პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
![]() ![]() |
პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
![]()
პოსტი
#16
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
gizovichi
მაგრამ არის შემთხვევები, როდესაც მუცელზე ზიხარ და ვერაფერს ვერ შვრები, ეს შენი 245 ცხენის ძალა კი ნულს უდრის მე ამას ვამბობ და მეტს არაფერს, დედოფლისწყაროში რომ ყოფილიყავი უკეთ წარმოიდგენდი რას ვამბობ, მაგრამ მიხვდები რასაც ვიძახი. მე იმას ვიძახი კიდევ რომ სუპერი ბენზინი, ზეთი და ფილტრები ძვირი ღირს და ამიტომ იაფიანს რომ ხმარობენ, ზუსტად მაგიტომ ,,ასტუკებს,, ძრავი, თორე თუ მოუვლი და იმ სტანდარტებში ჩაჯდები, რასაც ითხოვს ძრავი, არაფერი არ მოუვა ძრავს.......... |
|
|
![]()
პოსტი
#17
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
|
|
|
![]()
პოსტი
#18
|
|
შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 176 რეგისტრ.: 27-September 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
მაგ ფასში ამერიკიდან იფიქრეთ 4 კარიან მონტეროზე იგივე პაჯეროა, GDI 3.5-ს უბრალო 24 კლაპნიანი ერთ ვალიანი 3.5 ჯობია რომელიც მონტეროებზე დგას ამერიკიდან. ცოტა კლიაუზნი ძრავია რამდენადაც ვიცი. თუმცა ჩემი ცოდნა ამ ძრავზე სუფთა თეორიულია.
|
|
|
![]()
პოსტი
#19
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
gizovichi
ციტატა პ.ს. ეგეთ სიტუაციაში ვერც დიზელი მოახერხებდა რამეს არც გედავები ციტატა გეთანხმები +100000000000, ამისთვის კაი ლაფატკა და მისი ჯანი ან უფრო უკეთესი - ჯალამბარიიიიიი ნიჩაბიც არ შველის, ყველაზე კარგი ამ შემთხვევაში ჯალამბარია......... |
|
|
![]()
პოსტი
#20
|
|
![]() შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 179 რეგისტრ.: 9-September 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
თუ მაინცდამაინც 3.5 გინდათ იყიდეთ ამერიკული მონტერო და არ არის GDI და უხარისო ბენზინსაც ადვილად იტანს.
მაგ ორივეს პაჯეროს ძრავებიდან 28 და 3.2 დიზელი მირჩევნია. |
|
|
![]()
პოსტი
#21
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
wudu
2.8 ვიცი, მაგრამ, 3.2 პაჯეროს დიზელის ძრავი ნამდვილად არ გამიგია, ალბათ სხვა მარკაზე ამბობ არა???............ |
|
|
![]()
პოსტი
#22
|
|
![]() ადმინი გიყურებს შენ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: გლობალ-ადმინი პოსტები: 14,406 რეგისტრ.: 12-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ჩელე
ციტატა 3.2 პაჯეროს დიზელის ძრავი ნამდვილად არ გამიგია პაჯერო III-ებში ჩაამონტაჟეს პირველად პაჯერო IV-ებსც ერგოთ მემკვიდრეობით. ბევრად უფრო ეკონომიურია და ძლიერია ვიდრე 2.8( ამას 165 ცხენის ძალა აქვს, მაბრუნელებელი 373ნ/მ 2000 ბრუნზე, 2.8-ს კი 125 ცხენის ძალა და 292 ნ/მ 2000 ბრუნზე. რაც შეეხება gizovichi-ის მოსაწრებებს რატომ არისო კაპრიზნიო და თუ მოუვლიო არაფერი მოუვაო... მოკლედ ეგ GDI ძრავები შემდეგი რამის გამო არ არის "ხადავოი" ძრავები: ზემოთ ჩამოთვლილ მიზეზებს ემატება არის რთული კონსტრუქციის ძრავები, ვერ იტანს