პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ბრაციიიიიიიი, მთელი თბილისი ამ ძრავით აღჭურვილი პაჯეროებით დადის და თან უმრავლესობა არ ემადლიერება, კაპრიზნი ძრავიაოოოოოოოოოოოო, არადა რაც მაგარი პაჯეროებია ყველა ამ ძრავითაააააა ეს ოხერი
![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
gizovichi
საერთოდ გამავლობა ბევრ რამეზეა დამოკიდებული, პირველ რიგში ,,კლირენსზე,, რომელსაც პირველ რიგში საბურავი აკეთებს, თუ ,,კლირენსი,, დაბალი გაქვს, რაც არ უნდა მაღალი ძრავი გქონდეს, აზრი არა აქვს, ასე რომ გამავლობა ძრავთან ბოლო ადგილზე დგას. დანარჩენზე რატომ არ მეთანხმები მაინც ვერ მივხვდი, მეხუთე პუნქტი, პირდაპირ კავშირშია პირველთან, მეორესთან, მესამესთან და მეოთხესთან, თუ პირველ ორ პუნქტში მეთანხმები, მაშინ დანარჩენში რატომ არ მეთანხმები? ![]() |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th May 2025 - 03:34 |