მარჯვენა თუ მარცხენა ))) |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
მარჯვენა თუ მარცხენა ))) |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() მშვილდით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 832 რეგისტრ.: 27-December 12 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
ხალხებო, აბა გამომხედეთ აქეთ. ალბათ ყველა გაიგებდით ახალი კანონპროექტის შესახებ, რომელიც მარჯვენა საჭიანი მანქანების შემოყვანის აკრძალვას შეეხება. და 150 ლარიან სტიკერს "ჩემი მანქანა მარჯვენა საჭიანი იყო".
![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
assassin29
ესეიგი რაგამოდის ბატონო ჩემო თუ 5000 + არ აქვს კაცს უმანქანოდ უნდა იაროს? 3000 დოლარად მშვენიერი მანქანები მოდის მარჯვენა საჭიანი ახალი ლეგასი სკაილაინი ფორესტერი და ა.შ და ამ ფასად იაპონიიდან თუ აკრძალეს რა ჯანდაბა ვიყიდო? დანჯღრეული ტროიკა თუ ოპელი? რომელი უფრო აბინძურებს გარემოს? 3000$ შეიძლება ნორმალური მანქაის მოძიება ამერიკულის ან ევროპულისაც. რაც შეეხება გარემოს დაბინძურებას: ყველა კატალიზატორ ამოცლილი მანქანა აბინძურებს გარემოს. არა აქვს მნიშვნელობა იაპონურია თუ დანჯღრეული ჟოპელი. ![]() ვისაც უნდა უნდა ყავდეს კიდეც გავგიჭდები რა ყველა იმაზე წუწუნებს რო პრობკებია ქალაქშიო, თბილისი მანქანებს ვეღარ იტევსო და ასე შემდეგ და რულიდან არ ჩამოდიან მე რო არამაქ საშუალება ძვირიანი მანქანა ვიყიდო ჩემ ხარჯზე უნდა ეშველოს მოძრაობას? სწორედ მაგიტომ არის საცობები, რომ ყოველ მეორეს ავტომობილი ყავს. ბევრი მანქანაა ქალაქში და გზებიც არ გაუთვალისწინებიათ კომუნისტებს, როცა თბილისს აგეგმარებდნენ. მაგრამ რაც არ უნდა ფართე გზები გვქონდეს, ქართული სიარულით, მაინც საცობები იქნება. მორალი: ჯერ შეგნება და მერე დანარჩენი. არ მიგულისხმია, რომ მაინცდამაინც შენზე უნდა ეშველოს მოძრაობას. ზოგადად ვსაუბრობ. ეს კარგია მერე? გაფიცებ ეხლა პრადო უფრო სჭირდება კაცს თუ იაფიანი მანქანა რითაც ხშირ შემთხვევაში ოჯახს არჩენს მაპატიეთ თუ მეჩვენება მაგრამ მგონია რომ გინდათ რომ ისედაც გაჭირვებულ ქვეყანაში ხალხს მანქანების ყიდვა გაუჭირდეს? არარი ეს ეგოისტური? ვერ გაგიმართლებ იმედებს და გეტყვი, რომ არ ვარ ეგოისტი. ![]() ![]() shotaa ჩელე ქალაქი იზრდება მოსახლეობაც მანქანებსაც ყიდულობს ხალხი რა არი ამაში ცუდი? ყავდეს ყველა მეორეს მანქანა რა ჯობია მაგას. საცობია თუა მიზეზი მისი დარეგულირების სხვა ბევრი გზა არსებობს. ტექ დათვალიერებას ვემხრობი 100 % არაფერი ცუდი არ არის ამაში, რომ ქალაქი იზრდება. შენ როგორ გესახება, რა ალტერნატივები არსებობს დარეგულირების ამბავში? გგონია, ბევრი იაპონური მანქანა გაივლის ტექდათვალიერება? ტყუილად გგონია. ნახევარზე მეტს ამოცლილი აქვს კატალიზატორი. ![]() shotaa მე მაგალითად მინდა მანქანის ყიდვა შეიძლება ბევრმა იცოდეს integra type-r ეს ავტომობილი მხოლოდ იაპონიაში მხოლოდ მარჯვენა რულით გამოდის რაც შეეხება ამ ამბავს: ის მანქანები, რომლებიც უკვე ნაყიდია, გზაშია და მოდის. ასევე სპორტული მაქნანები, ტრანზიტით და რეექსპორტით ნაყიდი მარჯვენა საჭიანი ავტომობილი, შეზღუდვა არ შეეხება. ასე რომ ღმერთმა მოგცეს იმდენი ფული, რომ შეძლო მისი ყიდვა. PREDATOR სხვა ქვეყნებსაც ქონდათ მსგავსი პრობლემები და მშვენივრად გადაჭრეს თუ იცი, როგორ გადაჭრეს ეს პრობლემა იქნებ გვითხრა თუ იცით?... ჩემი აზრით: ან უნდა გაიზარდოს განბაჟების ფასი მარჯვენა საჭიანებზე ან დროებით მაინც შეწყდეს იმპორტი. ცოტა განიტვირთება სიტუაცია. და საერთოდ: ჩვენ მთავრობაში რომ ჭკვიანები ისხდნენ, საერთოდ თუ არა, გავანახევრებდი განბაჟების საფასურს ელექტრომობილებზე და ჰიბრიდებზე. |
|
|
![]()
პოსტი
#3
|
|
შურდულით მონადირე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 387 რეგისტრ.: 20-August 13 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ჩელე
(3000$ შეიძლება ნორმალური მანქაის მოძიება ამერიკულის ან ევროპულისაც. რაც შეეხება გარემოს დაბინძურებას: ყველა კატალიზატორ ამოცლილი მანქანა აბინძურებს გარემოს. არა აქვს მნიშვნელობა იაპონურია თუ დანჯღრეული ჟოპელი. ![]() მაქვს 3000 $. ამ ფულით მომდის 2005 წლიანი ნისან იქსტრაილი(დიდი ხანია უკვე მყავს ეს ავტომობილი 2001 წლიანი და ჩემი დიდი მოთხოვნილებიდან გამომდინარე მიძლებს ერთგულად. ვფიქრობ, საუკეთესოა თავის კლასში) 120000 მდე გარბენით, 4BB შეფასებით. რა ალტერნატივის მოძებნა შეიძლება ამერიკის და ევროპის ბაზარზე ამ ფასად?4x4 ზე ვგულისხმობ რა თქმა უნდა. ერთი ავტომობილის ყოლის საშუალება მაქვს და სედანს ვერ ვიყოლიებ ნამდვილად. ეხლა ზოგადად რას ვფიქრობ ამ კანონზე. ვფიქრობ, რომ ძალიან ბევრი მანქანაა და დასარეგულირებელია. 1)უნდა შეზღუდულიყო იაპონიიდან იმპორტი მანქანის გამოშვების წელის მიხედვით და გაზრდილიყო ბაჟი.(სრულად აკრძალვა არ იყო საჭირო, ვინაიდან განსაკუთრებულად მოწესრიგებული მანქანები შემოდის ამერიკისგან და ევროპისგან განსხვავებით) 2)ტექ-დათვალიერება 100 % ით საჭიროა.(რას გავს ჩვენი ავტოპარკი კი ვიცით. თავისი ტაქსით, მარშუტკით, ავტობუსით და სპეც-ტექნიკით ასევე) 3)დამწყებისთვის ჩემი აზრით მნიშვენლობა არ აქვს რომელ საჭესთან დაჯდება. ვინც ტარება არ იცის, ვერც მარცხენას ატარებს და ვერც მარჯვენას.ამიტომ ყველაზე მეტად რაც მომეწონა ის არის, რომ მართვის მოწმობის გამოცდები ჩატარდება რეალურ მოძრაობაში და უფრო მეტიც არის საჭირო ამ მხრივ, ვისაც აქვს ,,პრავა''აღებული ბოლო 5 წლის განმავლობაში, ჩემის აზრით თავიდან უნდა ჩააბაროს გამოცდა, ახალი წესებით. მართალია დიდი ხარჯია, მაგრამ აუცილებელი უსაფრთხოებისათვის. ვინაიდან ტარება 80-% მა არ იცის. 4)100 ქულიან სისტემას ვემხრობი 100 % ით 5)300 ლარიან ჯარიმასაც ვემხრობი ღერძულას გადაკვეთაზე, მაგრამ ცოტა მეშინია ![]() მოკლედ ყველაფერს ვეთანხმები მარჯვენა საჭიანების რეგისტრაციის აკრძალვის გარდა, ვინაიდან არ მაქვს სურვილი ჩავჯდე ამერიკულ და ევროპულ, გაბანძებულ ავტომობილში ზემოდან 5000 $ ის დამატებით და მინიმუმ 150000 კმ ით მეტი გარბენით, მიმაჩვია იაპონიამ კომფორტს. არ მაქვს პრეტენზია 10000 $ ზე ზემოთ ღირებულების მანქანებზე. ვიცი რომ კარგია, მაგრამ არ მაქვს ფული. პოსტის უკანასკნელი ჩამსწორებელია jaba_gugesha: Dec 7 2015, 12:31 |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 14th July 2025 - 03:29 |