ახალი მანქანის პატრონი გავხდი |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
ახალი მანქანის პატრონი გავხდი |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() მშვილდით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 855 რეგისტრ.: 23-September 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
აღდგომების წინა დღეებში შევიძინე 1995წ-ლს გამოშვებული Toyota landcrueser prado. 2,4 turbo dizeli
მთლიანობაში მანქანა კარგ ფორმაშია გამოსაცვლელი აქვს ერთი შარავოი და რულევოი კალონკას აქვს პატარა პრობლემა დიდი ლუფტი აქვს პლიუს უკანა გვერდითა შუშა ეს რაც მნიშვნელოვანია, გვერდზე აკლია პლასმასები კრილოზე წვა 12-13 ლტ. ქალაქში. დღეს საბოლოოდ ჩემი გახდა ![]() სურათებსაც მალე დავდებ |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() ადმინი გიყურებს შენ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: გლობალ-ადმინი პოსტები: 14,406 რეგისტრ.: 12-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
გილოცავ რომა! სულ მწვანეზე!
გრანდ ჩეროკებიდან, მე ყველაზე მეტად მომწონს WJ და WK2 მოდელები, დიზაინით განსაკუთრებულად WK2, სრტ8 ბანძია და ახლადანონსირებული 2014 წლის მოდელი იმდენად ბანძია, კინაღამ გული ამერია, აშკარად დიზაინერი მოუკვდათ მაგათ შენ რაც იყიდე, ეს არის WK მოდელი, 4.7 ძრავები პირველი თაობის დგას შენსაში, როგორც სურათიდან ვხედავ ლარედოა (ანუ საბაზისო კომპლეკტაციით არის) უკანა დაკიდება აქვს ძალიან ხისტი, მე რომ გავატარე, მიუხედავად მიისა რომ ძველ მანქანაზე ვარ მიჩვეული და ახალ მანქანაზე სხვანაირად უნდა მომჩვენებოდა, ობიეკტური სეფასებით, მანქანის უკანა ნაწილში გგოქნია რომ მანქანა ტაშტივით დადის, ნუ რათქმაუნდა შედარებითია ეს გამოთქმა, მაგრამ აშკარად ბევრი ჯიპი ჯობნის უკანა "პადვესკით" მცოდნეებს ვთხოვ, შეუძლიათ დაწერონ რა ტიპის ტრანსმისსია დგა ამ მანქანაზე და რა ებლოკება. მე ვერ გავერკვიე, იმდენი ტიპის ტრანსმისსიები დგას ჯიპებზე! მოკლედ თუ სახელს მომწერთ ტრანსმისსიის მერე რას ბლოკავს და რა შეუძლიან ინტერნეტში ვნახავ. ამ "ვიკეი" ჯიპებზე დგას სამნაირი რაზდატკა/სისტემა: კვადრა ტრეკ1, კვადრა ტრეკ2 და კვადრა დრაივ 2. კვადრა დრაივი ყველაზე ნავაროჩენია და დგას ლიმიტედებზე, შენსაზე თუ არ ვცდები დგას კვადრა ტრეკ 1 მამაპაპური პანიჟენია ამ ჯიპებს არა აქვს, თვითონ კვადრატრეკ2/კვადრა დრაივ2 მოიცავს პანიჟენიას, ანუ სამი პოზიცია აქვს: 4ჰი, ნ, 4ლოუ, კვადრა ტრეკ1-ს სამწუხაროდ არა აქვს ეს ყველაფერი, ფულ თაიმია, ანუ წინა ხიდი არ ეთიშება და მუდმივად 4X4ზეა, (გლეხურად რომ ავხსნა : ))) რაზდატკა თორქს ანაწილებს დააახლოებით წინ 45% და უკან 55% (ზუსტი ციფრები არ მახსოვს) აქვს ბრეიქ თრექშენ კონტროლის სისტემა, უკვე გურჯებში ცნობილია ეგ "თრექშენ ქონთროლით" საკმაოდ ეფექტური და მოქნილი, ჭკვიანი სისტემაა და ბევრგან მძღოლისგან დამოუკიდებლად ეხმარება მანქანას. საბაზისო კომპლეკტაციიტ რომ არის, შედარებით იაფად იმიტომაც იყიდე ეგ მანქანა, ბევრი ვიცი რომ ემდურება პანიჟენიის უქონლობას, თუმცა ძრავის ხარჯზე არამგონია ისეთი აღმართები ვერ დაძლიო რომ გაგაკვირვოს, ერთადერთი დიდ და გრძელ აღმართებზე კარგია ხოლმე ეგ წყეული დამადაბლებელი. მოკლედ, შენ როგორი ჯიპიც გაინტერესებდა, ფაქტიურად ეგ არის, არ საჭიროებს მძღოლის ჩარევას, დადის როგორც ტრასაზე ისე მცირე უგზოობაზე, ტრასაზე თავისებური სპეც კონტროლი აქვს, უგზოობაზეც თავისებური. შენ მხოლოდ გაზი-ტორმუზი უნდა იხმარო და საჭე ატრიალო, მეტი არაფერი მოგეთხოვება, ზედმეტი მარჩიელობისგანაც თავისუფალი ხარ ![]() ხო, კიდე ყველაზე ცუდი ამბავი დამავიწყდა, ეს ჯიპები ცალ ხიდიანებიც გამოდის, და იმედი მაქვს ყველაფერი კარგად იქნება და 4X4-ზე ჩამოგივა, არის ხოლმე შემთხვევები, ძალიან იაფად ყიდულობენ და აღმოჩნდება "სედანი, ჯიპის კუზაოთი" |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th July 2025 - 10:27 |