გაზის აპარატურა |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
![]() ![]() |
გაზის აპარატურა |
![]()
პოსტი
#76
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,706 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ციტატა გაზი ძრავს ვერაფერს ვერ უშვრება ტყუილია უშვება თან მაგრადაც უშვება თუ მე-3 თაობა გიყენია. ხოლო მე-4 თაობის შემთხვევაში სასურველია სპეც სითხის დოზატორის დამატება, რომელიც კლაპნების შეზეთვას და გაგრილებას უზრუნველყოფს! ასევე აყენებენ ხოლმე წვის კუთხის მარეგულირებელს თუ რაღაც მსგავსი ქვია. ნუ ეს ორივე დამატებითი ოფციებია! ცნობისთვის გაზი 2-ჯერ უფრო მაღალი ტემპერატურით იწვის ვიდრე ბენზინი!!!! ზოგადად კი გაზი ეკოლოგიურად გაცილებით უფრო სუფთაა და ცილინდრის კედლებიდან ბენზინივით არ ახდენს ზეთის ჩამორეცხვას!!! ციტატა ეგრაც შეეხება მეოთხე თაობა უფრო ნაკლებ-ეკონომიურია ვიდრე მესამე, იმიტო რომ ბევრ ბენზინს მოიხმარსთან ![]() ![]() ციტატა არ დაგავიწყდეთ მე-4 დაყენებისას გალოვკა ისვერლება ყველა ცილინდრთან რატომ? კოლექტორები, რომ გაისვერლოს ვერა? ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#77
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,242 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
QUOTE ხოლო მე-4 თაობის შემთხვევაში სასურველია სპეც სითხის დოზატორის დამატება, რომელიც კლაპნების შეზეთვას და გაგრილებას უზრუნველყოფს! ასევე აყენებენ ხოლმე წვის კუთხის მარეგულირებელს თუ რაღაც მსგავსი ქვია. ნუ ეს ორივე დამატებითი ოფციებია! ცნობისთვის გაზი 2-ჯერ უფრო მაღალი ტემპერატურით იწვის ვიდრე ბენზინი!!!! ზოგადად კი გაზი ეკოლოგიურად გაცილებით უფრო სუფთაა და ცილინდრის კედლებიდან ბენზინივით არ ახდენს ზეთის ჩამორეცხვას!!! +1000000 QUOTE რომ საქართველოში მესამე თაობის გაზის აპარატურა საერთოდ არ არსებობს და ის რასაც აქ მესამე თაობას ეძახიან, სინამდვილეში კაი მამაპაპური მე-2 თაობაა!!! , ან ეს იგივე მე-4 თაობაა, რომელსაც წვის კუთხის მარეგულირებელი არ უყენიაQUOTE ციტატა არ დაგავიწყდეთ მე-4 დაყენებისას გალოვკა ისვერლება ყველა ცილინდრთან იხ**იტება ცივი კოლექტორი და არა გალოვკები |
|
|
![]()
პოსტი
#78
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,706 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ციტატა ან ეს იგივე მე-4 თაობაა, რომელსაც წვის კუთხის მარეგულირებელი არ უყენია არა. მესამე თაობა უბრალოდ არ ყენდება საქართველოში ყენდება მე-4 რომელსაც დამატებით ოფციებს თუ დაუყენებ კარგი ბიჭი იქნები და ყენდება მე-2 თაობა - ეგ არის და ეგ... ![]() მე-4 თაობის გაზის აპარატურა თავისი ყველა ოფციით ალბათ 2-ჯერ უფრო მეტად უზრდის რესურსს ძრავს - ვიდრე ბენზინზე იმუშავებდა! |
|
|
![]()
პოსტი
#79
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ადმინი პოსტები: 18,619 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
ნუ ახურებთ რა
გაზის მინუსი იდეაში უსმასკობაა და ახალ თაობებზე მაგიც მოგვარებულია იქოქება ბენზინზე და გადადის გაზზე,საკმარისი სმასკაა ეგ არაფერი კატასტროფა არ არის ძრავისთვის გაზი(ნუ ბენზინზე მუშაობის რესურსისგან განსხვავებით შედარებით ცოტა უხდება გაზზე) |
|
|
![]()
პოსტი
#80
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,706 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ნუ ახურებთ რა გაზის მინუსი იდეაში უსმასკობაა და ახალ თაობებზე მაგიც მოგვარებულია იქოქება ბენზინზე და გადადის გაზზე,საკმარისი სმასკაა ეგ არაფერი კატასტროფა არ არის ძრავისთვის გაზი(ნუ ბენზინზე მუშაობის რესურსისგან განსხვავებით შედარებით ცოტა უხდება გაზზე) როდემდე უნდა წერო ერთი ეს მკითხაობით მიღებული პოსტები? შენი თუ არ იცი სხვისი დაიჯერე ან არა და მოქექე ინეტი! უსმაზკობა კი არ არის გაზის მინუსი - არამედ მისი მაღალი წვის ტემპერატურაა!!! და "უსმაზკობას" რაც შეეხება ის გვარდება დამატებითი 1 ლიტრიანი ბალონჩიკით, რომლის სითხეც 40 ლარი ღირს და 10,000 კილომეტრზე გყოფნის! ხოლო გაზზე მომუშავე ძრავის რესურსს რაც შეეხება - გაზი წვის დროს გამოყოფს 50-70%-ით ნაკლებ აგრესიულ და კოროზიულ ნივთიერებებს - ამიტომაც უფრო ნაკლებად აზიანებს ძრავს ამ კუთხით! |
