამზადებინე, ქართველების ნახელავია, მაგარი რამე გამოვიდა, ხეზე დაკიდებას უძლებს!!! ერთგვარი ტესტია ძალური ბამპერების ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#4
|
|
ქვით მონადირე ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 12 რეგისტრ.: 3-March 12 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
1. ჯალამბარი მინიმუმ უნდა იყის 8000 იანი მაინც, 3 ტონას რომ ეწეოდეს, ჩემი ვარნის ჯალამბარია, ნახმარში 650$ მწვანე გადავიხადე. მუშაობს ჯიგრულად ახლები ვარნს თუ იყიდი 1800$ ადევს ტოიოტას ცენტრში, ხმარობენ ჩინურ ჯალოებსაც, რომელთან მე შეხება არ მქონია. ნუ ვარნი მამად ითვლება ჯალოებში. მონტაჟის ფასი კიდევ ცალკე, მოლაპარაკებაზეა ![]() 2. საბრგულიც მაგარი მუშა გამოვიდა, ძალიან ძლიერია, რკინით მაქვს გაკეთებული, შეიძლება სურათზე არ ჩანს მაგრამ საქმეში უმაგრესია, ძირი რკინის სეტკითაა გაკეთებული 3. მე ტორსიონების ხარჯზე ავწიე 4 სმ-ზე, იმიტომ რომ ბამპერი+ჯალო ჯამში 70 კილომდე გამოვიდა და წინა ცხვირი ბუნებრივად დაიწია. აკეთებენ 2 ტიპის ლიფტინგს: ა) ბოდი ლიფტი (გულისხმობს კუზაოს აწევას, საჭიროა დიდი საბურავების დაყენებისას, მაგალითად 33 იანებზე აუცილებელია თორემ საბურავი არკებს ედება) ბ) პადვესკის ლიფტი (ზრდის კლირენსს, საჭიროა რომ სავალი ნაწილები აიწიოს, ეს პორნო ოფ როუდის დროს დიდი კალეებში სასიარულოდ) ჩემთან არც ბოდი და არც პადვესკის ლიფტი გაკეთებული არ არის, მხოლოდ ტორსიონების ხარჯზეა აწეული 4. 33 საბურავები საკმაოდ დიდია, ჩემზე რაც აყენია ეგ არის 31 -იანი, ახლა შენ თვითონ გააკეთე შედარება. ისე 33 თუ მაგარ ტალახებში და სერიოზულ უგზოობაზე არ გიწევს სიარული არ გჭირდება. მინუსები: 60 კმ-ზე ზევით საშინელი ხმაური (მაგნიტოფონით შეიძლება ვერ ჩაახშო) და + ბენზინის გაზრდილი ხარჯი, მინიმუმ 2 ლიტრით მაინც მეტი თუ არა თუ დეტალები დაგაინტერესებს მითხარი და განახებ ჩემს მანქანაზე რა და როგორ მაქვს გაკეთEბული, არ მოგერიდოს ჩემი და რამოდენიმე ენთუზიასტის ნიმუშებზე, ერთ ერთ სახელოსნოში დავამზადებინე, ქართველების ნახელავია, მაგარი რამე გამოვიდა, ხეზე დაკიდებას უძლებს!!! ერთგვარი ტესტია ძალური ბამპერების ![]() მაგარი მანქანა გაგიწყვია მეგობარო,მე ეხლა ვნახო ძალიან მაგარია. საბარგული მომეწონა ძალიან.მე პრადო ვიყიდე ორკარიანი და საბარგულის პრობლემა მაქვს,იქნებ კონსულტაცია გამიწიო,როგორ დაგიკავშირდე? |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 23rd May 2025 - 05:38 |