ბენზინის ძრავი VS დიზელის ძრავი, წავიდა თრახიიი........ :) |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
![]() ![]() |
ბენზინის ძრავი VS დიზელის ძრავი, წავიდა თრახიიი........ :) |
![]()
პოსტი
#436
|
|
ქვით მონადირე ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 75 რეგისტრ.: 4-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
გიორგი
არ დავმალავ ანდა რაა დასამალი ჩემი ნისან პატროლი 4,2 რაკარუკობს რომელია,მაგრამმმმ........ ეგ როგორც შენ ზემოთ ახსენე აპარატურის ხმაა ტოპლივანასოსის და ამ მოდელებისთვის დამახასიათებელია. ზატო თვითონ ძრავი? და მისი რესურსი? არ ვიცი შენსას რა ჭირდა ეგრე ყველაფრის გაფუჭება შეიძლება მაგრამ ჩემთვის როდესაც მანქანა და მითუმეტეს ჯიპი მყავს იმ მიზნისთვის რომ ვიხმარო როგორც ჯიპად, ნაღდად არ დავუწყებ მიყურადებას ნასოსი როგორ ხმაურობს, ვიცი რომ ახასიათებთ ამ მოდელებს და ეგ სულაც არაა პრობლემა და არ ნიშნავს რომ გაფუჭებულია. სალონში არანაირი რაკარუკი არ მესმის.მუსიკა და ეგაა. რაც შეეხება დვუხსოტკას, თუ გიდრო უდარი აკიდეს მაგ მანქანას რა დიზელის ძრავის ბრალია წყალი ერთნაირად აფუჭებს დიზელსაც და ბენზინსაც. არ დავიწყებ იმის მოყოლას წყალი მაგ დროს საიდან შედის და როგორ აფუჭებს.(თუ დაგაინტერესებთ მაგასაც დავწერ) რაზეა საუბარი ყველას თავისი აზრი და შეხედულება აქვს. ყველას თავისპონტში გაუმარჯოს. ჩემთვის უბრალოდ როგორც ჯიპერისთვის დიზელის ძრავი შეუცვლელია და ასეც იქნება. მერე რა რომ ტრასაზე 180 ვერ ანვითარებს ანდა 100კმ 7 წამში ვერ ანვითარებს?! ![]() ზატო სადაც საჭიროა იქ თავის საქმეს აკეთებს p.s ეხლ მეორე ნისანპატრულისტსაც შემოვგზავნი ამ თემაში და აბა იმის რეჩები ნახეთ თქვენ ![]() თან მთიულია ![]() ისე გამოკითხვა(poll) ნეტა რატომაა ჩემს მხარეს ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#437
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
4wdGeorgia
თუ გიდრსემო უდარი აკიდეს მაგ მანქანას რა დიზელის ძრავის ბრალია ის ბრალია, რომ იგივე შემთხვევაში ბენზინი მაქსიმუმ პერებოის აიკიდებდა ან ჰა ჰა და ჩაქვრებოდა... მერე გაშრებოდა და ისევ ისე იმუშავებდა... ყოველ შემთხვევაში ფულში დიდი განსხვავება იქნებოდა.... რაზეა საუბარი ყველას თავისი აზრი და შეხედულება აქვს. ყველას თავისპონტში გაუმარჯოს. ჩემთვის უბრალოდ როგორც ჯიპერისთვის დიზელის ძრავი შეუცვლელია და ასეც იქნება. მერე რა რომ ტრასაზე 180 ვერ ანვითარებს ანდა 100კმ 7 წამში ვერ ანვითარებს?! newsmile05.gif ზატო სადაც საჭიროა იქ თავის საქმეს აკეთებს ამაში აბსოლუტურად გეთანხმები.... ყველას მისი მუღამი აქვს და წლობით რომ ვიკამათოთ აქ - მაინც ყველა თავის აზრზე დარჩება... და სიმართლე გითხრა მე მაგაზე არ მიკამათია... ისე გამოკითხვა(poll) ნეტა რატომაა ჩემს მხარეს მაგაზე დავწერე უკვე და ნახე რატომაც არის ![]() ![]() ![]() ![]() p.s ეხლ მეორე ნისანპატრულისტსაც შემოვგზავნი ამ თემაში და აბა იმის რეჩები ნახეთ თქვენ newsmile035.gif თან მთიულია ბაზარი არაა... ოღონდაც თემა თავიდან გადაიკითხოს... ერთი და იგივეს წერა რომ არ მომიწიოს..... თორე 3 კაცი ვართ მარტო, რომელიც ამ თემას ვაცოცხლებთ ამდენი ხანი და ცოდონი ვართ ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#438
|
|
![]() ქვით მონადირე ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 40 რეგისტრ.: 10-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
პირველ რიგში სალამი ყველას!
