პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ბრაციიიიიიიი, მთელი თბილისი ამ ძრავით აღჭურვილი პაჯეროებით დადის და თან უმრავლესობა არ ემადლიერება, კაპრიზნი ძრავიაოოოოოოოოოოოო, არადა რაც მაგარი პაჯეროებია ყველა ამ ძრავითაააააა ეს ოხერი
![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 176 რეგისტრ.: 27-September 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
მე მაპატიეთ პატარა კორექტივას შევიტან, მე პირადად არ გამიგია წინა ხიდის ბლოკიანი პაჯერო შეიძლება ვცდები მაგრამ ჩემ აზრს მოგახსენებთ, ასევე სუპერ სელექტი არ ნიშნავს თავისთავად უკანა ხიდის ბლოკირებას ვინაიდან სუპერ სელექტი ეს ტრანსმისიის ტიპია, ხოლო უკანა ხიდის ბლოკირება ოპცია, რომელიც შეიძლება ქონდეს შეიძლება არა, როგორც წესი იაპონიიდან ჩამოყვანილ ნიმუშებს უკანა ბლოკი არა აქვს, პანაცეა შეიძლება არის შეიძLება არა მაგრამ კონკრეტულ სიტუაციებში კარგი რამეა, ნიკაპ&ა თქვენსას სავარაუდოდ აქვს 3.0 12 კლაპნიანები ევროპული მოდელებია ასეა?
პატივისცემით ! |
|
|
![]()
პოსტი
#3
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,204 რეგისტრ.: 17-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
მე მაპატიეთ პატარა კორექტივას შევიტან, მე პირადად არ გამიგია წინა ხიდის ბლოკიანი პაჯერო შეიძლება ვცდები მაგრამ ჩემ აზრს მოგახსენებთ, ასევე სუპერ სელექტი არ ნიშნავს თავისთავად უკანა ხიდის ბლოკირებას ვინაიდან სუპერ სელექტი ეს ტრანსმისიის ტიპია, ხოლო უკანა ხიდის ბლოკირება ოპცია, რომელიც შეიძლება ქონდეს შეიძლება არა, როგორც წესი იაპონიიდან ჩამოყვანილ ნიმუშებს უკანა ბლოკი არა აქვს, პანაცეა შეიძლება არის შეიძLება არა მაგრამ კონკრეტულ სიტუაციებში კარგი რამეა, ნიკაპ&ა თქვენსას სავარაუდოდ აქვს 3.0 12 კლაპნიანები ევროპული მოდელებია ასეა? პატივისცემით ! კი ბატონო მართალია 3.0, 12 კლაპნიანი მოდელია |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th May 2025 - 03:39 |