isuzu rodeo |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
isuzu rodeo |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() მშვილდით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 948 რეგისტრ.: 11-October 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
მოკლედ ცოტა ბიუჯეტური ვარიანტის კვალობაზე როგორია როდეო უგზოობის მხრივ? კარგი გამავლობა აქვს? ესე 2000 წლიანებს, ავტომატიკა 3.2 იანი ძრავით. ნუ ამაზე უფრო ბიუჯეტური აავტომობილებიც არის მაგრამ მე სიფათზე მომწონს ეგ.
![]() ![]() ![]() ![]() ფასი მერყეობს ესე საშუალოდ 5-6 ათას მწვანეში. |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() ძაღლით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 4,644 რეგისტრ.: 10-June 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
სულ ძრავს 196.000 მილი ქონდა გავლილი, რომ მივასიკვდილე აქედან დაახლოებით 100.000 ჩემს ხელში.
მე გეტყვი ამ ძრავებს რა პრობლემა აქვთ 100.000 მილის გარბენის შემდეგ:მაღალ ბრუნზე ანუ 2500 ბრუნზე მაღლა, ჭამს ზეთს. მაგალითად ბათუმში ჩასვლა-ჩამოსვლის შემდეგ ვამატებდი 500გრ-ს. ქალაქში სიარულისას 4000 კმ-ზე ჭირდებოდა 300 გრ-ის დამატება.ანუ უნდა შეიცვალოს ე.წ."კლაპნების სალნიკები" და ზეთიც აღარ იკლებს. იმასაც გეტყვი როგორ დავსტუკე. ჩავრჩი ტალახში, ვერ ჩავრთე წინა ხიდი (ჩამრთველი ავტომატი არ ამუშავდა, პირველად 3 წლის განმავლობაში) და ვაკივლე დაახლოებით 40 წუთი მაღალ აბაროტზე. აადუღა წყალი, სავარაუდოდ დაიკლო ზეთმა და აიკიდა რაკუნი. ამ დასტუკული ძრავით მაინც ჩამომიყვანა თბილისამდე და რომ გავხსენით, ვალის მეექვსე შეიკაზე კლადიში იყო დატრიალებული და ერთი ცალი გალოვკა იყო შიგნიდან გაბზარული.დანარჩენი წესრიგში იყო ყველაფერი, მაგრამ მაინც შევცვალე ბლოკისა და ერთი გალოვკის გარდა ყველაფერი (პორშინები, კალიცო-კლადიში, ვალი, ყველა სალნიკი, ღვედები,ჰაერის ფილტრი, სანთლები). ეხლა ფაქტირუად სულ ახალი ძრავი მაქვს. |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 24th May 2025 - 00:36 |