ჰამერი H-3 |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
ჰამერი H-3 |
![]()
პოსტი
#1
|
|
ქვით მონადირე ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 38 რეგისტრ.: 18-September 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
ჩემმა მეგობარმა იყიდა. H3, მექანიკური გადაცემათა კოლოფით. ძააააააააააააან მაგარია. მაგრამ ცოტა ტრასაზე ვერ დადის მაგრად. უგზოობაზე მაგაზე მაგარის დედა........
მეც მინდა ვიყიდო. იქნებ დააკომენტაროთ. ყველას აზრი მაინტერესებს. განსაკუთრებით გამოცდილ |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() მშვილდით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 889 რეგისტრ.: 2-September 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
H1 ჰამერებშია ყველაზე ძლიერი გამავლობით მიუხედავად იმისა რომ H2-ის ძრავს უფრო მეტი ცხენის ძალები აქვს , H1-ს აქვს V8 6.6 კუბადურიანი ტურბოდიზელის ძრავი 300 ცხენის ძალით, მაგრამ ეს სუ სხვა ცხენის ძალებია H1-ის ტრანსმისიაზე, ანუ იმას ვგულისხმობ რომ H1-ს აქვს 5 თუ 6-იანი ავტომატიკის კარობკა რომელიც საუკეთესოდ არის მიჩნეული სიძლიერეში და გამავლობაში უგზოობის დროს..ამასთან ერთად H1 აქვს უფრო მაღალი კლირენსი ვიდრე H2-ს..საერთოდ H2 და H3 უკვე ჰამერებისთვის ჩაჯმაა იმიტომრომ ეგ მანქანა სამხედროებისათვის გამოვიდა და H1-მა გაამართლა კიდევაც..მარა მერე ისეთი პოპულარული გახდა რო გარადსკოი მოდელები გამოუშვეს უკვე ანუ H2 და H3..H2-ს აქვს V8 6.2 კუბადურიანი ბენზინის ძრავი 390 ცხენის ძლაით მარა უკვე გაბანძებული ავტომატიკა ( აქ რაღაც შეფარდებებია რომელიც ზეპირად აღარ მახსოვს) და კლირენსი..ნუ H3 ხო საერთოდ რა...სიმახინჯე უფროა ვიდრე მანქანა და თანაც ჰამერი...ანუ როგორც ვიტომ თქვა H1-ია ზუსტად საჩვენო და მეც ვეთანხმები
![]() P.S ბევრჯერ მინახია თბილისში აგს-ებზე ჰამერებს ბაკი აუვსიათ და პატრონებს საბარგულიდან კიდევ 20-იანი კანისტრები გადმოუღიათ რომ რეზერვში ქონოდათ ბენზინი, არამგონია ყველა შორ მანძილზე აპირებდა წასვლას ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#3
|
|
ქვით მონადირე ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 38 რეგისტრ.: 18-September 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
H1 ჰამერებშია ყველაზე ძლიერი გამავლობით მიუხედავად იმისა რომ H2-ის ძრავს უფრო მეტი ცხენის ძალები აქვს , H1-ს აქვს V8 6.6 კუბადურიანი ტურბოდიზელის ძრავი 300 ცხენის ძალით, მაგრამ ეს სუ სხვა ცხენის ძალებია H1-ის ტრანსმისიაზე, ანუ იმას ვგულისხმობ რომ H1-ს აქვს 5 თუ 6-იანი ავტომატიკის კარობკა რომელიც საუკეთესოდ არის მიჩნეული სიძლიერეში და გამავლობაში უგზოობის დროს..ამასთან ერთად H1 აქვს უფრო მაღალი კლირენსი ვიდრე H2-ს..საერთოდ H2 და H3 უკვე ჰამერებისთვის ჩაჯმაა იმიტომრომ ეგ მანქანა სამხედროებისათვის გამოვიდა და H1-მა გაამართლა კიდევაც..მარა მერე ისეთი პოპულარული გახდა რო გარადსკოი მოდელები გამოუშვეს უკვე ანუ H2 და H3..H2-ს აქვს V8 6.2 კუბადურიანი ბენზინის ძრავი 390 ცხენის ძლაით მარა უკვე გაბანძებული ავტომატიკა ( აქ რაღაც შეფარდებებია რომელიც ზეპირად აღარ მახსოვს) და კლირენსი..ნუ H3 ხო საერთოდ რა...სიმახინჯე უფროა ვიდრე მანქანა და თანაც ჰამერი...ანუ როგორც ვიტომ თქვა H1-ია ზუსტად საჩვენო და მეც ვეთანხმები ![]() P.S ბევრჯერ მინახია თბილისში აგს-ებზე ჰამერებს ბაკი აუვსიათ და პატრონებს საბარგულიდან კიდევ 20-იანი კანისტრები გადმოუღიათ რომ რეზერვში ქონოდათ ბენზინი, არამგონია ყველა შორ მანძილზე აპირებდა წასვლას ![]() H1 დედამიწაზე ყველაზე მაგაია და ორი აზრ არ არსებობს მაგაზე, მაგრამ მე ქალაქში მაგით ვერ ვივლი!... ისე მექანიკური H3 ქალაქში 14-15 ლიტრს და ტრასაზე 11-12 ლიტრს წვავს!!!! უგზოობაზე ეგ მანქანა ----- არ ვარგა. თუ გინდა მარტივი ტესტი ჩავატაროთ და 10 წუთში დაგარწმუნებ მაგაში საწვავის ხარჯი ------ ძალიან დიდი, საკუთარი ბენზინგასამართი სადგური თუ გაქვს კიდე შეიძლება ნაწილები და სერვისი ------ საქართველოში პრაქტიკულად არ არსებობს ტრასაზე ----------- ცოტა ტრასაზე ვერ დადის მაგრად დასკვნები თვითონ გააკეთე. არ გეწყინოს უბრალოდ რაც არის ის დავწერე. არა, რატო უნდა მეწყინოს, მე აზრი მაინტერესენდა პირიქით და იმიტომ დავდე ეს თემა. წვა უკვ ბევჯერ ვახსენე. 11 ტრასაზე, 14 ქალაქში ყველაფრის ნაცილები შეიძლება ჩამოიტანო: თუ დაგჩირდა ტელეფონებსაც გეტყვი ![]() პახოდუ ჰამერებს H3-ებს შლიან ვაზში და ნებისმიერი ნაწილი აქვთ თითქმის. და თან 2 წელია მეგობარმა იყიდა და საერთოდ არაპერზე ა მოუკიდებია ხელი. |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 9th May 2025 - 05:56 |