რჩევები ავტომოყვარულებს, მხოლოდ მაღალგამავალი ავტომობილები |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
რჩევები ავტომოყვარულებს, მხოლოდ მაღალგამავალი ავტომობილები |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
.....მაშინ დავიწყებ: მანქანა, რაც ჩვენ გვჭირდება, პირველ რიგში უნდა იყოს ტევადი, რადგან მოგეხსენებათ ბარგი ყოველთვის ბევრია, უნდა იყოს მაღალი და კაკ მინიმუმ 2 ხიდით
![]() ტალახის --------- MT - Mud Terrain პროტექტორი შედგება დიდი კბილებისაგან რომლებიც შორს არიან ერთმანეთისგან დაშორებული. თანაც ეს კბილები არ არის დაჭრილი ანუ გლუვია. + ტალახში მამაა, ბრდღნის ყველაფერს. ძაან სერიოზულად უმატებს მანქანას გამავლობას. ვიცი იმიტომ რომ მქონდა AT და მერე გადავედი MT -ზე. ძალიან ძნელია მაგის გახვრეტა, ანუ იშვიათათ რო ჩაგეშვას - ასფალტზე ოდნავ ღმუის დიდ სიჩქარეზე (მე არ მიშლის, იმიტომ რომ ბასბოჩკა მიდგას და სულ მკიდია გარე ხმები ![]() უნივერსალური -- AT - All Terrain პროტექტორი შედგება საშუალო კბილებისაგან რომლებიც ახლოა ერთმანეთთან. თანაც ეს კბილები არის დაჭრილი ანუ ლამელები აქვს. ტრასაზე არაუშავს მაგრამ ტალახში 0 -ია ვააბშე ვერ მიდის. ზამთარში დატკეპნილ თოვლზე, რული ერთ მხარეს მანქანა პირდაპირ მიდის, შეიძლება ზოგიერთი უკეთესად იმართებოდეს თოვლზე, მაგრამ ზამთრისას მაგრად ჩამოუვარდება. ტრასის ---------- HT კოოპერი, ST პირელი. AT-ს გავს მაგრამ კბილები ძაან ახლოა ერთმანეთთან. თოვლის --------- უნდა ეხატოს ფიფქი არ მიაქციოთ ყურადღება იმასე რომ M+S აწერია. ეგ ყველა ჯიპის საბურავს აწერენ. არადა HT ზამთავში პიზდეცია . ნაღდი ზამთრის საბურავი არია ძაან წვრილად დანაწევრებული პროტექტორით, კბილები ოდნავ დაშორებულია ერთმანეთს, რეზინის დიდი შემცველობაა საბურანში, უფრო რბილია, თანაც ზოგიერთს შიპები აქვს. ზოგიერთი მწარმოებელი საბურავის სახელითაც მიგვანიშნებს (Winter master, Winter dueler ...... და ასე შემდეგ). + თოვლზე მამაა, საკაიფოდ იმართება, ატორმუზებს და ადგილიდან აღმართში მიდის. - ზაფხულში ვერ გამოიყენებ, სიცხეში მალე ცვდება. ოფფროუდზე ადვილად შეიზლება დაზიანდეს. აქედენ რეკომენდაცია: იყიდე 2 კომპლექტი (ჯერ ერთი მერე მეორე) ზამთრის და ტალახის. მაგრამ ეს უკვე ფინანსური ამბავია...... ![]() ![]() აჰა, ჯერ ეს წაიკითხეთ და დანარჩენს მერე ვიზამ, თუ კითხვები გაქვთ გამოუშვით....... ველი გამოხმაურებას.... ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
..........რაღაცა არ დაგაინტერესათ ამ თემამ თუ მე წავედი სხვა გზით? კითხვები არ გაქვთ რამე კაცო ჰააა???...............
![]() ![]() ..........ეხლა დავწერ რამდენი უნდა იყოს წნევა ამათუ იმ ადგილზე....... მტ: ტალახში 0,8-1,2 (0,8 ზე ფრთხილად მოხვევისას, ანუ : შესაძლებელია ბორტიდან გადმოვარნა, ასე რომ დიდ აბაროტებზე ფრთხილად უნდა ვიყოთ) ქალაქში 2,4-2,5 (სირბილეში განსხვავებას 2თან შედეგარებით ვერ ვგრძნობ), მშრალ ტრასაზე 2.7-3 ხასიათის მიხედვით ქვებზე და კლდეებზე 3-3,5 (ზოგადი რეკომენდაცია, მე არ მიცდია) ვიწრო საბურავის პრინციპი: თხრი მიწას (ან ტალახს) მანამ სანამ არ მიხვალ მყარ გრუნტამდე და მერე აგრძელებ სიარულს. განიერის პრინციპია დადიხარ ზედ რბილ გრუნტზე და არც ცდილობ რომ ჩათხარო. პირველის მინუსებია: ჭაობი და ღრმა ტალახი. პირველში ეგრევე ჩაიძირება, მეორეში კიდე სანამ მყარ გრუნტამდე ჩავა მუცელს დადებს. განიერის მინუსები: აღმართებზე არ ყოფნის მოჭიდება და ბუქსაობს. მ/ტ ხისტია და დიდი შაშკები აქვს. გაკვალული თოვლი (ანუ დატკეპნილი ) ყინულთან ახლოსაა თვისებებით. თუმცა მ/ტ გუდრიჩები არც თუ ისე ცუდად დადის ეგეთ თოვლზე. აი იოკოჰამები ნაკლებად. თუმცა აქ გამოსავალი არსებობს - ჯაჭვები, მაგრამ საგანგაშო არაფერია, აქ უკვე მძღოლზეა დამოკიდბული. Yokohama Geolandar 265/75-R16 MT+ თუ BF Goodrich 255/85 R 16 Mud Terrain T/A KM2 ორივე მაგარია... მაგრამ ამ ზომის გუდრიჩი უფრო მაღალია და შესაბამისად კლირენსიც მაღალი ხდება. კალეიდან იდეალურად ამოდის და ტალახში საბურავის დაშვემა (წნევის დაგდება) პრაქტიკულად არ უნდა. შესაბამისად დაცულია გვედრდითი დაზიანებისგან და ბორტიდან გადავარდნისგან. ჩვენი ლანდშაფტისთვის ერთ ერთი საუკეთესო საბურავია... გაუკვალავ თოვლში M/T-ები, ძალიან კარგ შედეგს იძლევა, სამაგიეროდ დატკეპნილ თოვლზეა ცოტა საშიში. ეს ინფო მოვიძიე ჯერ-ჯერობით საბურავებზე, მადლობა ტალახიან კლუბს, მგონი ამოვწურე საბურავების თემა, თუმცა შეიძლება რაღაც გამომრჩა. თუ რამე იცით თქვენც დაწერეთ |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 3rd May 2025 - 05:11 |