პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ბრაციიიიიიიი, მთელი თბილისი ამ ძრავით აღჭურვილი პაჯეროებით დადის და თან უმრავლესობა არ ემადლიერება, კაპრიზნი ძრავიაოოოოოოოოოოოო, არადა რაც მაგარი პაჯეროებია ყველა ამ ძრავითაააააა ეს ოხერი
![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 176 რეგისტრ.: 27-September 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
3.0 12 კლაპნიანი ძრავი არის პაჯეროს ძრავებში ყველაზე კარგი, სუპერ სელექტს რაც შეეხება ეგ პაჯეროების 90% უყენია 92 და ზემოთ წლებისას , გარდა ზოგიერთი 2.4 ბენზინის ძრავიანებისა და ზოგიერთი დიზელებისა, მონტეროებზე რასაც მე გეუბნებით სუპერ სელექტიც არის და + უკანა ხიდის ბლოკირებაც. აი 3.5 GDI ძრავზე ეგ საკმაოდ იშვიათია. შეიძლება დეტალებში ვცდები მარა ძირითადში ენგერეაა
![]() |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th May 2025 - 03:34 |