გაზის აპარატურა - ოჩოპინტრე
IPB

გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )

11 გვერდი V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
გაზის აპარატურა
ბესო
პოსტი May 11 2012, 11:26
პოსტი #76


ნამდვილი მონადირე
*******

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 7,706
რეგისტრ.: 15-May 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: თბილისი



ციტატა
გაზი ძრავს ვერაფერს ვერ უშვრება ტყუილია

უშვება თან მაგრადაც უშვება თუ მე-3 თაობა გიყენია. ხოლო მე-4 თაობის შემთხვევაში სასურველია სპეც სითხის დოზატორის დამატება, რომელიც კლაპნების შეზეთვას და გაგრილებას უზრუნველყოფს! ასევე აყენებენ ხოლმე წვის კუთხის მარეგულირებელს თუ რაღაც მსგავსი ქვია. ნუ ეს ორივე დამატებითი ოფციებია! ცნობისთვის გაზი 2-ჯერ უფრო მაღალი ტემპერატურით იწვის ვიდრე ბენზინი!!!! ზოგადად კი გაზი ეკოლოგიურად გაცილებით უფრო სუფთაა და ცილინდრის კედლებიდან ბენზინივით არ ახდენს ზეთის ჩამორეცხვას!!!

ციტატა
ეგრაც შეეხება მეოთხე თაობა უფრო ნაკლებ-ეკონომიურია ვიდრე მესამე, იმიტო რომ ბევრ ბენზინს მოიხმარსთან

newsmile05.gif არც ეს არის მართალი! მე-4 თაობის გაზის აპარატურა გაზის წვის მაქსიმალურ ოპტიმიზაციას ახდენს! რაც მიუღწევადია მესამე თაობის შემთხვევაში. ისე კი ბოროტი ხმები ამბობენ, რომ საქართველოში მესამე თაობის გაზის აპარატურა საერთოდ არ არსებობს და ის რასაც აქ მესამე თაობას ეძახიან, სინამდვილეში კაი მამაპაპური მე-2 თაობაა!!! newsmile045.gif

ციტატა
არ დაგავიწყდეთ მე-4 დაყენებისას გალოვკა ისვერლება ყველა ცილინდრთან

რატომ? კოლექტორები, რომ გაისვერლოს ვერა? newsmile05.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
Maverick
პოსტი May 11 2012, 11:41
პოსტი #77


თოფით მონადირე
*****

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 1,242
რეგისტრ.: 15-May 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: თბილისი



QUOTE
ხოლო მე-4 თაობის შემთხვევაში სასურველია სპეც სითხის დოზატორის დამატება, რომელიც კლაპნების შეზეთვას და გაგრილებას უზრუნველყოფს! ასევე აყენებენ ხოლმე წვის კუთხის მარეგულირებელს თუ რაღაც მსგავსი ქვია. ნუ ეს ორივე დამატებითი ოფციებია! ცნობისთვის გაზი 2-ჯერ უფრო მაღალი ტემპერატურით იწვის ვიდრე ბენზინი!!!! ზოგადად კი გაზი ეკოლოგიურად გაცილებით უფრო სუფთაა და ცილინდრის კედლებიდან ბენზინივით არ ახდენს ზეთის ჩამორეცხვას!!!

+1000000

QUOTE
რომ საქართველოში მესამე თაობის გაზის აპარატურა საერთოდ არ არსებობს და ის რასაც აქ მესამე თაობას ეძახიან, სინამდვილეში კაი მამაპაპური მე-2 თაობაა!!!
, ან ეს იგივე მე-4 თაობაა, რომელსაც წვის კუთხის მარეგულირებელი არ უყენია
QUOTE
ციტატა
არ დაგავიწყდეთ მე-4 დაყენებისას გალოვკა ისვერლება ყველა ცილინდრთან

იხ**იტება ცივი კოლექტორი და არა გალოვკები
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
ბესო
პოსტი May 11 2012, 11:49
პოსტი #78


ნამდვილი მონადირე
*******

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 7,706
რეგისტრ.: 15-May 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: თბილისი



ციტატა
ან ეს იგივე მე-4 თაობაა, რომელსაც წვის კუთხის მარეგულირებელი არ უყენია

არა. მესამე თაობა უბრალოდ არ ყენდება საქართველოში ყენდება მე-4 რომელსაც დამატებით ოფციებს თუ დაუყენებ კარგი ბიჭი იქნები და ყენდება მე-2 თაობა - ეგ არის და ეგ... newsmile05.gif

მე-4 თაობის გაზის აპარატურა თავისი ყველა ოფციით ალბათ 2-ჯერ უფრო მეტად უზრდის რესურსს ძრავს - ვიდრე ბენზინზე იმუშავებდა!
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
T A M P L I E R
პოსტი May 11 2012, 11:57
პოსტი #79


