pajero I, ვიწყებ სეზონისთვის მზადებას |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
pajero I, ვიწყებ სეზონისთვის მზადებას |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 8,362 რეგისტრ.: 5-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
მოკლედ დამადგა საშველი და ჩემი ახალი ძველი პაჟერო მოვიყვანე, ეხლა ის პერიოდია რომ
სეზონისთვის უნდა მოვამზადო, მანქანა მაგარი მორყეული იყო, "კუზაო" იდეალურ აქვს. შევიძინე სუგუბა დლია ახოტი ![]() 1987 წლის გამოშვება 2 კარიან გათვლილი მაქვს 3 კაცზე, გაჭირვებაში 4-ზე ![]() პირველი ეტაპი.......... 2 დღეა პროფილაკტიკაში ვგდივარ, მტელი პერედოკი გამოვცვალე და ვერ ვიშოვე 1 ქვედა "შარავოი", თუ ვინმემ იცით დახმარებაზე უარს არ ვიტყვი, ჩემსაზე მიდის ძალიან დაბლები თორე ყუმბარის "პილნიკს ედება და აძრობს რაც დაუშვებელია წყალში გავლისას. უკანა საბარგულის "ზამოკი" ან მუშაობდა და გავაკეთე. წინ 2 ძლიერი ჰალოგენი დაუყენე. საბუქსირე ტროსიც ავაწყე მეორე ეტაპი............ ზეგ მივდივარ ძაღლების გალიის გასაკეტებლად, 2 ცალზე მეტი საეჭვოა რომ ჩეტიოს, უფრო სწორედ კი ჩაეტევა, მაგრამ არ მესმის ძაღლები რატომ უნდა დავტანჯო ტრანსპორტირებისას, გალიაზე დამიფასეს 60 ლარი, მგონი მისაღები ფასია. უკანა მხარე არ იქნება მთლიანად გადატიხრული, დაახლოებით რომ წარმოიდგინოთ გადაიფარება ჰორიზონტალურად უკანა დასაჯდომის ზედა წერტილიდა ჰორიზონტალურად, ზევიდან მინდა რომ იარაღის დასადები ადგილი იყოს და კიდევ რაიმე წვრილმანების, მაგალითად სავაზნეების და საჭმელის, ხო კიდევ იქნება "სიომნი" რამე რომიყოს გამოვიღებ მეტაპი მესამე............ გალიის მერე უნდა შეუკვეთო ზედა საბარგული, რადგან ძაღლების ჩასმის მერე არავითარი ბარგი იქ არ ჩაეტევა ![]() ფასი ჯერ არ ვიცი მაგრამ შორი "რეისებისთვის აუცილებელია კონკრეტულად ამ მანქანისთვის, კიდევ იდეა მაქვს რომ მერე დავაყენო ამ საბარგულზე 4 ჰალოგენი ძლიერი შუქისთვის, კი ხვდებით ღამე სიარულისთვის რა მნიშვნელოვანია, მთებში ფაქტიურად არაფერი არ ჩანს იმის გარდა რასაც ქარხნულები ანათებენ და მგონი გამოგვადგება. უკანაც უნდა დავარტყა ერთი ჰალოგენი, რა იცი რა ხდება ![]() ეტაპი მეოთხე........... ზამთრის საბურავები და ამორტიზატორები წელს მგონი მეყოფა, თუ რამეს დაამატებთ დიდი სიამოვნებით გავითვალისწინებ, რას იტყვით? ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() მშვილდით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 889 რეგისტრ.: 2-September 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ვიტო
ჩემი პრობლემებიდან გამომდინარე ძრავის ამბავში გირჩევდი რომ გაარემონტო, გეცოდინება მაინც რო ნაწილები კარგია შიგნით და ასე შემდეგ, უბრალოდ მთელი ამ ამბის მინუსი ის არის რო საწვალებელია ცალკე ნაწილებზე სირბილი ცალკე მერე დაშლა-აწყობა რაც დამოკიდებულია ხელოსანზე და მის პრაქტიკაზე..და ბოლოს კდიე ამ ყველაფერს დრო ჭირდება..მე ჩემ პირველ მანქანაზე (BMW) ორჯერ დავასტუკე მატორი და 3-ჯერ ცეპლენია ჩავწყვიტე და ორივეჯერ მატორი გამოვცვალე..იაპონიიდან ქონდათ ჩამოტანილი მოჭრილი ცხვირები და იქიდან მოვახსნევინე და ორივე კარგი გამოდგა..უბრალოდ არ მქონდა არც ნერვები და არც დრო იმის რემონტზე, მარა აი ბოლოს კარობკაზე რო მქონდა პრობლემა აქ 2 კარობკა მივაყენე ისიცი იაპონური მანქანების, არცერთს 70000-ზე მეტი გარბენი არ ქონდა მარა არცერთი არ ვარგოდა და ბოლოს ისევ ჩემი გავარემონტებინე და კი მუშაობს მშვენივრად..უბრალოდ აქ ერთი მომენტია..ძრავს რო ყიდულობ იმის შემოწმება ადვილია..საკმარისია კარტერი მოხსნა და ვკლადიშებს შეხედო ფერიდანვე მიხვდები ძრავი როგორია, თეთრი-მოყვითალო უნდა იყოს, თან ყიდვა და შეცვლა თითქმის იგივე ჯდება რაც არსებულის გარემონტება... |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 22nd June 2025 - 09:47 |