pajero I, ვიწყებ სეზონისთვის მზადებას |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
pajero I, ვიწყებ სეზონისთვის მზადებას |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 8,362 რეგისტრ.: 5-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
მოკლედ დამადგა საშველი და ჩემი ახალი ძველი პაჟერო მოვიყვანე, ეხლა ის პერიოდია რომ
სეზონისთვის უნდა მოვამზადო, მანქანა მაგარი მორყეული იყო, "კუზაო" იდეალურ აქვს. შევიძინე სუგუბა დლია ახოტი ![]() 1987 წლის გამოშვება 2 კარიან გათვლილი მაქვს 3 კაცზე, გაჭირვებაში 4-ზე ![]() პირველი ეტაპი.......... 2 დღეა პროფილაკტიკაში ვგდივარ, მტელი პერედოკი გამოვცვალე და ვერ ვიშოვე 1 ქვედა "შარავოი", თუ ვინმემ იცით დახმარებაზე უარს არ ვიტყვი, ჩემსაზე მიდის ძალიან დაბლები თორე ყუმბარის "პილნიკს ედება და აძრობს რაც დაუშვებელია წყალში გავლისას. უკანა საბარგულის "ზამოკი" ან მუშაობდა და გავაკეთე. წინ 2 ძლიერი ჰალოგენი დაუყენე. საბუქსირე ტროსიც ავაწყე მეორე ეტაპი............ ზეგ მივდივარ ძაღლების გალიის გასაკეტებლად, 2 ცალზე მეტი საეჭვოა რომ ჩეტიოს, უფრო სწორედ კი ჩაეტევა, მაგრამ არ მესმის ძაღლები რატომ უნდა დავტანჯო ტრანსპორტირებისას, გალიაზე დამიფასეს 60 ლარი, მგონი მისაღები ფასია. უკანა მხარე არ იქნება მთლიანად გადატიხრული, დაახლოებით რომ წარმოიდგინოთ გადაიფარება ჰორიზონტალურად უკანა დასაჯდომის ზედა წერტილიდა ჰორიზონტალურად, ზევიდან მინდა რომ იარაღის დასადები ადგილი იყოს და კიდევ რაიმე წვრილმანების, მაგალითად სავაზნეების და საჭმელის, ხო კიდევ იქნება "სიომნი" რამე რომიყოს გამოვიღებ მეტაპი მესამე............ გალიის მერე უნდა შეუკვეთო ზედა საბარგული, რადგან ძაღლების ჩასმის მერე არავითარი ბარგი იქ არ ჩაეტევა ![]() ფასი ჯერ არ ვიცი მაგრამ შორი "რეისებისთვის აუცილებელია კონკრეტულად ამ მანქანისთვის, კიდევ იდეა მაქვს რომ მერე დავაყენო ამ საბარგულზე 4 ჰალოგენი ძლიერი შუქისთვის, კი ხვდებით ღამე სიარულისთვის რა მნიშვნელოვანია, მთებში ფაქტიურად არაფერი არ ჩანს იმის გარდა რასაც ქარხნულები ანათებენ და მგონი გამოგვადგება. უკანაც უნდა დავარტყა ერთი ჰალოგენი, რა იცი რა ხდება ![]() ეტაპი მეოთხე........... ზამთრის საბურავები და ამორტიზატორები წელს მგონი მეყოფა, თუ რამეს დაამატებთ დიდი სიამოვნებით გავითვალისწინებ, რას იტყვით? ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 8,362 რეგისტრ.: 5-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
მანქნას რაღაცეები შევმატე, მთავარი მაინც არის რესორები, ამას წინათ გამიტყდა 2 ცალი ცალ მხარეს, ანუ "გლავნი" ჩატყდა
რაც სავარუდოდ ძველი ბზარის ბრალი იქნებოდა რადგან ისეთ ელემენტარულ ბორცვე ჩაიმტვრა რომ წესით ნებისმიერი მანქანა უპრობლემოდ გადაივლიდა - და გაიყოლა "პადგლავნი", მანამდე ბოლოს წინა მეორე მხარესაც გატეხილი ქონდა......... ეს ყველაფერი რომ ნახა ხელოსანმა გადავწყვიტეთ ტავიდან აგვეწო ორივე მხარე და გავაკეტეთ შემდეგი: გამოიცვლა მტვარაი და მთავრის ქვედა ორივე რესორი, დანარჩენს გაუკეთდა რიხტირება და ერთი მანამდე გახილის გამო გმცვლა მეოე მხარესაც იგივე სტაბილურობა და ბალანსი რომ დაცულიყო, + დამატებით მივაყენე მეხუთე რესორი ქვევით..... მნქანამ საგრძნობლად აიჭია რაც ძალიან მინოდა, ხშირად მუბრაგუნებდნენ დიდი ქვები ![]() ამის გარდა ხვალ ან ზეგ ჩემ 15 პაჯეროს დისკებს თავისი კარგი საბურავებით ვცვლი 16-ებში მაგრამ ბანძ რეზინებში, სამაგიეროდ ჩემთვის უფრო შესაბამის პროექტს მივიღებ (პრინციპში ხარჯი მექნება მაგრამ ნამდვილად ღირს 400 გელიანი საბურავების გატანება იმაში რასაც 250 გელად მივაყებებ), ესეც კლირენსს მოუმატებს, თან ჩემებს ძალიან დიდი ხმმა აქვს, საბურავის საკანალიზაციო სისტემა იმდენად რთულია რომ 80კმ.სთ-ს შემდეგ ვერაფერი ვერ ახსობს ხმას ![]() ხოოოოოოოოოო, ამის გარდა პრობლემებიც აღმომაჩნდა, მატორს სტუკის ნიშნები აქვს და მაგასაც ბარემ ბოლომდე გავაკეთებ... "ვკლადიში" არის მოცვთილი თუ რაღაც ჯანდაბა, და ბარემ ყველა სალნიკსაც მივაყოლებ და ზოგადად თუ რამე შეიძლება გაუჭირდეს ყველაფერს გავაახლებ, ხელოსანი როგორც მპირდება 500 გელას ფარგლებში გამოვალ, აქედან გამომდინარე ახალი ძრავის დყენებას ვარჩიე რემონტი, ჰამას მეცოდინება რა და როგორ, ჰამაც ნახმაის ყიდვას კაცმა არ იცის რა მოყვება........ კამაც კამც მოგაწვით ინფოებს თუ რამეა ![]() პ.ს. გორგას აზრები მიღუტუნებ ბოლო პერიოდში მარა ჩემ შემთხვევაში მგონი მოჟნა ჯალამბარზე ფიქრი, ნუ ARB-ს არ ვგულისხმობ ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 22nd June 2025 - 09:53 |