დიზელი თუ ბენზინი? მოგეხსენებათ პატროლები დიზელზე არსებობს ძირითადად 4.2 და 3.0 ახალ მოდელებზე და ასევე 2.8 (ამ უკანასკნელს არც ისე კაი სახელი აქვს). რაც შეეხება ბენზინიან პატროლებს, ესენია: 4.0; 4.2; 4.5; 4.8 VTC ზოგჯერ ტურბინირებულიც (სერიულ წარმოებაში არაა). შემიძლია პატროლის ფორუმიდან დაგიდოთ რამდენიმე გამოკითხვა, სადაც კარგად ჩანს დიზელი ჯობია თუ ბენზინი, ოფროუდი იქნება ეს, ქალაქი თუ სოფლის ორღობე. ეს იმ ხალხის შეფასებაა რომელთაც ორივე ყავთ და საკმაოდ კარგად იციან რომელი უკეთესია. გაითვალისწინეთ ისიც რომ ნისანის ბენზინები გამოირჩევიან საიმედოობით და საკმაოდ დიდი სიმძლავრით. ძრავები რომლებიც მუშაობენ 76 ოქტანობის მქონე ბენზინზე. http://www.patrol4x4.com/forum/showthread.php?t=13062 http://www.patrol4x4.com/forum/showthread.php?t=33444 რაც შეეხება დიზელებს, პაჯეროს დიზელები ერთ ერთი ყველაზე არასაიმედოა, შესაბამისად პაჯეროს დიზელი თუ ვინმეს ყავდა მაგით არ უნდა აკეთოს დასკვნა ზოგადა დიზელი ვარგა თუ არა. აგერ გიოსაც ყავდა 2.8 რომელიც 18 ლიტრს მიირთმევდა თუმცა მისივე 4.2 დიზელი 12 ლიტრს წვავს და მილიონზე მეტს გადის (ამის ლინკსაც დაგიდებთ): http://www.patrol4x4.com/forum/showthread.php?t=38045 დიზელს ბევრად მეტი ძალა აქვს ადგილზე, ტურბინირებული უკვე ბენზინს არაფრით ჩამოუვარდება (მაგალითისთვის TLC 200 4.5 დიზელი და 4.7 ბენზინი შეგვიძლია შევადაროთ). აქვს ბევრად მეტი რესურსი, უპრეტენზიოა საწვავის მიმართ და წვავს ძალიან ცოტას. ბენზინის ერთადერთი პლიუსი დიზელთან შედარებით დინამიურობაა რაც ტრასაზე და მაღალ სიჩქარეზეა საჭირო. აქედან გამომდინარე მე ვერ ვხედავ ბენზინის პლიუსს თუ მანქანა საჰარაში და სტეპებიან ადგილებში არ გყავს. |
|
|
![]()
პოსტი
#439
|
|
![]() ძაღლით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 4,792 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: rustavi ![]() |
და 2.5 ტურბოზე რას იტყვით
|
|
|
![]()
პოსტი
#440
|
|
ქვით მონადირე ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 75 რეგისტრ.: 4-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
გიორგი
ის ბრალია, რომ იგივე შემთხვევაში ბენზინი მაქსიმუმ პერებოის აიკიდებდა ან ჰა ჰა და ჩაქვრებოდა... მერე გაშრებოდა და ისევ ისე იმუშავებდა... ყოველ შემთხვევაში ფულში დიდი განსხვავება იქნებოდა.... როგორც სჩანს მომიწევს მაინც იმის ახსნა თუ რა მოსდის დიდ წყალში შესვლის დროს მანნქანის ძრავს.