|
|
![]()
პოსტი
#81
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ადმინი პოსტები: 18,619 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
არამედ მისი მაღალი წვის ტემპერატურაა!!! ეს მაღალი სიმხურვალე მერე გგონია არაფერს ავნებს!!! იგივე რესურსზეც ესეთ დიდი ტემპერატურაზე არ არის ძრავები გათვილი და რაზე უფრო იმუშავებს იმაზე რაზეც გათვლილია თუ არანორმალურ რეჟიმზე როდემდე უნდა წერო ერთი ეს მკითხაობით მიღებული პოსტები? შენზე მეტი შეხება კი მაქვს ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#82
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,706 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ციტატა ეს მაღალი სიმხურვალე მერე გგონია არაფერს ავნებს!!! იგივე რესურსზეც ესეთ დიდი ტემპერატურაზე არ არის ძრავები გათვილი და რაზე უფრო იმუშავებს იმაზე რაზეც გათვლილია თუ არანორმალურ რეჟიმზე მაღალი სიმხურვალის წამალი დავწერე უკვე და აღარ გავიმეორებ! "ნორმალურ" რეჟიმს შენ რასაც ეძახი ის ამ დროს მეტ ზიანს აყენებს ძრავს: ძრავის გაზზე მუშაობისას ხდება აირის სრული წვა, რადგან გაზი ადვილად ერევა ჰაერს და თანაბრად ავსებს წვის კამერას ერთგვარი გოთოგენური მასით. გაზი ხვდება ძრავის წვის კამერაში უკვე აორთქლებული სახით, ამიტომ ბენზინისგან განსხვავებით არ აცლის ზეთს კამერის კედლებიდან. ის არ ტოვებს ნაწილაკებს წვის კამერაში და შესაბამისად არ წარმოიქმნება ნახშირბადის ნარჩენები. ძრავის გაზზე მუშაობისას ზეთს იშვიათად ჭირდება შეცვლა, რადგან უფრო ნაკლებად ბინძურდება და ხანგრძლივად ინარჩუნებს თვისებებს. გაზის ძრავის გარბენი უფრო ხანგრძლივია ბენზინთან შედარებით. გაზის ძრავაზე იზრდება ძრავის სანთურის (სვეჩების) გამძლეობა. გაზი იწვის ბენზინზე ნელა, ამიტომ „გაზის“ ძრავები მუშაობს უფრო ჩუმად ვიდრე ბენზინის, ასევე მოძრაობის ნებისმიერ რეჟიმში არ შეიმჩნევა დეტონაცია. გაზის გამონაბოლქვი მცირდება 60%-70%-ით, რაც მნიშვნელოვანი ფაქტორია ადამიანის ჯამრთველობასა და გარემოსთვის. ძრავში გაზის წვის დროს არ გამოიყოფა მეტალის დამაზიანებელი კატალიზატორები, აქვს კარგი დიფუზიის უნარი, სტაბილური აგრეგატული მდგომარეობა, რაც უკეთ იცავს ძრავას. ეხლა კი შენ განსაზღვრე რომელი ჯობია! ციტატა შენზე მეტი შეხება კი მაქვს გეტყობა! |
|
|
![]()
პოსტი
#83
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ადმინი პოსტები: 18,619 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#84
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,706 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
T A M P L I E R
ინეტში მოიძიე ოხრადაა ინფო ინგლისური თუ იცი მანდაც ბლომად ნახავ რაღაცეებს1 ჩემს მანქანაზე, რომ ვფიქრობდი - მანამდე ჯერ ინფორმაციები მოვიძიე ოხრად და ასე თუ ისე შევისწავლე ეგ საკითხი! ასე, რომ უნდა დააყენო მე-4 თაობა თავისი წვეთოვანით და აალების კუთხის რეგულატორით - და ფინანსური პრობლემები მოგვარდება ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#85
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,706 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
PS. იაპონური მანქანების ძრავები შედარებით უფრო მტკივნეულად აღიქვავენ გაზს (კლაპნეს ეღერძება დედიკო) ამიტომ წვეთოვანზე ფულის დაზოგვა არ ღირს!
