საექსპედიციო პაჯერო |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
საექსპედიციო პაჯერო |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,204 რეგისტრ.: 17-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
მაშ ასე, პირად შეიარაღებაში იმყოფება 2009 წლიდან: Mitshubishi Pajero II, 1999, 3.0V6, 12V. (მარცხენა საჭით)
მოკლედ მაგარი მანქანაა სათევზაოდ და ექსპედიციებისთვის უკეთესს რომ ვერ ინატრებს კაცი. ერთი ნაკლი რაც ააქვს ორკარიანი და ფართი მეტი მჭირდება. თუმცა ამ და კიდევ სხვა ფაქტორებმა გადამაწყვეტინა ამ მანქანაზე გარკვეული ტიპის ტიუნინგი ჩამეტარებინა. ეს პროცესი მოიცავს: 1) რა თქმა უნდა კარგი საბარგულის დამონტაჟება 2) ქარხნული ბამპერების დაცვლა (წინა + უკანა), ე.წ ძალოვანი ბამპერების და ჯალამბარების დაყენება 3) მანქანის დალიფტვა და მტ საბურავების დაყენება (საბურავები მაქვს და ჯერ არ დამიყენებია, თუმცა ამის აუცილებლობას ჯერ ვერ ვხედავ) ასე რომ დამრჩა მგონი 33-იანი გუდრიჩები თაროზე შემოსადებად ![]() 4) ძალური საფეხურების დაყენება, ჰაიჯეკის გამოსაყენებლად 5) კიბე+ჰაიჯეკი+ბენზინის სათადარიგო ავზი, ადგილი ნიჩბებისათვის და სხვა დავიწყვე პირველ რიგში ჯალამბარის დაყენებაზე ფიქრი, შესაბამისად საჭირო გახდა გაძლიერებული ბამპერის შექმნა და მისი მონტაჟი ჯალამბართან ერთად, ვანაიდან ქარხნული ბამპერი და ჯალამბარი შეუთავსებელი მცნებებია. მოკლედ დავცხეთ საქმეს ენთუზიაზისტების პატარა ჯგუფმა და ერთი თვის შემდეგ ყველაფერი დასრულდა, ბამპერთან ერთად საბარგულიც გავაკეთე, ვინაიდან 2 კარიან პაჯეროს ძალიან პატარა საბარგული აქვს და არ მყოფნიდა, გადავწყვიტე ერთი კაი გემრიელი საბარგულიც დამემზადებინა. ახლა კი ბატონებო აგერ სურათები და დანარჩენი შეფასებები თქვენთვის მომინდვია (სურათებს თანდათანობით დავდებ). ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ნიკაP&A
რა მაინტერესებს იცი? დახრის კუთხე რამდენი უნდა იყოს მიწაში ჩარჭობისას? |
|
|
![]()
პოსტი
#3
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,204 რეგისტრ.: 17-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
ნიკაP&A რა მაინტერესებს იცი? დახრის კუთხე რამდენი უნდა იყოს მიწაში ჩარჭობისას? ეგ დამოკიდებულია როგორი გრუნტის ტალახში არჭობ ღუზას. როგორც წესი დიაპაზონი მერყეობს 45 დან მართი კუთხემდეც ანუ 90 გრადუსზეც დასვა. ანუ ღუზის მუღამი ასეთია, რაც უფრო მეტია კუთხეზე ზეწოლა, მით მეტად სირღმეში მიდის ღუზა და ამით იოლდება მანქანის ამოყვანის პროცესი. |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 23rd May 2025 - 09:52 |