პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ბრაციიიიიიიი, მთელი თბილისი ამ ძრავით აღჭურვილი პაჯეროებით დადის და თან უმრავლესობა არ ემადლიერება, კაპრიზნი ძრავიაოოოოოოოოოოოო, არადა რაც მაგარი პაჯეროებია ყველა ამ ძრავითაააააა ეს ოხერი
![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ნიკაP&A
მართაააალ............ დადებითი მხარეები: 1) სისწრაფე 2) სიძლიერე უარყოფითი მხარეები: (თუ ამას უარყოფითი შეიძლება ეწოდოს, თუმცაღა ეს ყველა ნორმალურ ქვეყანაში მიღებული საკითხია ) 1) კარგი ბენზინი (რაც ძვირი ღირს და ამის ხარჯზე იაფიან ბენზინს ასხამენ, რის გამოც ძრავს მალე ერხევა) 2) კარგი ზეთი ( იგივე მიზეზი, რაც ზევით მოვიყვანე) 3) ფილტრების ცვლა თავის დროზე ( რაც ძვირია და ამიტომ იშვიათად უცვლიან) 4) მაღალი ,,აბაროტები,, არ უყვარს 5) ადვილად ,,სტუკებადი,, ( ზევით ჩამოთვლილი 4 მიზეზის გამო) 6) წვა საშუალოა ჩემი აზრით, ყოველ შემთხვევაში ამ სიძლიერის ძრავმა კი უნდა დაწვას 15 ლიტრი |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th May 2025 - 03:35 |