ოფროუდის მოთხოვნებს, კერძოდ წარმოიდგინე, მიდიხარ სადმე სანადიროდ, მოგიწია ტალახში, წყალში სიარული, იმ წამსვე არ შეგიძლია, გაწმინდო, 2-3 დღე გიწევს ისეთ პირობებში ყოფნა, მანქანის ძრავისთვის კი არა საკუტარი თავის მიხედვის თავიც არ გაქვს... აი აქ უკვე სერიოზულად ენძრევა ჩვენს "ჯედაი" ძრავს, კარგი 1 წასვლა აიტანა, მეორეც მაგრამ აი მესამედ უკვე ჩაისვრის... ხოდა იმაშიც არ ხარ დარწმუნებული რომ ის 2 წამება უკვე გადატანილი აქვს და მესამეს შენი ხელიდან ელოდება... თუ ქალაქში სასიარულოდ იღებთ მასეთ მანქანებს მაშინ არანაირი პრობლემა... ჩათვალეთ რომ ზედმეტი ფოფინის გარეშე, ეგ ძრავები იმუშავებს კაი ხანი... |
|
|
![]()
პოსტი
#23
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ჰო რა გავიგე დამატებით მცოდნე ხალხისგან, 3.0 პრასტოი ბენზინი არ აქეს მაგარი მკდარიაო და იგივე რაოდენობის (15 ლიტრი) საწვავს მოიხმარს რაც 3.5 GDI-ო, სერვისიც თითქმის იგივეა მაღალი ოქტანობის საწვავი თანამედროვე ზეთები და ა.შ. უბრალოდ განსხვავება სპრისკის (შეფრქვევის) სისტემაშიაო, წითელს რომ აანთებს ეგრევე უნდა დაამატო საწვავიო, ტალახში და ოფ-როუდებზე ჯერ არ დაგვაღალატაო, და მთავარი აუცილებლად Super Select 4WD ეგ თუ არა აქვს მაშინ უბრალო Part Time 4WD ჯიპია სხვებისგან არაფრით გამორჩეულიო
პ.ს. დიზელის ძრავებზე შესაბამის თემაში, ნუ აოფებთ ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#24
|
|
შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 176 რეგისტრ.: 27-September 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
3.0 12 კლაპნიანი ძრავი არის პაჯეროს ძრავებში ყველაზე კარგი, სუპერ სელექტს რაც შეეხება ეგ პაჯეროების 90% უყენია 92 და ზემოთ წლებისას , გარდა ზოგიერთი 2.4 ბენზინის ძრავიანებისა და ზოგიერთი დიზელებისა, მონტეროებზე რასაც მე გეუბნებით სუპერ სელექტიც არის და + უკანა ხიდის ბლოკირებაც. აი 3.5 GDI ძრავზე ეგ საკმაოდ იშვიათია. შეიძლება დეტალებში ვცდები მარა ძირითადში ენგერეაა
![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#25
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,204 რეგისტრ.: 17-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
3.0 12 კლაპნიანი ძრავი არის პაჯეროს ძრავებში ყველაზე კარგი, სუპერ სელექტს რაც შეეხება ეგ პაჯეროების 90% უყენია 92 და ზემოთ წლებისას , გარდა ზოგიერთი 2.4 ბენზინის ძრავიანებისა და ზოგიერთი დიზელებისა, მონტეროებზე რასაც მე გეუბნებით სუპერ სელექტიც არის და + უკანა ხიდის ბლოკირებაც. აი 3.5 GDI ძრავზე ეგ საკმაოდ იშვიათია. შეიძლება დეტალებში ვცდები მარა ძირითადში ენგერეაა ![]() მე მყავს ეგეთი 3.0, 12 კლაპნიანი, ,,ვირი"მანქანაა სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით, სწრაფიც არის და დინამიურიც, მარტივი ექსპლუატაციაში, ოღონდ ეგ არის რომ ჩემი ქალაქში 17 ლიტრს წვავს, პრემიუმ ბენზინის პირობებშიც კი მე მყავს ეგეთი 3.0, 12 კლაპნიანი, ,,ვირი"მანქანაა სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით, სწრაფიც არის და დინამიურიც, მარტივი ექსპლუატაციაში, ოღონდ ეგ არის რომ ჩემი ქალაქში 17 ლიტრს წვავს, პრემიუმ ბენზინის პირობებშიც კი. 3.5 თუ შევადარებთ ის კიდევ უფრო დინამიურია და სწრაფიც თუ 3.0 სწრაფია, 3.5 უსწრაფესია. მე მაგრად მევასება 3.5 და თქვენი არ ვიცი. |
