პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ბრაციიიიიიიი, მთელი თბილისი ამ ძრავით აღჭურვილი პაჯეროებით დადის და თან უმრავლესობა არ ემადლიერება, კაპრიზნი ძრავიაოოოოოოოოოოოო, არადა რაც მაგარი პაჯეროებია ყველა ამ ძრავითაააააა ეს ოხერი
![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
მე მაპატიეთ პატარა კორექტივას შევიტან, მე პირადად არ გამიგია წინა ხიდის ბლოკიანი პაჯერო შეიძლება ვცდები მაგრამ ჩემ აზრს მოგახსენებთ, ასევე სუპერ სელექტი არ ნიშნავს თავისთავად უკანა ხიდის ბლოკირებას ვინაიდან სუპერ სელექტი ეს ტრანსმისიის ტიპია, ხოლო უკანა ხიდის ბლოკირება ოპცია, რომელიც შეიძლება ქონდეს შეიძლება არა, როგორც წესი იაპონიიდან ჩამოყვანილ ნიმუშებს უკანა ბლოკი არა აქვს, პანაცეა შეიძლება არის შეიძLება არა მაგრამ კონკრეტულ სიტუაციებში კარგი რამეა +100000000000000000000 ეგრეა ზუსტად |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th May 2025 - 03:40 |