საექსპედიციო პაჯერო |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
საექსპედიციო პაჯერო |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,204 რეგისტრ.: 17-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
მაშ ასე, პირად შეიარაღებაში იმყოფება 2009 წლიდან: Mitshubishi Pajero II, 1999, 3.0V6, 12V. (მარცხენა საჭით)
მოკლედ მაგარი მანქანაა სათევზაოდ და ექსპედიციებისთვის უკეთესს რომ ვერ ინატრებს კაცი. ერთი ნაკლი რაც ააქვს ორკარიანი და ფართი მეტი მჭირდება. თუმცა ამ და კიდევ სხვა ფაქტორებმა გადამაწყვეტინა ამ მანქანაზე გარკვეული ტიპის ტიუნინგი ჩამეტარებინა. ეს პროცესი მოიცავს: 1) რა თქმა უნდა კარგი საბარგულის დამონტაჟება 2) ქარხნული ბამპერების დაცვლა (წინა + უკანა), ე.წ ძალოვანი ბამპერების და ჯალამბარების დაყენება 3) მანქანის დალიფტვა და მტ საბურავების დაყენება (საბურავები მაქვს და ჯერ არ დამიყენებია, თუმცა ამის აუცილებლობას ჯერ ვერ ვხედავ) ასე რომ დამრჩა მგონი 33-იანი გუდრიჩები თაროზე შემოსადებად ![]() 4) ძალური საფეხურების დაყენება, ჰაიჯეკის გამოსაყენებლად 5) კიბე+ჰაიჯეკი+ბენზინის სათადარიგო ავზი, ადგილი ნიჩბებისათვის და სხვა დავიწყვე პირველ რიგში ჯალამბარის დაყენებაზე ფიქრი, შესაბამისად საჭირო გახდა გაძლიერებული ბამპერის შექმნა და მისი მონტაჟი ჯალამბართან ერთად, ვანაიდან ქარხნული ბამპერი და ჯალამბარი შეუთავსებელი მცნებებია. მოკლედ დავცხეთ საქმეს ენთუზიაზისტების პატარა ჯგუფმა და ერთი თვის შემდეგ ყველაფერი დასრულდა, ბამპერთან ერთად საბარგულიც გავაკეთე, ვინაიდან 2 კარიან პაჯეროს ძალიან პატარა საბარგული აქვს და არ მყოფნიდა, გადავწყვიტე ერთი კაი გემრიელი საბარგულიც დამემზადებინა. ახლა კი ბატონებო აგერ სურათები და დანარჩენი შეფასებები თქვენთვის მომინდვია (სურათებს თანდათანობით დავდებ). ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
hunter777
ტიპტორნიკი და აკუმლიატორს ამოღება ერთმანეთთან არაფერ შუაშუა.... ვოობშე არაფერი კავშირი არა აქვს.... გინდა ტიპტრონიკზე ამოგიღია და გინდა მექანიკაზე.... მანდ ერთად-ერთი ზოგადად შეიძლება აურიოს კომოიუტერმა, ანუ სანამ დაჩიკების მონაცემებს თავიდან აითვლის - შეიძლება ცოტა აურიოს, მაგრამ ნიკასი არ იყოს - ეგ თავისით სწორდება... გაივლი 100 კილომეტრს და ჩათვალე არაფერი არ მომხდარა..... ერთადერთი მე როგორც ვიცი, უბრალოდ აკუმლიატორს როცა ხსნია ჯერ მინუსი უნდა ჩახსნა და მერე პლუსი, ხოლო დაყენების დროს პირიქით - ჯერ პლუსი შეაერთო და მერე მინუსი.... და იდეაში საერთოდ არანაირი პრობლემა არ შეგექმნება.... ნუ მაგნიტაფონი თუ არ გაქვს კოდზე რა თქმა უნდა.... რავი მე ესე ვიცი და არასოდეს არაფერი პრობლემა არ მქონია არც ტიპტრონიკზე და არც ავტომატზე |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 23rd May 2025 - 07:53 |