მნიშვნელობა არ აქვს დიზელია თუ ბენზინი. როგორც ვიცით ძრავს მუშაობისთვის ჭირდება ჰაერი რომელსაც იღებს უმეტეს შემთხვევაში ჯიპებისა კრილოდან და ფილტრის გავლით შედის ძრავში. აი ამ დროს როდესაც მანქანა ღრმა წყალში მოხვდება და ის ადგილი დაიფარება საიდანაც ძრავი ჰაერს იღებს მომენტალურად ხდება წლის შეწოვა რომელიც შემდეგ შედის იქ სადაც ძრავის ნორმალური მუშაობისას ჰაერი უნდა შესულიყო და საწვავთან ერთად მოხვედრილიყო,ანუ წვის კამერაში შედის წყალი. ვინაიდან და რადგანაც ჩვენი საყვარელი წყალი არ იკუმშებაა ![]() ![]() შატუნი დარტყმის დროს არ შეიკუმშა წყალი და შატუნი ფაფუ, თუ მოასწარი და ძრავი გამორთე მინიმალური დაზიანებამდე შეიძლება დაიყვანო მაგრამ ხშირშემთხვევაში უცოდინრობის გამო ამას არაკეთებენ და მერე ძრავს მთლიანად სპობენ. გიო როგორც შენ ზემოთ ახსენე პერებოი და ასე შემდეგ.პერებოის იწვევს ელექტროობის დასველება რომელიც ბენზინის ძრავს უხვადააქვს ![]() ![]() ამაში აბსოლუტურად გეთანხმები.... ყველას მისი მუღამი აქვს და წლობით რომ ვიკამათოთ აქ - მაინც ყველა თავის აზრზე დარჩება... და სიმართლე გითხრა მე მაგაზე არ მიკამათია... არც არაფერი გვაქვს საკამათო ![]() ვიზეც ვამბობ შემოვაო, მაგან გამოცადა თავის ნისანზე გიდრო უდარი მაგრამ მოასწრო ძრავის ჩაქრობა და მხოლოდ ერთი შატუნი დაიბრიდა. |
|
|
![]()
პოსტი
#441
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,857 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
|
|
|
![]()
პოსტი
#442
|
|
ქვით მონადირე ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 75 რეგისტრ.: 4-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
ხო დამავიწყდა ზევით მიმეწერა. ზუსტად ეგ საფრთხე რომ აიცილონ თავიდან ჯიპის პატრონებმა იყიდება ძალიან კარგი რამე რომელსაც შნორკელი ქვია(რეკლამაში არ ჩამითვალოთ) რომელის დაყენების შემდეგ ძრავი ჰაერს უკვე მანქანის ყველაზე მაღალი წერტილიდან იღებს
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#443
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,857 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
4wdGeorgia
სად ხდება მაგის დაყენება? |
|
|
![]()
პოსტი
#444
|
|
ქვით მონადირე ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 75 რეგისტრ.: 4-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
BEK_M
http://forum.ochopintre.ge/index.php?showt...=1157&st=15 ან http://off-road.ge/forum/index.php?showtopic=4833&st=0 ჰერცოგი997 და 2.5 ტურბოზე რას იტყვით პაჯეროს 2,5 უბრალოდ ძალა არ ყოფნის თორე გამძლეობით ნორმალურია |
|
|
![]()
პოსტი
#445
|
|
![]() ქვით მონადირე ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 40 რეგისტრ.: 10-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
BEK_M
4WD მაღაზიაში იყიდება, მიყენებით თვითონ მოგიწევს გამოსავლის ძებნა. ძაან მარტივია. ჰერცოგი997 პაჯეროს დიზელები საერთოდ ყველაზე არასაიმედოდ ითვლება. აი ეს გადაიკითხეთ და დაგეხმარებათ ყველას დასკვნების გაკეთებაში რომელი ჯობია და რომელი არა: http://japcar.ru/engines/engine_vybor.htm В заключение, хотелось бы отметить, что самые надёжные дизели, это ниссановские дизели серии TD (TD23/25/27/42), самые ненадёжные 4D55/56 (MITSUBISHI). |
|
|
![]()
პოსტი
