ჩემი ტოიოტა ჰაილუქსი |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
![]() ![]() |
ჩემი ტოიოტა ჰაილუქსი |
![]()
პოსტი
#16
|
|
![]() ადმინი გიყურებს შენ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: გლობალ-ადმინი პოსტები: 14,406 რეგისტრ.: 12-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
გილოცავ, სულ მწვანეზე გევლოს
მდგომარეობაში ირთვება H4Lc da L4Lc -დაბლოკილი დიფერენციალით ჩვეულებრივი და დამადაბლებელი რეჟიმები. პაჯეროზე, დაბლოკილი დიფერენციალი ეგრევე ირთვება, გაჩერება არ ჭირდება, აი დამადაბლებელი ადაცემა კი გაჩერებულზე რათქმაუნდა ამიტომ მთლად სუპერსელეკტის მუღამი ვერა აქვს ამ მანქანას და ეგ ტეხავს ცოტათი, სუპერსელეკტის მთელი მუღამი ეგააა... მე მაგრად მევასება |
|
|
![]()
პოსტი
#17
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
პანიჟენის გარდა ყველაფერი ირთვება ნახადუ... მე რაც მყავდა მანქანები ლუაზიდან დაწყებული ეგრე იყო და ვითომ მაგას ნამდვილად გაჩერება უნდა ???
არამგონია... ხიდის ჩართვასაც და შუა დიფერენციალის ბლოკირებას წესით მანქანის გაჩერება არ უნდა ჭირდებოდეს |
|
|
![]()
პოსტი
#18
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,658 რეგისტრ.: 27-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi/Georga ![]() |
გილოცავ!
|
|
|
![]()
პოსტი
#19
|
|
![]() შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 237 რეგისტრ.: 25-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
T A M P L I E R
ეგ კარგი რამე მასწავლე. მადლობა! შევივლი აუცილებლად. აუუ რამდენი დამიწერია. ეხლა გადავხედე. 2.4 დიზელს რაც შეეხება ეგ მართლაც იყო შეცდომა. მაგრამ შეცდომა ყველას მოსდის. თან გარდა ამისა ჩვენ (ქართველებმა) მოვლაც არ ვიცით მანქანის და რო ვიყიდით იმ მანქანას თუ რამე უწერია მანუალში არ გვაინტერესებს. როცა ურევს მერე ვამბობთ ნაგავიაო. ეგ ფაქტორიც არის. ისე კი გეთანხმები რომ კაპრიზნი ძრავებია და ინტენსიური დატვირთვისას ატრაკებს ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#20
|
|
![]() ადმინი გიყურებს შენ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: გლობალ-ადმინი პოსტები: 14,406 რეგისტრ.: 12-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
გიორგი
აბა სუპესელეკტის მუღამი რა არის ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#21
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
დისკო არ ვიცი, მაგრამ
ლუაზი, ნივა, 4რანერი, პასფაინდერი, პატრული, 100, 200, პრადო, პაჯერო 2, პაჯერო 4 - ყველა ნახადუ ირთვებოდა უიიი... მოიცა... 4 რანერზე კი არ მახსოვს ზუსტად... ხოოო აი მანდ შეიძლება ვცდები... იმიტომ, რომ ეხლა მახსენდება, რომ მაგას რაღაც კნოპკიანი გადამრთველი ჰქონდა... და შეიძლება მაგას მართლა გაჩერება ჭირდებოდა... კი აღარ მახსოვს... მაგრამ დანარჩენი ნამდვილად ყველა ნახადუ ირთვებოდა |
|
|
![]()
პოსტი
#22
|
|
![]() ადმინი გიყურებს შენ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: გლობალ-ადმინი პოსტები: 14,406 რეგისტრ.: 12-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
გიორგი
კი, რაც ჩამოთვალე ეგენი ნახადუ ითვება ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#23
|
|
![]() პოინტერით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 3,246 რეგისტრ.: 3-December 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ქიზიყი–თბილისი ![]() |
გილოცავ სულ მწვანეზე გევლოს!!
|
|
|
![]()
პოსტი
#24
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
Zhorika
ამ პოლემიკაში სულ გადამავიწყდა: მომილოცავ და სულ მწვანეზე გევლოს... სიკეთეში და ბედნიერებაში მოგეხმაროს... ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#25
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,706 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
Zhorika
გილოცავ - სულ მწვანეზე გევლოს |
|
|
![]()
პოსტი
#26
|
|
![]() შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 237 რეგისტრ.: 25-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
Davitus
919 გიორგი ლეკი ბესო დიდი მადლობა მოლოცვისთვის! შეიძლება ვცდები და 4HLc ირთვება ნახადუ და მხოლოდ პანიჟენი ირთვება გაჩერებულზე. მაგას გავარკვევ მალე. რაც ზუსტად ვიცი ის არის რომ სუპერ სელექტი და მულტი მოუდი ანალოგებია. |
|
|
![]()
პოსტი
#27
|
|
. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 3,130 რეგისტრ.: 29-December 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
Zhorika
გილოცავ !! სულ მწვანეზე გევლოს!! მაგარი მანქანაა!! |
|
|
![]()
პოსტი
#28
|
|
![]() შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 237 რეგისტრ.: 25-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
შუკა
გაიხარე! დიდი მადლობა! |
|
|
![]()
პოსტი
#29
|
|
![]() ძაღლით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 4,644 რეგისტრ.: 10-June 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
Zhorika
სიკეთეში და კარგ ნადირობებში მოგახმაროს ღმერთმა. |
|
|
![]()
პოსტი
#30
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
ციტატა To ander 387! Всё просто! Когда нажмете на рычаге кнопку 4WD, то подключится передний мост. На табло, там где спидометр, вверху засветятся зеленым светом все 4 колеса на схеме машины. Эту операцию можно делать ( как подключать, так и отключать передний мост) на ходу на скорости до 100 км/час. При большей скорости на схеме в центре будет мигать желтая лапмочка и запищит зуммер. При снижении скорости меньше 100 км/час мигание прекратится и выполняется необходимая операция. Максимальная скорость при подключенном переднем мосту неограничена ( я по, крайней мере ездил со скоростью 170 км/час без последствий). На гребенке меньше бросает машину, идет устойчивей. Вобще трансмиссия Сурфа при таком подключении становится аналогична трансмиссии "Нивы"( без включения блокировки межосевого дифференциала). Блокировку межосевого дифференциала также можно включать на скорости до 100км/час одним движением рычага ( на котором кнопка 4ВД), в этом случае будет мигать некоторое время желтая лампочка на схеме, а потом загорится постоянно. Не рекомендуется движение на сухой дороге с твердым покрытием, так как в этом случае передний и задний мосты связаны жестко, и при разнице вращения мостов ( например, когда колеса переднего моста едут по ровному месту, а задние по яме, хотя по времени это очень мало), то перенагружаются детали редукторов или происходит пробуксовка колес. Хотя, повторяюсь, всё это происходит очень быстро на скорости и незаметно. В тяжелых условиях бездорожья можно включать "пониженные". Включение и выключение производится на остановленной машине и рычаге скоростей в положении "Нейтраль". Вот и все премудрости, ничего больше не надо, проверено практикой на моей машине - Сурф в 185 кузове выпуска 2000 года, двигатель - дизель 1КД. Удачи на дорогах. http://forums.drom.ru/4x4/t1151084932-p3.html#post1067106240 |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 17th May 2025 - 15:05 |