პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ბრაციიიიიიიი, მთელი თბილისი ამ ძრავით აღჭურვილი პაჯეროებით დადის და თან უმრავლესობა არ ემადლიერება, კაპრიზნი ძრავიაოოოოოოოოოოოო, არადა რაც მაგარი პაჯეროებია ყველა ამ ძრავითაააააა ეს ოხერი
![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
gizovichi
იმ გამოცდილმა ხალხმა ალბათ არ იცოდნენ, რომ ცდებოდნენ, ეგ ძრავები ზუსტად რომ უკვე დიდი ხანია აპრობირებულებია და ექსპლუატაციაშიც გაშვებულია და შენ წარმოიდგინე FBL-საც ძალიან კარგად ძრავს, ასე რომ მცდარი აზრი მოუწოდებიათ. ოფროუდ კლუბში ბევრს ყავს ეს მანქანა ამ ძრავით 3.0 და ყველა ძალიან კმაყოფილია. რაც შეეხება ბლოკირებას: არსებობენ პაჯეროები რომლებსაც ქარხნულად მოჰყვება მხოლოდ უკანა ხიდის ბლოკირება (ახალ მოდელებზე არ ვიცი, მაგრამ შედარებით ძველებზე ასეა) წინ კი თუ შენით არ დააყენებინე, ქრხნული ბლოკირება არ მოჰყვება. თუ ანიჭებ უპირატესობას იაპონურს და გადაწყვეტილი გაქვს რომ იყიდო, იყიდე იაპონური და ეგ იქნება, ჩვენ რაც არ უნდა ვილაპარაკოთ და ვთქვათ, შენ მაინც არ შეიცვლი აზრს ( დიზელის ძრავისა არ იყოს ) ![]() ![]() ![]() ![]() ნიკაP&A , მაგ ბლოკირებაზე მნიშვნელოვანი ჯალამბარი დაყენებაა, ჩემი აზრით რასაკვირველია 100%-იააააან............. ჯალამბარი ჯობია აშკარად, თუ ორივე ერთად გაქვს კი მაგას არაფერი ჯობს.......... |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th May 2025 - 03:44 |