საექსპედიციო პაჯერო |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
საექსპედიციო პაჯერო |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,204 რეგისტრ.: 17-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
მაშ ასე, პირად შეიარაღებაში იმყოფება 2009 წლიდან: Mitshubishi Pajero II, 1999, 3.0V6, 12V. (მარცხენა საჭით)
მოკლედ მაგარი მანქანაა სათევზაოდ და ექსპედიციებისთვის უკეთესს რომ ვერ ინატრებს კაცი. ერთი ნაკლი რაც ააქვს ორკარიანი და ფართი მეტი მჭირდება. თუმცა ამ და კიდევ სხვა ფაქტორებმა გადამაწყვეტინა ამ მანქანაზე გარკვეული ტიპის ტიუნინგი ჩამეტარებინა. ეს პროცესი მოიცავს: 1) რა თქმა უნდა კარგი საბარგულის დამონტაჟება 2) ქარხნული ბამპერების დაცვლა (წინა + უკანა), ე.წ ძალოვანი ბამპერების და ჯალამბარების დაყენება 3) მანქანის დალიფტვა და მტ საბურავების დაყენება (საბურავები მაქვს და ჯერ არ დამიყენებია, თუმცა ამის აუცილებლობას ჯერ ვერ ვხედავ) ასე რომ დამრჩა მგონი 33-იანი გუდრიჩები თაროზე შემოსადებად ![]() 4) ძალური საფეხურების დაყენება, ჰაიჯეკის გამოსაყენებლად 5) კიბე+ჰაიჯეკი+ბენზინის სათადარიგო ავზი, ადგილი ნიჩბებისათვის და სხვა დავიწყვე პირველ რიგში ჯალამბარის დაყენებაზე ფიქრი, შესაბამისად საჭირო გახდა გაძლიერებული ბამპერის შექმნა და მისი მონტაჟი ჯალამბართან ერთად, ვანაიდან ქარხნული ბამპერი და ჯალამბარი შეუთავსებელი მცნებებია. მოკლედ დავცხეთ საქმეს ენთუზიაზისტების პატარა ჯგუფმა და ერთი თვის შემდეგ ყველაფერი დასრულდა, ბამპერთან ერთად საბარგულიც გავაკეთე, ვინაიდან 2 კარიან პაჯეროს ძალიან პატარა საბარგული აქვს და არ მყოფნიდა, გადავწყვიტე ერთი კაი გემრიელი საბარგულიც დამემზადებინა. ახლა კი ბატონებო აგერ სურათები და დანარჩენი შეფასებები თქვენთვის მომინდვია (სურათებს თანდათანობით დავდებ). ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 5,089 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: რუსთავი ![]() |
ერთი კითხვა მაქვს მცოდნეებთან!
ნუ დამზარდებით და რა მაინტერესებს!! პაჯერო მყავს 97 ტიანი 3,5 G.D.I ძრავით ტიპტრონიკია და აკულიატორი რომ ამოვიღო შეცვლისას მაგალითად რამე პრობლემა ექნება მანქანას? ანუ კომპიუტერი ურევსო ესაო ისაო ელექტრიკმა უნდა ამოიღოსო და მაგი მაინტერესებს გამარკვიეთ ერთხელ და სამუდამოდ თუ გამოცდილება გაქვთ როგორ მოვიქცე რა! ანუ პრობლემაა ტიპტრონიკიან მანქანაზე აკულიატორის ამოღება? შეცდომაში არ შემიყვანოთ ოღონდ თორე ზოგი რას მეუბნება ზოგიც რას და ვერ გავრკვეულვარ, წინასწარ დიდი მადლობა! |
|
|
![]()
პოსტი
#3
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,204 რეგისტრ.: 17-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
ერთი კითხვა მაქვს მცოდნეებთან! ნუ დამზარდებით და რა მაინტერესებს!! პაჯერო მყავს 97 ტიანი 3,5 G.D.I ძრავით ტიპტრონიკია და აკულიატორი რომ ამოვირო შეცვლისას მაგალითად რამე პრობლემა ექნება მანქანას? ანუ კომპიუტერი ურევსო საო ესაო ელექტრიკმა უნდა ამოიროსო და მაგი მაინტერესებს გამარკვიეთ ერთხელ და სამუდამოდ თუ გამოცდილება გაქვთ როგორ მოვიქცე რა! ანუ პრობლემაა ტიპტრონიკიან მანქანაზე აკულიატორის ამოღება? შეცდომაში არ შემიყვანოთ ოღონდ თორე ზოგი რას მეუბნება ზოგიც რას და ვერ გავრკვეულვარ, იწნასწარ დიდი მადლობა! რა პრობლემები უნდა გქონდეს, არავითარი, მე ჩემ გამოცდილებას დავწერ, ჩემს პაჯეროზე 3.0 ბენზინი V6 12 კლაპნიანი, ავტომატიკა. ჯალამბარი დავამონტაჟე რამაც უფრო ძლიერი აკუმლიატორის დაყენება მოითხოვა . მოკლედ 90 ამპერიანი აკუს დაყენება გადავწყვიტე, წავედი თეგეტა მოტორსში და ყველაფერი ჯიგრულად დამიყენეს, არანაირი პრობლემა, თვითონ შემიცვალეს უფასოდ გარანტიით (გარანტია 1 წელი). ერთადერთი აკუს რომ შეცვლი ცოტა ხანი დაიცადე რომ კომპიუტერმა დაალაგოს ყველაფერი, მაგას ხელოსანიც გეტყვის. ტიპტრონიკი არაფერ შუაშია, მითების და ლეგენდების დრო წავიდა ჯიგარო 21 საუკუნეა, მიდი თეგეტაში ![]() |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 23rd May 2025 - 06:00 |