პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ბრაციიიიიიიი, მთელი თბილისი ამ ძრავით აღჭურვილი პაჯეროებით დადის და თან უმრავლესობა არ ემადლიერება, კაპრიზნი ძრავიაოოოოოოოოოოოო, არადა რაც მაგარი პაჯეროებია ყველა ამ ძრავითაააააა ეს ოხერი
![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() ადმინი გიყურებს შენ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: გლობალ-ადმინი პოსტები: 14,406 რეგისტრ.: 12-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ჩელე
ციტატა 3.2 პაჯეროს დიზელის ძრავი ნამდვილად არ გამიგია პაჯერო III-ებში ჩაამონტაჟეს პირველად პაჯერო IV-ებსც ერგოთ მემკვიდრეობით. ბევრად უფრო ეკონომიურია და ძლიერია ვიდრე 2.8( ამას 165 ცხენის ძალა აქვს, მაბრუნელებელი 373ნ/მ 2000 ბრუნზე, 2.8-ს კი 125 ცხენის ძალა და 292 ნ/მ 2000 ბრუნზე. რაც შეეხება gizovichi-ის მოსაწრებებს რატომ არისო კაპრიზნიო და თუ მოუვლიო არაფერი მოუვაო... მოკლედ ეგ GDI ძრავები შემდეგი რამის გამო არ არის "ხადავოი" ძრავები: ზემოთ ჩამოთვლილ მიზეზებს ემატება არის რთული კონსტრუქციის ძრავები, ვერ იტანს ოფროუდის მოთხოვნებს, კერძოდ წარმოიდგინე, მიდიხარ სადმე სანადიროდ, მოგიწია ტალახში, წყალში სიარული, იმ წამსვე არ შეგიძლია, გაწმინდო, 2-3 დღე გიწევს ისეთ პირობებში ყოფნა, მანქანის ძრავისთვის კი არა საკუტარი თავის მიხედვის თავიც არ გაქვს... აი აქ უკვე სერიოზულად ენძრევა ჩვენს "ჯედაი" ძრავს, კარგი 1 წასვლა აიტანა, მეორეც მაგრამ აი მესამედ უკვე ჩაისვრის... ხოდა იმაშიც არ ხარ დარწმუნებული რომ ის 2 წამება უკვე გადატანილი აქვს და მესამეს შენი ხელიდან ელოდება... თუ ქალაქში სასიარულოდ იღებთ მასეთ მანქანებს მაშინ არანაირი პრობლემა... ჩათვალეთ რომ ზედმეტი ფოფინის გარეშე, ეგ ძრავები იმუშავებს კაი ხანი... |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th May 2025 - 03:50 |