პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ბრაციიიიიიიი, მთელი თბილისი ამ ძრავით აღჭურვილი პაჯეროებით დადის და თან უმრავლესობა არ ემადლიერება, კაპრიზნი ძრავიაოოოოოოოოოოოო, არადა რაც მაგარი პაჯეროებია ყველა ამ ძრავითაააააა ეს ოხერი
![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
1) სისწრაფე-ვეთანხმები +
2) სიძლიერე-ვეთანხმები + დამატებით 3) გამავლობა + 4) კომფორტი + 1) კარგი ბენზინი (რაც ძვირი ღირს და ამის ხარჯზე იაფიან ბენზინს ასხამენ, რის გამოც ძრავს მალე ერხევა + 2) კარგი ზეთი ( იგივე მიზეზი, რაც ზევით მოვიყვანე) + 3) ფილტრების ცვლა თავის დროზე ( რაც ძვირია და ამიტომ იშვიათად უცვლიან) 4) მაღალი ,,აბაროტები,, არ უყვარს-არ გეთანხმები - 5) ადვილად ,,სტუკებადი,, ( ზევით ჩამოთვლილი 4 მიზეზის გამო)-არ გეთანხმები - 6) წვა საშუალოა ჩემი აზრით, ყოველ შემთხვევაში ამ სიძლიერის ძრავმა კი უნდა დაწვას 15 ლიტრი-გეთანხმები + ჩელე 3.0 V6 არ არის ცუდი ძრავები, მართალია ამაზე სუსტია, მაგრამ არც ისეთი სუსტი რომ რამე შეატყო, წვითაც იგივეს წვავს. აბა დიზელზე კარგი ვერ გათქმევინე კი გეთანხმები, მაგრამ სამწუხაროდ იაპონიაში ეგ ძრავები მარტო ძველ მოდელებზეა, ახლები ყველა GDI ძრავებითაა, რაც შეეხება დიზელის ძრავებს მაგაზე იმდენი ვისაუბრეთ, რომ აღარ ვამახვილებ ყურადღებას ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th May 2025 - 03:37 |