თვით დიდი ოჩო!
********

ჯგუფი: ადმინი
პოსტები: 18,619
რეგისტრ.: 15-May 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: tbilisi



ნუ ახურებთ რა
გაზის მინუსი იდეაში უსმასკობაა და ახალ თაობებზე მაგიც მოგვარებულია
იქოქება ბენზინზე და გადადის გაზზე,საკმარისი სმასკაა ეგ
არაფერი კატასტროფა არ არის ძრავისთვის გაზი(ნუ ბენზინზე მუშაობის რესურსისგან განსხვავებით შედარებით ცოტა უხდება გაზზე)
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
ბესო
პოსტი May 11 2012, 12:15
პოსტი #80


ნამდვილი მონადირე
*******

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 7,706
რეგისტრ.: 15-May 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: თბილისი



ციტატა( T A M P L I E R @ May 11 2012, 12:57) *
ნუ ახურებთ რა
გაზის მინუსი იდეაში უსმასკობაა და ახალ თაობებზე მაგიც მოგვარებულია
იქოქება ბენზინზე და გადადის გაზზე,საკმარისი სმასკაა ეგ
არაფერი კატასტროფა არ არის ძრავისთვის გაზი(ნუ ბენზინზე მუშაობის რესურსისგან განსხვავებით შედარებით ცოტა უხდება გაზზე)

როდემდე უნდა წერო ერთი ეს მკითხაობით მიღებული პოსტები? შენი თუ არ იცი სხვისი დაიჯერე ან არა და მოქექე ინეტი!

უსმაზკობა კი არ არის გაზის მინუსი - არამედ მისი მაღალი წვის ტემპერატურაა!!! და "უსმაზკობას" რაც შეეხება ის გვარდება დამატებითი 1 ლიტრიანი ბალონჩიკით, რომლის სითხეც 40 ლარი ღირს და 10,000 კილომეტრზე გყოფნის!
ხოლო გაზზე მომუშავე ძრავის რესურსს რაც შეეხება - გაზი წვის დროს გამოყოფს 50-70%-ით ნაკლებ აგრესიულ და კოროზიულ ნივთიერებებს - ამიტომაც უფრო ნაკლებად აზიანებს ძრავს ამ კუთხით!
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
T A M P L I E R
პოსტი May 11 2012, 12:25
პოსტი #81


თვით დიდი ოჩო!
********

ჯგუფი: ადმინი
პოსტები: 18,619
რეგისტრ.: 15-May 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: tbilisi



ციტატა(mgalobla @ 11th May 2012 - 13:15) *
არამედ მისი მაღალი წვის ტემპერატურაა!!!

ეს მაღალი სიმხურვალე მერე გგონია არაფერს ავნებს!!!

იგივე რესურსზეც ესეთ დიდი ტემპერატურაზე არ არის ძრავები გათვილი
და რაზე უფრო იმუშავებს იმაზე რაზეც გათვლილია თუ არანორმალურ რეჟიმზე

ციტატა(mgalobla @ 11th May 2012 - 13:15) *
როდემდე უნდა წერო ერთი ეს მკითხაობით მიღებული პოსტები?

შენზე მეტი შეხება კი მაქვს D.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
ბესო
პოსტი May 11 2012, 13:44
პოსტი #82


ნამდვილი მონადირე
*******

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 7,706
რეგისტრ.: 15-May 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: თბილისი



ციტატა
ეს მაღალი სიმხურვალე მერე გგონია არაფერს ავნებს!!!

იგივე რესურსზეც ესეთ დიდი ტემპერატურაზე არ არის ძრავები გათვილი
და რაზე უფრო იმუშავებს იმაზე რაზეც გათვლილია თუ არანორმალურ რეჟიმზე


მაღალი სიმხურვალის წამალი დავწერე უკვე და აღარ გავიმეორებ!

"ნორმალურ" რეჟიმს შენ რასაც ეძახი ის ამ დროს მეტ ზიანს აყენებს ძრავს:

ძრავის გაზზე მუშაობისას ხდება აირის სრული წვა, რადგან გაზი ადვილად ერევა ჰაერს და თანაბრად ავსებს წვის კამერას ერთგვარი გოთოგენური მასით. გაზი ხვდება ძრავის წვის კამერაში უკვე აორთქლებული სახით, ამიტომ ბენზინისგან განსხვავებით არ აცლის ზეთს კამერის კედლებიდან. ის არ ტოვებს ნაწილაკებს წვის კამერაში და შესაბამისად არ წარმოიქმნება ნახშირბადის ნარჩენები. ძრავის გაზზე მუშაობისას ზეთს იშვიათად ჭირდება შეცვლა, რადგან უფრო ნაკლებად ბინძურდება და ხანგრძლივად ინარჩუნებს თვისებებს.