|
|
|
![]()
პოსტი
#86
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ადმინი პოსტები: 18,619 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
აი დავაყენებ იმ ვითომ მესამეს დამიჯდება ეფი და ვიქნები ბედნიერი
მეოთხე და კუტუსწელვები იმათ უნდათ ვისაც ძაანტაკოი მანქანა ჰყავს |
|
|
![]()
პოსტი
#87
|
|
![]() მშვილდით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 948 რეგისტრ.: 11-October 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
არაა ეგრე, დრო გადის და ტექნოლოგია ვითარდება.მესამე და მეოთხე თაობის შედარება არ შეიძლება რადგან უდიდესი სხვაობაა ყველა ასპექტში. მეოთხე თაობაზე მანქანა ძალას ინარჩუნებს 90%-ით, რაც შეეხება უსაფრთხოებას ეგ უმარტივესი საკითხია: გგონიათ ეს ბალონი ისე დგას 200 ატმოსფეროთი რომ აგაფეთქოს დაუშვად ავარიის დროს? რას ამბობთ ხალხნო. ძლიერი დარტყმის შედეგან ბალონი იხევა და გაზი უცებ ურთქლდება რადგან აქროლადია, ცეცხლის გაჩენის პროცენტულობა 0-ია (იმ შემთხვევის გარდა თუ ავარიისას ცეცხლში შევარდი) რაც შეეხება ბენზინს, უფრო საფრთხეა რადგან დაღვრილი ბენზინი ინარჩუნებს წვის უნარიანობას და მანქანა შეიძლება 5-10 წუთის მერეც აფეთქდეს ნაპერწკალის შედეგად. 200 ატმოსფეროზე მუშაობს ჩემი იარაღი მაგრამ ესეთი საფრთხე ბრომ იყოს ატმოსფეროებში სახესთან არ მივიტანდი და არც გამოუშვებდნენ ესეთ სისტემას. რაც შეეხება მეხუთე თაობას, ეს კი ძალიან დიდი მიღწევაა, მანქანა ენერგიას 98%-ით ინარჩუნებს და დამატებით ძალიან ბევრი ფუნქცია აქვს. რაც შეეხება ძრავის გაფუჭებას: იდეაში გაზი უფრო უფრთხილდება ძრავს ვიდრე ბენზინი, ძრავის დაზიანების მიზეზი გაზი კი არ ხდება არამედ არასწორი მონტაჟი! ამაში დარწმუნებული იყავით და ვიღაც თემურაო და ანზორა და ა.შ. უშვებენ ამ შეცდომას მონტაჯისას ალბათ და მაგიტომაც ღირს მაგათთან ესე იაფი. 20კბ ტიტანის ბალონით მეოთხე თაობას 2200 უნდა საშუალოდ. ეკონომიურობაზე არ დავიწყებ საუბარს რადგან საშუალოდ 50%-ით ეკონომიურია გაზი ბენზინზე. ნუ გაქვთ გაზზე ცუდი წარმოდგენა და 200 ლარის გამო ვიღაც არამცოდნეს ნუ დააყენებინებთ აპარატურას. მეოთხე თაობა უბრალოდ სხვა ტექნოლოგიაა და ამისათვის არაა აუცილებელი ძაან ტაკოი მანქანის ყოლა.
|
|
|
![]()
პოსტი
#88
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
smekosmeko
მე ძალიან მეშინოდა გაზის. ავარიის შემდეგ არ ვაპირებდი დაგაზული მანქანის ყოლას. მაგრამ მერე ვიფიქრე: რაღა ჩემი აფეთქდება მეთქი და კი შემრჩა მესამე თაობის 3.0 ძრავი ხელში. ერთი დისკომფორტი ის არის, რომ შევსების დროს გარეთ უნდა გადმოხვიდე. ეგ გარეთ გადმოსვლა ზაფხულშია შეუმჩნეველი, აი ზამთარში ცოტა გაგიჭირდება კაცს და დისკომფორტი მერე ნახე შენ. მაგრამ იმდენად იაფია, რომ ღირს თავის შეწუხება და 3 წუთი გარეთ გადმოსვლა. ![]() რაც შეეხება მეხუთე თაობას: მე რამდენადაც ვიცი, მსგავსი ჯერ ბუნებაში არ არსებობს....... |
|
|
![]()
პოსტი
#89
|
|
![]() ძაღლით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 2,743 რეგისტრ.: 29-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ჩელე
თან ეკონომია თან სიცივე არ გინდა სად არის ეგრე ძმაო ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#90
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
kajuberi
ჰოდა ეგ ვთქვი ზუსტად: იმდენ ეკონომიას აკეთებ, რომ 3 წუთი გარეთ დგომა სიცივეში გიღირს კაცს რააა..... ![]() ფულს რომ მოვიგდებ ერთ 8 კუბიანს კიდევ ვთხლიშავ და მექნება 24 კუბური მეტრი, რომელიც გამატარებს ქალაქში 240 კილომეტრს. ეხლა 27 ლარით 240 კილომეტრს რომ გაივლი, 3 წუთი კი არა, 10 წუთი რომც გაიყიონო, არაფერი უნდა თქვა ძმაო რააა..... ![]() |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 23rd May 2025 - 01:59 |