isuzu rodeo - ოჩოპინტრე
IPB

გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )

smekosmeko
პოსტი Dec 2 2012, 09:57
პოსტი #1


მშვილდით მონადირე
****

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 948
რეგისტრ.: 11-October 11
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: tbilisi



მოკლედ ცოტა ბიუჯეტური ვარიანტის კვალობაზე როგორია როდეო უგზოობის მხრივ? კარგი გამავლობა აქვს? ესე 2000 წლიანებს, ავტომატიკა 3.2 იანი ძრავით. ნუ ამაზე უფრო ბიუჯეტური აავტომობილებიც არის მაგრამ მე სიფათზე მომწონს ეგ.









ფასი მერყეობს ესე საშუალოდ 5-6 ათას მწვანეში.
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
 
Start new topic
გამოხმაურებები
საბო
პოსტი Dec 9 2012, 00:40
პოსტი #2


ძაღლით მონადირე
******

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 4,644
რეგისტრ.: 10-June 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: Tbilisi



სულ ძრავს 196.000 მილი ქონდა გავლილი, რომ მივასიკვდილე აქედან დაახლოებით 100.000 ჩემს ხელში.
მე გეტყვი ამ ძრავებს რა პრობლემა აქვთ 100.000 მილის გარბენის შემდეგ:მაღალ ბრუნზე ანუ 2500 ბრუნზე მაღლა, ჭამს ზეთს. მაგალითად ბათუმში ჩასვლა-ჩამოსვლის შემდეგ ვამატებდი 500გრ-ს. ქალაქში სიარულისას 4000 კმ-ზე ჭირდებოდა 300 გრ-ის დამატება.ანუ უნდა შეიცვალოს ე.წ."კლაპნების სალნიკები" და ზეთიც აღარ იკლებს. იმასაც გეტყვი როგორ დავსტუკე. ჩავრჩი ტალახში, ვერ ჩავრთე წინა ხიდი (ჩამრთველი ავტომატი არ ამუშავდა, პირველად 3 წლის განმავლობაში) და ვაკივლე დაახლოებით 40 წუთი მაღალ აბაროტზე. აადუღა წყალი, სავარაუდოდ დაიკლო ზეთმა და აიკიდა რაკუნი. ამ დასტუკული ძრავით მაინც ჩამომიყვანა თბილისამდე და რომ გავხსენით, ვალის მეექვსე შეიკაზე კლადიში იყო დატრიალებული და ერთი ცალი გალოვკა იყო შიგნიდან გაბზარული.დანარჩენი წესრიგში იყო ყველაფერი, მაგრამ მაინც შევცვალე ბლოკისა და ერთი გალოვკის გარდა ყველაფერი (პორშინები, კალიცო-კლადიში, ვალი, ყველა სალნიკი, ღვედები,ჰაერის ფილტრი, სანთლები). ეხლა ფაქტირუად სულ ახალი ძრავი მაქვს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება

პოსტი ამ თემაში


Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 24th May 2025 - 00:36