პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ბრაციიიიიიიი, მთელი თბილისი ამ ძრავით აღჭურვილი პაჯეროებით დადის და თან უმრავლესობა არ ემადლიერება, კაპრიზნი ძრავიაოოოოოოოოოოოო, არადა რაც მაგარი პაჯეროებია ყველა ამ ძრავითაააააა ეს ოხერი
![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ჰო რა გავიგე დამატებით მცოდნე ხალხისგან, 3.0 პრასტოი ბენზინი არ აქეს მაგარი მკდარიაო და იგივე რაოდენობის (15 ლიტრი) საწვავს მოიხმარს რაც 3.5 GDI-ო, სერვისიც თითქმის იგივეა მაღალი ოქტანობის საწვავი თანამედროვე ზეთები და ა.შ. უბრალოდ განსხვავება სპრისკის (შეფრქვევის) სისტემაშიაო, წითელს რომ აანთებს ეგრევე უნდა დაამატო საწვავიო, ტალახში და ოფ-როუდებზე ჯერ არ დაგვაღალატაო, და მთავარი აუცილებლად Super Select 4WD ეგ თუ არა აქვს მაშინ უბრალო Part Time 4WD ჯიპია სხვებისგან არაფრით გამორჩეულიო
პ.ს. დიზელის ძრავებზე შესაბამის თემაში, ნუ აოფებთ ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th May 2025 - 03:40 |