გაზის ძრავის გარბენი უფრო ხანგრძლივია ბენზინთან შედარებით. გაზის ძრავაზე იზრდება ძრავის სანთურის (სვეჩების) გამძლეობა. გაზი იწვის ბენზინზე ნელა, ამიტომ „გაზის“ ძრავები მუშაობს უფრო ჩუმად ვიდრე ბენზინის, ასევე მოძრაობის ნებისმიერ რეჟიმში არ შეიმჩნევა დეტონაცია. გაზის გამონაბოლქვი მცირდება 60%-70%-ით, რაც მნიშვნელოვანი ფაქტორია ადამიანის ჯამრთველობასა და გარემოსთვის.


ძრავში გაზის წვის დროს არ გამოიყოფა მეტალის დამაზიანებელი კატალიზატორები, აქვს კარგი დიფუზიის უნარი, სტაბილური აგრეგატული მდგომარეობა, რაც უკეთ იცავს ძრავას.

ეხლა კი შენ განსაზღვრე რომელი ჯობია!

ციტატა
შენზე მეტი შეხება კი მაქვს


გეტყობა!
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
T A M P L I E R
პოსტი May 11 2012, 13:51
პოსტი #83


თვით დიდი ოჩო!
********

ჯგუფი: ადმინი
პოსტები: 18,619
რეგისტრ.: 15-May 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: tbilisi



D.gif D.gif D.gifსაიდან დააკოპირე D.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
ბესო
პოსტი May 11 2012, 13:57
პოსტი #84


ნამდვილი მონადირე
*******

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 7,706
რეგისტრ.: 15-May 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: თბილისი



T A M P L I E R

ინეტში მოიძიე ოხრადაა ინფო ინგლისური თუ იცი მანდაც ბლომად ნახავ რაღაცეებს1

ჩემს მანქანაზე, რომ ვფიქრობდი - მანამდე ჯერ ინფორმაციები მოვიძიე ოხრად და ასე თუ ისე შევისწავლე ეგ საკითხი! ასე, რომ უნდა დააყენო მე-4 თაობა თავისი წვეთოვანით და აალების კუთხის რეგულატორით - და ფინანსური პრობლემები მოგვარდება D.gif ოღონდ თავიდან გექნება ცოტა დიდი ფოსტა გასასროლი, რომელსაც 10-15,000 კმ-ზე ამოიღებ გააჩნია მანქანა ვის რამდენს უწვავს! მე-4 თაობაზე არც check-ს ანთებს და არც არაფერი. თუ ანთებს, ესეიგი ბენზინზეც პრობლემა ქონია ტოპლივნი სისტემას!
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
ბესო
პოსტი May 11 2012, 14:08
პოსტი #85


ნამდვილი მონადირე
*******

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 7,706
რეგისტრ.: 15-May 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: თბილისი



PS. იაპონური მანქანების ძრავები შედარებით უფრო მტკივნეულად აღიქვავენ გაზს (კლაპნეს ეღერძება დედიკო) ამიტომ წვეთოვანზე ფულის დაზოგვა არ ღირს!
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
T A M P L I E R
პოსტი May 11 2012, 14:11
პოსტი #86


თვით დიდი ოჩო!
********

ჯგუფი: ადმინი
პოსტები: 18,619
რეგისტრ.: 15-May 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: tbilisi



აი დავაყენებ იმ ვითომ მესამეს დამიჯდება ეფი და ვიქნები ბედნიერი
მეოთხე და კუტუსწელვები იმათ უნდათ ვისაც ძაანტაკოი მანქანა ჰყავს
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
smekosmeko
პოსტი Oct 17 2012, 08:20
პოსტი #87


მშვილდით მონადირე
****

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 948
რეგისტრ.: 11-October 11
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: tbilisi



