ბენზინის ძრავი VS დიზელის ძრავი, წავიდა თრახიიი........ :) |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
ბენზინის ძრავი VS დიზელის ძრავი, წავიდა თრახიიი........ :) |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
აბა რომელი გირჩევნიათ: ბენზინის ძრავი თუ დიზელის ძრავი, ოღონდ დააკონკრეტეთ რატომ, არის იაღოველების ერთი ჯგუფი, რომელთაც ურჩევნიათ ბენზინის ძრავი, მაგრამ მე ვუმტკიცებ და უკვე დავუმტკიცე, რომ დიზელის ძრავი უნივერსალურია სანადიროდ, სათევზაოდ და საოფროუდედ კიდო........... ველი თქვენს მოსაზრებას...........
პ.ს. პოსტები გადმოტანლია......... gizovichi დავთუსს ვეთანხმები, ტურბოს მოვლა უნდა თორე ჩემი 91-იანი პაჯეროა, კვადრატები რომ არის, 247000-ზე მეტი მაქვს გავლილი და ჯერ არც ძრავისთვის და არც ტურბინისთვის ხელი არ მიხლია, ასე რომ თუ მოუვლი არაფერიც არ გაგიფუჭდება. 2.4 მაგ მანქანისთვის ნამდვილად მკვდარია და არ გირჩევ, დანარჩენი შენზეა უკვე დამოკიდებული, არჩევანი შენ უნდა გააკეთო, მე რომ ეგ შანსი მქონდეს, 2.5 ტურბო-დიზელს ავირჩევდი ისევ.............. |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
გიორგი
1. ყოველ შემთხვევაში ის მოვლა რაც სჭირდება GDI ძრავს, მასეთი მოვლა ტურბო-დიზელის ძრავს არ სჭირდება, უბრალოდ ჩაქრობამდე 1 წუთი მაინც უნდა ამუშავო უქმ სვლაზე, ანუ ,,ხალასტოიში,, და ეგ არის, ეს ერთი 2. ბენზინის ძრავს დიდ წყალში გასვლის დროს დიდი შანსია დასველდეს ერთი სადენიც კი, რომელიც იწვევს ძრავის უკვე არასრულ მუშაობას, ანუ ე.წ. პერებოის, რის შემდეგაც უკვე მანქანა კარგავს თავის ფუნქციას და ჯორდება, აი დიზელის ძრავს სულერთ ადგილზე ახატია შენი წყალი, მანამ სანამ ჰაერი მიეწოდება. 3. დიზელის საწვავი, ბენზინის საწვავთან შედარებით ძვირია, ანუ გამოდის რომ, საწვავი ძვირია, კარგ საწვავზე მაქვს საუბარი, აი ჩემს ლურჯას კი სადაც მიაყენებ და რა ნაგავი დიზელიც არ უნდა ჩაასხა, სულ ერთ ადგილზე ახატია მაგისი ხარისხი მთავარია წყალი არ მოხვდეს სისტემაში ნეტა რა დამავიწყდა? ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#3
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
გიორგი 1. ყოველ შემთხვევაში ის მოვლა რაც სჭირდება GDI ძრავს, მასეთი მოვლა ტურბო-დიზელის ძრავს არ სჭირდება, უბრალოდ ჩაქრობამდე 1 წუთი მაინც უნდა ამუშავო უქმ სვლაზე, ანუ ,,ხალასტოიში,, და ეგ არის, ეს ერთი შენ კიდე რაღა მიანც და მაინც GDI-ს ადარებ ???? სხვა ნებისმიერი ბენზინის ძრავი აიღე ![]() 2. ბენზინის ძრავს დიდ წყალში გასვლის დროს დიდი შანსია დასველდეს ერთი სადენიც კი, რომელიც იწვევს ძრავის უკვე არასრულ მუშაობას, ანუ ე.წ. პერებოის, რის შემდეგაც უკვე მანქანა კარგავს თავის ფუნქციას და ჯორდება, აი დიზელის ძრავს სულერთ ადგილზე ახატია შენი წყალი, მანამ სანამ ჰაერი მიეწოდება. ვისგან გავიგე ნეტა, დიზელს წყალმა თავზე თუ გადაუარაო თუ გლუშიტელში შევიდაო (აღარ მახსოვს ზუსტად) მატორს დედაბუდიანად ფახემცელს აქვს აკიდებულიო... ბენზინი ქე მაინც მუშაობს - პერებოით, მაგრამ მუშაობს. + ამას ბოლო ბოლო წყალგაუმტარი სადენი დაუყენე და იქნები კაპიტან ნემო ![]() ![]() 3. დიზელის საწვავი, ბენზინის საწვავთან შედარებით ძვირია, ანუ გამოდის რომ, საწვავი ძვირია, კარგ საწვავზე მაქვს საუბარი, აი ჩემს ლურჯას კი სადაც მიაყენებ და რა ნაგავი დიზელიც არ უნდა ჩაასხა, სულ ერთ ადგილზე ახატია მაგისი ხარისხი მთავარია წყალი არ მოხვდეს სისტემაში შენ ლურჯა არ ვიცი, მაგრამ ფაქტია რომ ტურბო-დიზელი მოითხოვს მაღალი ხარისხის საწვავს... რაც თბილისში კიდე ჯანდაბას, მაგრამ რაიონში როგორც კი გახვალ - ჭირს. ხოლო რაც შეეხება უხარისხო საწვავს - მაგ დროს ბენზინის ძრავი უფრო ამტანია - ვიდრე ტურბოდიზელის ![]() ![]() ნეტა რა დამავიწყდა? ![]() + ბეზნინის ხელოსანი ყველგან არის, ლამის მაცივარშიც + ბენზინი არ რიხინებს და არ აკანაკალებს და არ ბოლავს კეროსინკასავით + ზამთარში იქოქება და არ ჭირდება სპირალების გახურება და სექსი მექსები შედეგად დიზელი (ტურბო) ფახემცელეს - ბენზინი რულეზ !!! ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th May 2025 - 19:50 |