ბენზინის ძრავი VS დიზელის ძრავი, წავიდა თრახიიი........ :) |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
ბენზინის ძრავი VS დიზელის ძრავი, წავიდა თრახიიი........ :) |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
აბა რომელი გირჩევნიათ: ბენზინის ძრავი თუ დიზელის ძრავი, ოღონდ დააკონკრეტეთ რატომ, არის იაღოველების ერთი ჯგუფი, რომელთაც ურჩევნიათ ბენზინის ძრავი, მაგრამ მე ვუმტკიცებ და უკვე დავუმტკიცე, რომ დიზელის ძრავი უნივერსალურია სანადიროდ, სათევზაოდ და საოფროუდედ კიდო........... ველი თქვენს მოსაზრებას...........
პ.ს. პოსტები გადმოტანლია......... gizovichi დავთუსს ვეთანხმები, ტურბოს მოვლა უნდა თორე ჩემი 91-იანი პაჯეროა, კვადრატები რომ არის, 247000-ზე მეტი მაქვს გავლილი და ჯერ არც ძრავისთვის და არც ტურბინისთვის ხელი არ მიხლია, ასე რომ თუ მოუვლი არაფერიც არ გაგიფუჭდება. 2.4 მაგ მანქანისთვის ნამდვილად მკვდარია და არ გირჩევ, დანარჩენი შენზეა უკვე დამოკიდებული, არჩევანი შენ უნდა გააკეთო, მე რომ ეგ შანსი მქონდეს, 2.5 ტურბო-დიზელს ავირჩევდი ისევ.............. |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
ხოდა მეც მაგას ვდაობ, რომ 100 კილომეტრზე ხარჯი მქონდა 18-19 ლიტრა დიზელი.... და ეხლა მაქვს 18-20 ლიტრი ბენზინი... და შესაბამისად არანაირად არ იყო ჩემთვის უფრო ეკონომიური ტურბოდიზელი ვიდრე ეხლა არის ბენზინი.... ეკონომიური იქნებოდა რომ ჩამესხა 80-90 თეთრიანი სალიარკა - მაგრამ მაგას ჩემი მანქანა ვერ იტანდა....
სავარაუდოთ რაღაცა იყო დასარეგულირებელი, ამდენი არ უნდა დაეწვა წესით, მაგრამ ხელოსანი მთელ თბილისში ვერ ვნახე... აქედან მორალი - დიზელი პახემცელეს, ბენზინი რულეზზზ ![]() |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th May 2025 - 19:44 |