არაა ეგრე, დრო გადის და ტექნოლოგია ვითარდება.მესამე და მეოთხე თაობის შედარება არ შეიძლება რადგან უდიდესი სხვაობაა ყველა ასპექტში. მეოთხე თაობაზე მანქანა ძალას ინარჩუნებს 90%-ით, რაც შეეხება უსაფრთხოებას ეგ უმარტივესი საკითხია: გგონიათ ეს ბალონი ისე დგას 200 ატმოსფეროთი რომ აგაფეთქოს დაუშვად ავარიის დროს? რას ამბობთ ხალხნო. ძლიერი დარტყმის შედეგან ბალონი იხევა და გაზი უცებ ურთქლდება რადგან აქროლადია, ცეცხლის გაჩენის პროცენტულობა 0-ია (იმ შემთხვევის გარდა თუ ავარიისას ცეცხლში შევარდი) რაც შეეხება ბენზინს, უფრო საფრთხეა რადგან დაღვრილი ბენზინი ინარჩუნებს წვის უნარიანობას და მანქანა შეიძლება 5-10 წუთის მერეც აფეთქდეს ნაპერწკალის შედეგად. 200 ატმოსფეროზე მუშაობს ჩემი იარაღი მაგრამ ესეთი საფრთხე ბრომ იყოს ატმოსფეროებში სახესთან არ მივიტანდი და არც გამოუშვებდნენ ესეთ სისტემას. რაც შეეხება მეხუთე თაობას, ეს კი ძალიან დიდი მიღწევაა, მანქანა ენერგიას 98%-ით ინარჩუნებს და დამატებით ძალიან ბევრი ფუნქცია აქვს. რაც შეეხება ძრავის გაფუჭებას: იდეაში გაზი უფრო უფრთხილდება ძრავს ვიდრე ბენზინი, ძრავის დაზიანების მიზეზი გაზი კი არ ხდება არამედ არასწორი მონტაჟი! ამაში დარწმუნებული იყავით და ვიღაც თემურაო და ანზორა და ა.შ. უშვებენ ამ შეცდომას მონტაჯისას ალბათ და მაგიტომაც ღირს მაგათთან ესე იაფი. 20კბ ტიტანის ბალონით მეოთხე თაობას 2200 უნდა საშუალოდ. ეკონომიურობაზე არ დავიწყებ საუბარს რადგან საშუალოდ 50%-ით ეკონომიურია გაზი ბენზინზე. ნუ გაქვთ გაზზე ცუდი წარმოდგენა და 200 ლარის გამო ვიღაც არამცოდნეს ნუ დააყენებინებთ აპარატურას. მეოთხე თაობა უბრალოდ სხვა ტექნოლოგიაა და ამისათვის არაა აუცილებელი ძაან ტაკოი მანქანის ყოლა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
ჩელე
პოსტი Oct 17 2012, 08:49
პოსტი #88


თვით დიდი ოჩო!
********

ჯგუფი: კლუბის წევრი
პოსტები: 14,709
რეგისტრ.: 18-May 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: თბილისი



smekosmeko

მე ძალიან მეშინოდა გაზის. ავარიის შემდეგ არ ვაპირებდი დაგაზული მანქანის ყოლას. მაგრამ მერე ვიფიქრე: რაღა ჩემი აფეთქდება მეთქი და კი შემრჩა მესამე თაობის 3.0 ძრავი ხელში. ერთი დისკომფორტი ის არის, რომ შევსების დროს გარეთ უნდა გადმოხვიდე. ეგ გარეთ გადმოსვლა ზაფხულშია შეუმჩნეველი, აი ზამთარში ცოტა გაგიჭირდება კაცს და დისკომფორტი მერე ნახე შენ. მაგრამ იმდენად იაფია, რომ ღირს თავის შეწუხება და 3 წუთი გარეთ გადმოსვლა. newsmile05.gif

რაც შეეხება მეხუთე თაობას: მე რამდენადაც ვიცი, მსგავსი ჯერ ბუნებაში არ არსებობს.......
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
kajuberi
პოსტი Oct 17 2012, 09:55
პოსტი #89


ძაღლით მონადირე
******

ჯგუფი: კლუბის წევრი
პოსტები: 2,743
რეგისტრ.: 29-November 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: თბილისი



ჩელე
თან ეკონომია თან სიცივე არ გინდა სად არის ეგრე ძმაო D.gif D.gif D.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
ჩელე
პოსტი Oct 17 2012, 10:04
პოსტი #90


თვით დიდი ოჩო!
********

ჯგუფი: კლუბის წევრი
პოსტები: 14,709
რეგისტრ.: 18-May 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: თბილისი



kajuberi

ჰოდა ეგ ვთქვი ზუსტად: იმდენ ეკონომიას აკეთებ, რომ 3 წუთი გარეთ დგომა სიცივეში გიღირს კაცს რააა..... newsmile05.gif))))

ფულს რომ მოვიგდებ ერთ 8 კუბიანს კიდევ ვთხლიშავ და მექნება 24 კუბური მეტრი, რომელიც გამატარებს ქალაქში 240 კილომეტრს. ეხლა 27 ლარით 240 კილომეტრს რომ გაივლი, 3 წუთი კი არა, 10 წუთი რომც გაიყიონო, არაფერი უნდა თქვა ძმაო რააა..... newsmile05.gif))))
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება

11 გვერდი V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 23rd May 2025 - 01:59