OFF-ROAD ამბები!, სატალახო! სანადირო! 4X4 საჭორაო |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
OFF-ROAD ამბები!, სატალახო! სანადირო! 4X4 საჭორაო |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ადმინი პოსტები: 18,619 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
აჰათ თქვენ თემა და იჭორავეთ რამდენიც გინდათ!
ესეც სურათი განწყობისთვის! ![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
ქვით მონადირე ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 14 რეგისტრ.: 16-March 10 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
კუთხა
ესეიგი რა ხდება ![]() ![]() ![]() რაც შეეხება კონკრეტულად კითხვას. რახან შენს ავტომობილს ეს ყველა ფუნქცია აქვს, ესეიგი "ფართ-თაიმია" ანუ ჩვეულებრივ მდგომარეობაში უკანა ხიდის მეშვეობით მოძრაობს. წინა ხიდის ჩართვა ხდება 4H პოზიციაზე გადასვლისას, რომლის გამოყენებაც მწარმოებელის მონაცემებით სიარულის დროსაც შეიძლება გარკვეულ სიჩქარეზე, თუმცა იმისათვის რომ სისტემამ უფრო დიდხანს იმუშაოს, გაჩერებას და ისე ჩართვას გირჩევდი. ამავდროულად გაითვალისწინე ისიც, რომ მშრალ, ასფალტიან ზედაპირზე 4X4-ზე სისტემის ხმარება რეკომედებული არაა, ვინაიდან მაგ ავტომობილს, ისევე როგორც "ფართ-თაიმების" უმრავლესობას, ცენტრალური დიფერენციალი არ გააჩნია და წინა და უკანა ხიდები ხისტად უკავშირდება ერთმანეთს. ამიტომ მშრალ, ასფალტიან ზედაპირზე მისმა ხმარებამ შეიძლება ხიდის, ან გამანაწილებელი კოლოფის დაზიანება გამოიწვიოს. 4L - სრული ამძრაობა დამადაბლებელი გადაცემით. ანუ ავტომობილს სიმძლავრე ემატება, გამანაწილებელ კოლოფში უფრო მაღალ კბილანაზე გადასვლის მეშვეობით. აქ ნაკლები ძალა ადგება ძრავს და მანქანა უფრო მძლავრად იღებს დატვირთვებს. კარგია ციცაბო აღმართებზე, დაღმართებზე და ასევე თოვლსა და ტალახში ბუქსაობის დროს ![]() და ყველაზე მთავარი, რაც მსგავსი ავტომობილების პატრონებს ავიწყდებათ: როდესაც უგზოობაზე სიარულს დაამთავრებთ და უკანა ხიდს გათიშავთ, გაჩერდით, გათიშეთ და შემდეგ ავტომობილი სადღაც 5 მეტრით უკან დახიეთ, რათა ავტომატურმა ჰაბებმა გაუშვან ნახევარღერძები და წინა ხიდი ნაწილობრივ ჩართული არ დაგრჩეტ, რაც საწვავის ხარჯს გაგიზრდით და ამავდროულად სისტემასაც ადრე თუ გვიან მწყობრიდან გამოიყვანს. ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#3
|
|
![]() ძაღლით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ადმინი პოსტები: 4,450 რეგისტრ.: 30-January 13 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
კუთხა ესეიგი რა ხდება ![]() ![]() ![]() რაც შეეხება კონკრეტულად კითხვას. რახან შენს ავტომობილს ეს ყველა ფუნქცია აქვს, ესეიგი "ფართ-თაიმია" ანუ ჩვეულებრივ მდგომარეობაში უკანა ხიდის მეშვეობით მოძრაობს. წინა ხიდის ჩართვა ხდება 4H პოზიციაზე გადასვლისას, რომლის გამოყენებაც მწარმოებელის მონაცემებით სიარულის დროსაც შეიძლება გარკვეულ სიჩქარეზე, თუმცა იმისათვის რომ სისტემამ უფრო დიდხანს იმუშაოს, გაჩერებას და ისე ჩართვას გირჩევდი. ამავდროულად გაითვალისწინე ისიც, რომ მშრალ, ასფალტიან ზედაპირზე 4X4-ზე სისტემის ხმარება რეკომედებული არაა, ვინაიდან მაგ ავტომობილს, ისევე როგორც "ფართ-თაიმების" უმრავლესობას, ცენტრალური დიფერენციალი არ გააჩნია და წინა და უკანა ხიდები ხისტად უკავშირდება ერთმანეთს. ამიტომ მშრალ, ასფალტიან ზედაპირზე მისმა ხმარებამ შეიძლება ხიდის, ან გამანაწილებელი კოლოფის დაზიანება გამოიწვიოს. 4L - სრული ამძრაობა დამადაბლებელი გადაცემით. ანუ ავტომობილს სიმძლავრე ემატება, გამანაწილებელ კოლოფში უფრო მაღალ კბილანაზე გადასვლის მეშვეობით. აქ ნაკლები ძალა ადგება ძრავს და მანქანა უფრო მძლავრად იღებს დატვირთვებს. კარგია ციცაბო აღმართებზე, დაღმართებზე და ასევე თოვლსა და ტალახში ბუქსაობის დროს ![]() და ყველაზე მთავარი, რაც მსგავსი ავტომობილების პატრონებს ავიწყდებათ: როდესაც უგზოობაზე სიარულს დაამთავრებთ და უკანა ხიდს გათიშავთ, გაჩერდით, გათიშეთ და შემდეგ ავტომობილი სადღაც 5 მეტრით უკან დახიეთ, რათა ავტომატურმა ჰაბებმა გაუშვან ნახევარღერძები და წინა ხიდი ნაწილობრივ ჩართული არ დაგრჩეტ, რაც საწვავის ხარჯს გაგიზრდით და ამავდროულად სისტემასაც ადრე თუ გვიან მწყობრიდან გამოიყვანს. ![]() ამომწურავი პასუხია, ვერაფერს დაამატებ ![]() |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 31st May 2025 - 16:56 |