#446
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
4wdGeorgia
Hushta BEK_M TLC 200 სხვათაშორის დიზელის დინამიურობა უკეთესია ვიდრე ბენზინის.... ეს გამოსცადეს და ოფიციალური მონაცემია, რომ დიზელის ძრავი უფრო სწრაფად კრიფავს სიჩქარეს ვიდრე ბენზინის ძრავი... ამას ისეც დაამატეთ თუ გინდა, რომ აუდი (მოდელი არ მახსოვს, თუ არ ვცდები R8) ახალი სპორტული სუპერქარია, რომელიც ასევე დიზელზე მუშაობს და რამდენადაც ვიცი, ბენზინზე არც გამოდის..... ანუ ბოლო1-2 წლის დიზელები ისე განავითარეს, რომ დინამიურობაში ბენზინს არაფერში ჩამოუვარდება - თუ არ ჯობია კიდევაც ზოგიერთი მათგანი... მაგრამ ამან გამოიწვია თვითონ დიზელის სისტემის საკმაოდ გართულება და მაგათი ელექტრობა იმაზე ბევრად რთულია - ვიდრე ბენზინის ეხლა რაც შეეხება დიზელს და ბენზინს ჩვენს პირობებში: მე პირადად არ ვადარებ რომელი ძრავი რომელ შემთხვევაში ჯობია და რომელში არა (ანუ ქალაქი და ოფფ-როუდი)... იდეაში მე ვგულისხმობ, რომ მყავს მანქანა რომლითაც დავდივარ სამსახურში და შაბათ-კვირას გავდივარ სანადიროდ ან სათევზაოდ, სადაც შემხვდება ტალახი და ღელე მექნება გადასავლელი.... ოფფ-როუდზე არ მაქვს საუბარი !!!! არ გვჭირდება მონადირეებს და მეთევზეებს ოფფ-როუდის შესაბამისი მანქანა...(ამიტომაც არ ვლიფტავთ და არ ვანავაროტებთ ისე, როგორც თქვენ გიწევთ) შესაბამისად ვახდენ ძრაქვების შედარებას და არა მანქანის მისი დანიშნულების და მიხედავად.... ძრავა დიზელის - რაკრაკი - ბოლვა - დისკომფორტი დაქოქვის დროს (სპირალების გაცხელების ამბავში) - ყივანში შესაბამისი მოთხოვნები და დანამატები საწვავში - დაზიანების შემთხვევაში ნაწილების დეფიციტი და სიძვირე - კაი ხელოსნების პრობლემა - წყალი თუ შეეპარა - ატსტოინიკის გაწმენდა და ჩალიჩი - ჰაერი თუ შეეპარა - კიდე რაღაც ჩალიჩი - გზაში საწვავი თუ გაგითავდა - ვაკუუმის შექმა და შესაბამისი ჩალიჩი - შემთხვევით კალონკაზე თუ ბენზინი ჩაგისხეს - ბეეეევრიიი პრობლემა (რაც ხშირად ხდება) - ჰიდროუდარის საშიშროება ძრავა ტურბო-დიზელის - საწვავის მაღალი ხარისხის მოთხოვნილობა - ჩაქრობისას ტურბინის გაციების აუცილებლობა (ბენზინის ტურბოსაც იგივე პრობლემა აქვს, მაგრამ ამ შემთხვევაში ტურბო-დიზელი = უდრის ჩვეულებრივ ბენზინს, და თუ რატო მგონი თქვენითაც ხვდებით) - ტურბოს მაღალი ღირებულება დიზელი და ტურბო-დიზელი: + ეკონომიურობა (შედარებით) + დაბალ აბაროტებზე მეტი სიმძლავრე + ძრავის დიდი რესურსი ბენზინის ძრავი: - წყალში ელექტრონიკის დასველება და შესაბამისად პერებოი ან ჩაქრობა (სამაგიეროდ ჰიდროუდარს არ აიკიდებს + გამოათრევ გაშრობ და მაინც დაქოქავ) - სიმძლავრის მატებასთან ერთად - საწვავის მაღალი ხარჯი - სიმძლავრის მატება მაღალ აბაროტებზე მხოლოდ (რაც როგორც ოფფ-როუდ.