ბიუჯეტური შაშხანები, და ბიუჯეტური კონდახები |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
ბიუჯეტური შაშხანები, და ბიუჯეტური კონდახები |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,228 რეგისტრ.: 2-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: საცხა ![]() |
მოკლედ ხალხებო ყველა ვინც მისდევს მაქსიმალურ სიზუსტეს იარაღიდან რომელიც მაინც და მაინც არ არის ამისთვის განკუთვნილი.
ეხება იაფ სევიჯებს და იაფ რემებს და სავარაუდოთ ყველა შაშხანას ჩამოსხმული პლასტმასის კონდახებით. ფურცელი შეიძლება გაატაროთ ლულის ქვეშ და ჩათვალოთ რომ ლულა თავისუფლად არის გამოკიდული მაგრამ სროლის მომენტში კონდახი იბრიცება და ლულას ედება. სიზუსტე ზარალდება. ანუ გამოდის რომ ლულა არ არის თავისუფლად "გამოკიდული". ერთ ერთი სიმპტომი არის ვთქვათ "ფლაიერები" როდესაც ერთი ან რამდენიმე ტყვია დაშორებულია მნიშვნელოვნად ძირითადი ჯგუფისგან. ასეთი იარღებიდან შედფეგი საშუალოდ მერყეობს 0.8-დან 1.4 MOA-მდე მაგრამ იარაღი ვერ ისვრის სტაბილურად. რაც ბინებრივია ასეთ გარემოებებში. ასე რომ ლოგიკურია რომ კონდახი ან უნდა გამოიცვალოს ან უნდა გამყარდეს (საკითხავია) ბედინგით. შუალდური ვარიანტია უბრალოდ გამყარდეს კონდახი ეპოქსიდით მაგარმ მე ეს არ იცდია ჯერ და ანუ ამ რჩევას მაინც და მაინც ნუ მიიღებთ სერიოზულად. მე სევიჯზე ვაპირებ შევეცადო გავზარდო კონდახის "ჟოსტკოსტი" იმიტომ რომ მეზარება ბედინგის გაკეთება და სიმართლე გითხრათ ჩამოსხმულ მსუბუქ პლასტმასის კონდახზე დროის ხარჯვა არც მინდა და რახან ისედაც 1MOA-ს სტაბილურად ისვრის მეტი მე ისედაც და ასედაც არც მჭირდება. ტიკაზე ეს ფენომენი მე არ შემიმჩნევია. იაფი და არაიაფი კონდახებს შორის სხვაობა. განსაკუთრებულად აბკატკების და ბედინგების მოყვარულთათვის იქნება საყურადღებო რომ სანამ ეპოქსიდში ამოითხ**ები უკეთესი გზა არის სიზუსტის გაუმჯობესების ![]() 700 სპს-ი ქარხნული კონდახით ![]() იქვე იგივე იარაღი გადასვეს ეიჩ ეს -ის კონდახში და იგივე ვაზნებით ისროლეს. შედეგი აშკარაა |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,228 რეგისტრ.: 2-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: საცხა ![]() |
მეგობრებო ძალიან გთხოვთ ვიყოთ ზუსტები იმაში რაც ვწერთ იმიტომ რომ სხვებიც კითხულობენ ამ თემებს. მე გუშინ ვნახე მაგალითი ხალხის რომელიც წაიკითხეს გასაგებადდ დაწერილი ტექსტი და აზრი ვერ გამოიტანეს ჩემი ნაწერიდან და მაგათ ცხადია არ ვგულისხმობ მაგრამ სხვები შეიძლება შეცდომაში შევიყვანოთ.
1. არის უამრავი ქარხნული კონდახი რომელიც არ საჭიროებს ბედინგს. თუნდაც ჩემი პირველი პოსტი ნახეთ. ალუმინის შინიან კონდხს ბედინგი როგორც წესი არ უკეთდება. 2. ყველა მსროლელი ბედინგს არ აკეთებს. მე არ ვაკეთებ. არ მჭირდება ![]() 3. ბედინგი მოვიდა ბენჩრესტიდან და ჩემი აზრით თუ შაშხანა არ ისვრის ძალიან ცუდათ ეგ საქმე წვალებად არ ღირს. თუმცა ვისაც აზარტი აქვს ეს არ აჩერებს და ამაში პრობლემა არ არის. 4. ტიკა არ მინახია რომელიც აკეთებდეს "ატრივებს" როგორსაც აკეთებენ დიდი ნაწილი სხვა იაფი იარაღების. თუმცა ცხადია, რომ მე შეიძლება ვცდებოდე. 100-150 გასროლა ერთ გასვლაზე ... სერიოზული ექსტრიმია. თუმცა მე ვინ მეკითხება ![]() რემ770 არ ითველბა კარგ იარაღად და მაგას მე მირჩევნია სევაჯი აქსისი 1000 ლარად. ის ოპტიკა რაც ზედ უყენია მაინც შეიცვლება (ვინც ბედინგს აკეთებს ვერ დავიჯერებ რომ მაგ ოპტიკით დაკმაყოფილდება ![]() რემ 700 არავინ არ იტყვის რომ ნაგავია, იაფ რემსაც მოიყვან შენ გემოზე. 770 ბევრად უარესი რეპუტაცია აქვთ და მისი წინადმორბედი საერთოდ იმდენად ცუდი გამოდგა რომ საერთოდ წარმოებიდან მოხსნეს. ანუ ფასი ხარისხით ჩემი აზრით ტიკა ჩემპიონია. მერე რემი და სევიჯი (ჩემი მოკრძალებული აზრით). ჩემს მეგობარს ჰქონდა რემ 770 და საკმაოდ კარგი შთაბეჭდილება დატოვა .......1000 ლარად ძალიან კარგი არჩევანია მითუმეტეს დამწყებთათვის ...... სამწუხაროდ მაგ იარაღის რეპუტაცია არ შეესაბამება ამ იზოლირებულ შემთხვევას. ჩემი აზრი არის რომ იაფ იარაღზე პირველი რაც უნდა გამოცვალოთ არის კონდახი. იმიტომ რომ ის ყველაზე სუსტი წერტილია. გარდა ამისა არის მოსაზრება რომ ასეთი კონდახების ბედინგს აზრი არ აქვს. http://www.chuckhawks.com/injection-molded_stocks.htm ესეც ჩვენი ბიჭები ჩემი tikka t3 varmint და remington 770 308 win. რასაც ტიკას ვერასდროს ვერ წაართმევ. გარეგნობა ![]() |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 12th May 2025 - 05:19 |