პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ბრაციიიიიიიი, მთელი თბილისი ამ ძრავით აღჭურვილი პაჯეროებით დადის და თან უმრავლესობა არ ემადლიერება, კაპრიზნი ძრავიაოოოოოოოოოოოო, არადა რაც მაგარი პაჯეროებია ყველა ამ ძრავითაააააა ეს ოხერი
![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ინფრარედ
სუპერ სელექტს რაც შეეხება ეგ პაჯეროების 90% უყენია კი ნაწილობრივ ეგრეა, იმიტომ რომ აქ ჩამომყვანი კერძო პირები ან კომპანიები ამ ტიპის ავტომობილების ძირითადათ ნაწილს Super Select 4WD(უკანა ხიდის ბლოკირება) იმპორტს აწარმოებენ, ხოლო მონტერო ამერიკული ვარიანტია და არამარტო უკანა ხიდის ბლოკირება არამედ წინა ხიდის ბლოკირებაც აქვს, რომელიც გაცილებით უკეთესია, მაგრამ ამერიკულია რააააააა ...... ნიკაP&A ჩემი ქალაქში 17 ლიტრს წვავს წვა ნამდვილად ერთიდაიგივეა 3.0 პრსტოი და 3.5 GDI |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th May 2025 - 03:33 |