გე-ზე წავიკითხე ხანდახან უფრო +-ია ვიდრე მინუსი) + მარტივი მოსავლელი + ნაწილები ყრია და შედარებით იაფია + ხელოსნები ყრია + არ ბოლავს, არ ხმაურობს და კომოფრტულია + არ სჭირდება დამატებითი მოვლა სხვადასხვა პირობებში (ყინვა) + ქალაქშიც ივლი, ტრასაზეც და სანადიროდაც გახვალ + შემთხვევით დიზელი თუ ჩაგისხეს - იფუხფუხებს ცოტა ხანი და გამოსწორდება. ბოლო ბოლო ბაკს გაწმინდავ და ეგ არის + ბენზინი აბსოლუტურად ყველგან მოიპოვება თუ კი რამე იქოქება იმ ადგილას + უფრო ამტანია ცუდი საწვავისადმი + არ სჭირდება ლოდინი დაქოქვისა და ჩაქრობისას ეკონომიურობას რაც შეეხება: 2.5 ლიტრამდე მექანიკური კოლოფით ნებისმიერ პატარა ჯიპი წვავს 8-10 ლიტრას + ტოიოტას ბენზნინის ძრავბებზე ვიცი, რომ მაგათი რესურსი არ ჩამოუვარდება არცერთ დიზელის ძრავის რესურს - მეტი თუ არ არის ხოდა რავი აწი თქვენ მითხარით სად რა გამომრჩა |
|
|
![]()
პოსტი
#447
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 5,089 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: რუსთავი ![]() |
ჯგარი ხარ ეგრე რა!!
ააა კაცი!! ჩამოაყალიბა არგუმენტებით! რომელი ჯობია ეხლა ჰა???? |
|
|
![]()
პოსტი
#448
|
|
![]() goga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 5,076 რეგისტრ.: 21-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
გიორგი
აუ საღოლ,რამდენი გიჩალიჩია ![]() ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#449
|
|
![]() ქვით მონადირე ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 40 რეგისტრ.: 10-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
გიორგი
მიზეზს ყველას მოუძებნი, დავიწყო? ბოლო ბოლო სპრისკმა თუ აურია (და 300K-ს მერე ხშირად ურევს) ვერაფერი ვეღარ არეგულირებს, მე მყავდა 2.5 ვრანგლერი, 25-30 ლიტრს წვავდა ნორმალური სიარულით ქალაქში და კარგად ეწეოდა მიზეზი დღემდე უცნობია!!!! ვერავინ ვერაფერი ვერ გაუგო. ჰიდრო უდარის დიზელს თუ ეშინია ბენზინსაც ეშინია (ნაკლებად რა თქმა უნდა) სამაგიეროდ სადაც ჰიდროუდარის საშიშროებაა იქ ბენზინის ძრავი ცხრაგზის ჩამქრალია უკვე! რაც შეეხება ექსპლუატაციას, ატმოსფერულ დიზელს ერთადერთი რაც უნდა ეს არის ზეთის ყოველ 5000-ზე ზეთის ცვლა. სამაგიეროდ მაგის ზეთი 6 ლარი ღირს ლიტრი. პრობლემა კონკრეტულად 4.2-ს არა აქვს არანაირი, ჩემს მიერ დადებულ ლინკებს თუ გადახედეთ ყველაფერს კარგად მიხვდებით. ზოგადად საუბარი რომ დიზელი ჯობია თუ ბენზინი ძალიან რთულია, მე მაგალითად ნისანის 4.8 ბენზინი მირჩევნია 2.8ტურბოდიზელს (გასაგები მიზეზების გამო) მაგრამ 4.2 დიზელს-ს არანაირად არ მირჩევნია არანაირი ბენზინი, იმიტომ რომ ბეეევრად ძვირი გამომივა ექსპლუატაცია ნებისმიერ შემთხვევაში! და რესურსიც ნაკლები მექნება მძიმე დატვირთვებზე. რაკარუკი და ხმაური თუ გაწუხებს კიდევ ჩემი აზრით ნამდვილი ჯიპი საერთოდ არ უნდა იყიდო. |
|
|
![]()
პოსტი
#450
|
|
![]() goga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 5,076 რეგისტრ.: 21-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 17th May 2025 - 22:45 |