pajero III vs Prado, 3.2 DI-D თუ 3.0 TD |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
pajero III vs Prado, 3.2 DI-D თუ 3.0 TD |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 191 რეგისტრ.: 15-June 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: რუსთავი ![]() |
თქვენი აზრით რომელი ჯობია ? მე ვიდძე პაჯერო მირჩევნია მარა ტოიოტა მაინც ტოიოტაა (პრადო რატქმაუნდა ახალი არა მაგის წინა გამოშვებოა)
ძრავებს რაც შეეხება პაჯეროს 3.2 ვიცი რო ფაქიზოა მარა თუ მოუვლი არაფერიც არ მოსდის და პრადოს ძრავზე რა მოგახსენოთ. |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
მოკლედ შევადარებ იმ მანქანებით რაც მე პირადად მყავდა და გამომიცდია:
PAJERO 2 (2.8 TDI, SuperSelect, 3 Doors) PAJERO 4 (3.8 Benzin, TipTronic, Diff Lock, 5 Doors) TLC PRADO 120 (4.0 Benzin, A/T, 3 Doors) TLC 100 (4.7 Benzin, A/T, Diff Lock, 5 Doors) TLC 200 (4.7 Benzin, TipTronic, 5 Doors) TOYOTA 4RUNNER (3.5 Benzin, A/T, 5 Doors) ჯერ უპირველეს ყოვლისა ჩემი პირადი აზრია, რომ ტოიოტა ჯობია და თანაც ბევრად ჯობია. სირბილით ტოიოტაზე რბილი მანქანა მე არ მყოლია (არადა ბევრი მანქანა მყავდა აქ ჩამოთვლილების გარდა). ალბათ მერსედეს თუ შეადარებ სირბილით. 2 კარიანების შემთხვევაში ტოიოტა უფრო ტევადიც არის და ტრასაზეც არ დახტის საიგაკივით. ძალიან სტაბილურად დგას გზაზე და არ ქანაობს აქეთ იქეთ და არ ჯაყჯაყბეს 2 კარიანი პაჯეროსგან განსხვავებით წვაშიც ტოიოტა ჯობია, თან არსებითად. 3.8 პაჯერო იმაზე მეტს მიწვავდა ვიდრე 4.7 კრუზერი. და პრადომ ხომ საერთოდ გამაკვირვა ამ შაბათ კვირას - 11.5 ლიტრა დაწვა დასავლეთის ტრასაზე 4 ლიტრიანმა ძრავმა გამავლობას რაც შეეხება - რამის საკითხი უკვე ახსენეს. ამის გარდა პაჯერო 4-ს აქვს დამოუკიდებელი "პადვესკა" (ანუ უკანა ხიდი ჩულოკზე არ არის. პოლუოსებზეა) და ქოროღლიზე ვტესტავდით ერთხელ მაგ პაჯეროს და კრუზერ 200-ს. შედეგად ტოიოტა ძალიან უინტერესოდა და მარტივად ავიდა, ხოლო პაჯეროს 2 ბორბალი სულ მუდამ ჰაერში ჰქონდა გამოკიდებული. კომფორტზე ლაპარაკიც ზედმეტია. ტოიოტას კომფორტთან პაჯერო ვერ მოვა. ამის გარდა მეოთხე პაჯერო ისეთი ხმაურიანი იყო, ლამის დაყრუვდებოდი, ხოლო ტოიოტა (გინდა პრადო და გინდა კრუზერი) - ფანჯრებს რომ ამოუწევს - შიგნით ისე ხარ გეგონება სხვა სამყაროში მოხვდიო. ნაწილები: ტოიოტას ორიგინალი ნაწილები, ბევრად უფრო იაფი ღირს ვიდრე პაჯეროს ორიგინალები. და ბოლოს: ერთ დღეს დაგვიდგა ეეთი საკითხი, ვიყიდეთ TLC200 და უნდა გამეყიდა ან PAJERO 4 (2008) ან TLC 100 (1999). ხოდა მამაჩემს ვუთხარი მოდი 100-კა გავყიდოთ თქო და პაჯეროთი იარე მეთქი - მაინც ახალი მანქანაა თქო. ხოდა მამაჩემმა 1 კვირა იარა ამ პაჯეროთი და ბოლოს ძველი 100-კა დაიტოვა და ახალი პაჯერო გაყიდა ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 14th May 2025 - 08:16 |