|
|
![]()
პოსტი
#26
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ინფრარედ
სუპერ სელექტს რაც შეეხება ეგ პაჯეროების 90% უყენია კი ნაწილობრივ ეგრეა, იმიტომ რომ აქ ჩამომყვანი კერძო პირები ან კომპანიები ამ ტიპის ავტომობილების ძირითადათ ნაწილს Super Select 4WD(უკანა ხიდის ბლოკირება) იმპორტს აწარმოებენ, ხოლო მონტერო ამერიკული ვარიანტია და არამარტო უკანა ხიდის ბლოკირება არამედ წინა ხიდის ბლოკირებაც აქვს, რომელიც გაცილებით უკეთესია, მაგრამ ამერიკულია რააააააა ...... ნიკაP&A ჩემი ქალაქში 17 ლიტრს წვავს წვა ნამდვილად ერთიდაიგივეა 3.0 პრსტოი და 3.5 GDI |
|
|
![]()
პოსტი
#27
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,204 რეგისტრ.: 17-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
ისე საქართველოში ,,უკანა ხიდის ბლოკირების" კულტია
![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#28
|
|
![]() ძაღლით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 4,792 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: rustavi ![]() |
მე მაგრად მომწონს ეეგ პაჯეროეები ვიზუალურად მაგრამ მაგარი სათუთი ძრავები უყენია ეეხლა იყიდა ჩემმა მეზობელმა 3.5 პრასტოია და 18 ლიტრას უწვავსს როგორც თვითონ ამბობსს
|
|
|
![]()
პოსტი
#29
|
|
შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 176 რეგისტრ.: 27-September 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
მე მაპატიეთ პატარა კორექტივას შევიტან, მე პირადად არ გამიგია წინა ხიდის ბლოკიანი პაჯერო შეიძლება ვცდები მაგრამ ჩემ აზრს მოგახსენებთ, ასევე სუპერ სელექტი არ ნიშნავს თავისთავად უკანა ხიდის ბლოკირებას ვინაიდან სუპერ სელექტი ეს ტრანსმისიის ტიპია, ხოლო უკანა ხიდის ბლოკირება ოპცია, რომელიც შეიძლება ქონდეს შეიძლება არა, როგორც წესი იაპონიიდან ჩამოყვანილ ნიმუშებს უკანა ბლოკი არა აქვს, პანაცეა შეიძლება არის შეიძLება არა მაგრამ კონკრეტულ სიტუაციებში კარგი რამეა, ნიკაპ&ა თქვენსას სავარაუდოდ აქვს 3.0 12 კლაპნიანები ევროპული მოდელებია ასეა?
პატივისცემით ! |
|
|
![]()
პოსტი
#30
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
მე მაპატიეთ პატარა კორექტივას შევიტან, მე პირადად არ გამიგია წინა ხიდის ბლოკიანი პაჯერო შეიძლება ვცდები მაგრამ ჩემ აზრს მოგახსენებთ, ასევე სუპერ სელექტი არ ნიშნავს თავისთავად უკანა ხიდის ბლოკირებას ვინაიდან სუპერ სელექტი ეს ტრანსმისიის ტიპია, ხოლო უკანა ხიდის ბლოკირება ოპცია, რომელიც შეიძლება ქონდეს შეიძლება არა, როგორც წესი იაპონიიდან ჩამოყვანილ ნიმუშებს უკანა ბლოკი არა აქვს, პანაცეა შეიძლება არის შეიძLება არა მაგრამ კონკრეტულ სიტუაციებში კარგი რამეა +100000000000000000000 ეგრეა ზუსტად |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 7th May 2025 - 13:11 |