ჰამერი H-3 |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
ჰამერი H-3 |
![]()
პოსტი
#1
|
|
ქვით მონადირე ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 38 რეგისტრ.: 18-September 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
ჩემმა მეგობარმა იყიდა. H3, მექანიკური გადაცემათა კოლოფით. ძააააააააააააან მაგარია. მაგრამ ცოტა ტრასაზე ვერ დადის მაგრად. უგზოობაზე მაგაზე მაგარის დედა........
მეც მინდა ვიყიდო. იქნებ დააკომენტაროთ. ყველას აზრი მაინტერესებს. განსაკუთრებით გამოცდილ |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() მშვილდით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 889 რეგისტრ.: 2-September 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
H1 ჰამერებშია ყველაზე ძლიერი გამავლობით მიუხედავად იმისა რომ H2-ის ძრავს უფრო მეტი ცხენის ძალები აქვს , H1-ს აქვს V8 6.6 კუბადურიანი ტურბოდიზელის ძრავი 300 ცხენის ძალით, მაგრამ ეს სუ სხვა ცხენის ძალებია H1-ის ტრანსმისიაზე, ანუ იმას ვგულისხმობ რომ H1-ს აქვს 5 თუ 6-იანი ავტომატიკის კარობკა რომელიც საუკეთესოდ არის მიჩნეული სიძლიერეში და გამავლობაში უგზოობის დროს..ამასთან ერთად H1 აქვს უფრო მაღალი კლირენსი ვიდრე H2-ს..საერთოდ H2 და H3 უკვე ჰამერებისთვის ჩაჯმაა იმიტომრომ ეგ მანქანა სამხედროებისათვის გამოვიდა და H1-მა გაამართლა კიდევაც..მარა მერე ისეთი პოპულარული გახდა რო გარადსკოი მოდელები გამოუშვეს უკვე ანუ H2 და H3..H2-ს აქვს V8 6.2 კუბადურიანი ბენზინის ძრავი 390 ცხენის ძლაით მარა უკვე გაბანძებული ავტომატიკა ( აქ რაღაც შეფარდებებია რომელიც ზეპირად აღარ მახსოვს) და კლირენსი..ნუ H3 ხო საერთოდ რა...სიმახინჯე უფროა ვიდრე მანქანა და თანაც ჰამერი...ანუ როგორც ვიტომ თქვა H1-ია ზუსტად საჩვენო და მეც ვეთანხმები
![]() P.S ბევრჯერ მინახია თბილისში აგს-ებზე ჰამერებს ბაკი აუვსიათ და პატრონებს საბარგულიდან კიდევ 20-იანი კანისტრები გადმოუღიათ რომ რეზერვში ქონოდათ ბენზინი, არამგონია ყველა შორ მანძილზე აპირებდა წასვლას ![]() |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 9th May 2025 - 05:36 |