isuzu rodeo |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
isuzu rodeo |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() მშვილდით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 948 რეგისტრ.: 11-October 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
მოკლედ ცოტა ბიუჯეტური ვარიანტის კვალობაზე როგორია როდეო უგზოობის მხრივ? კარგი გამავლობა აქვს? ესე 2000 წლიანებს, ავტომატიკა 3.2 იანი ძრავით. ნუ ამაზე უფრო ბიუჯეტური აავტომობილებიც არის მაგრამ მე სიფათზე მომწონს ეგ.
![]() ![]() ![]() ![]() ფასი მერყეობს ესე საშუალოდ 5-6 ათას მწვანეში. |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() ძაღლით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 4,644 რეგისტრ.: 10-June 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
smekosmeko
კაი, ნუ გაიხეთქე გული შე კაცო, არც მთლად მასეა საქმე. მოკლედ სიტუაცია ასეთია, მე 3 წელია ეგ მანქანა მყავს და საერთო ამში უკმაყოფილო არ ვარ. გეტყვი მინუს-პლიუსებს და დანარჩენი შენ განსაზღვრე, ოღონდ ერ მცირე განმარტებებს გავაკეთებ ამხანაგი ნაჩალნიკის მისამართით. ეს მანქანა მე სულ ორჯერ გამიფუჩდა და ორივეჯერ სხვადასხვა მიზეზით და საკმაოდ ხარჯიც გავწიე. თავიდან ჩემი პიპიკო იყო ავტომატიკა და ერთი დედა აფეთქებული ხელოსნის გამო გადაკეთება მომიწია მექნიკურ კოლოფზე.(დამიდა 2000 ლარი). თუმცა არ წამიგია და "ზოგი ჭირი მარგებელია" გამომივიდა. მეორეჯერ ეხლახანს ძრავი დავსტუკე (ეს სუფთად ჩემი ბრალი იყო). თავვიდან გამოცვლა გადავწყვიტე,მერე გარკვეული მიზეზების გამო გადავიფიქრე და ჩემი გავაკეთე, ოღონდ ერთი გალოვკის და ძრავის ბლოკის გარდა ყველაფერი შევცვალე და დამიჯდა 1500$. სამაგიეროდ მივიღე სულ ახალი (ს ნულია)ძრავი. რაც შეეხება "ვერ იშორებს"-ვერ ვიშორებ იმიტომ რომ არ მიღირს 6000$ზე ნაკლებად გაყიდვა და თუ ამ ფასში ვერ გავყიდე, არც გავყიდი, რადგან ვიცი რაც არის. სავალი ნაწილი საკმაოდ გამძლე აქვს და როგორც ჯიპი, მე კმაყოფილი ვარ (საკმაოდ კარგი გამავლობა აქვს).სუსტი აქვს მხოლოდ სტერჟინები, სამაგიეროდ არ ღირს ძვირი. ეხლა რჩევევბი: თუ იყიდი ავტომატური გადაცემათა კოლოფით, მაშინ აიღე 2003 წლის ზემოთ (უყენია უკვე "ტოიტა"-ს კოლოფი და გამძლეა), თუ არადა ყველა ვარიანტში აიღე მექანიკური კოლოფით. ამავე დროს 2003 წლის ზემოთ გამოდის ისევ 3.2 და 3.5 ლიტრიანი ძრავებით. 3.5-იანი ძრავის სიმძლავრე მეტია, სამაგერიდ ღვედის გაწვეტა და კლაპნების დაღუნა ერთია, რაც გამოირიცხება 3.2 ძრავის შემთხვევაში. საკმაოდ გაბარიტულია და სანადიროდ თუ ლაშქრობისთვის მოსახერხებელია. ყიდვისას ყურადღება მიაქციე "რამას". ამერიკიდან ჩამოყვანილების 90%-ეს უკვე დაჟანგული აქვს. პაჯერო რათქმა უნდა უფრო კარგია, მაგრამ ამ წლოვანების პაჟეროს ამ ფასად არავინ მოგცემს. ეს არის ძირითადი,დანარჩენი თუ გინდა მკითხე და გიპასუხებ. |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 23rd May 2025 - 22:52 |