საექსპედიციო პაჯერო |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
|
საექსპედიციო პაჯერო |
Aug 18 2009, 21:01
პოსტი
#1
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,204 რეგისტრ.: 17-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება |
მაშ ასე, პირად შეიარაღებაში იმყოფება 2009 წლიდან: Mitshubishi Pajero II, 1999, 3.0V6, 12V. (მარცხენა საჭით)
მოკლედ მაგარი მანქანაა სათევზაოდ და ექსპედიციებისთვის უკეთესს რომ ვერ ინატრებს კაცი. ერთი ნაკლი რაც ააქვს ორკარიანი და ფართი მეტი მჭირდება. თუმცა ამ და კიდევ სხვა ფაქტორებმა გადამაწყვეტინა ამ მანქანაზე გარკვეული ტიპის ტიუნინგი ჩამეტარებინა. ეს პროცესი მოიცავს: 1) რა თქმა უნდა კარგი საბარგულის დამონტაჟება 2) ქარხნული ბამპერების დაცვლა (წინა + უკანა), ე.წ ძალოვანი ბამპერების და ჯალამბარების დაყენება 3) მანქანის დალიფტვა და მტ საბურავების დაყენება (საბურავები მაქვს და ჯერ არ დამიყენებია, თუმცა ამის აუცილებლობას ჯერ ვერ ვხედავ) ასე რომ დამრჩა მგონი 33-იანი გუდრიჩები თაროზე შემოსადებად 4) ძალური საფეხურების დაყენება, ჰაიჯეკის გამოსაყენებლად 5) კიბე+ჰაიჯეკი+ბენზინის სათადარიგო ავზი, ადგილი ნიჩბებისათვის და სხვა დავიწყვე პირველ რიგში ჯალამბარის დაყენებაზე ფიქრი, შესაბამისად საჭირო გახდა გაძლიერებული ბამპერის შექმნა და მისი მონტაჟი ჯალამბართან ერთად, ვანაიდან ქარხნული ბამპერი და ჯალამბარი შეუთავსებელი მცნებებია. მოკლედ დავცხეთ საქმეს ენთუზიაზისტების პატარა ჯგუფმა და ერთი თვის შემდეგ ყველაფერი დასრულდა, ბამპერთან ერთად საბარგულიც გავაკეთე, ვინაიდან 2 კარიან პაჯეროს ძალიან პატარა საბარგული აქვს და არ მყოფნიდა, გადავწყვიტე ერთი კაი გემრიელი საბარგულიც დამემზადებინა. ახლა კი ბატონებო აგერ სურათები და დანარჩენი შეფასებები თქვენთვის მომინდვია (სურათებს თანდათანობით დავდებ). ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
![]() |
Nov 11 2009, 23:22
პოსტი
#46
|
|
![]() goga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 5,076 რეგისტრ.: 21-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება |
მანდ ერთად-ერთი ზოგადად შეიძლება აურიოს კომოიუტერმა, ანუ სანამ დაჩიკების მონაცემებს თავიდან აითვლის - შეიძლება ცოტა აურიოს, მაგრამ ნიკასი არ იყოს - ეგ თავისით სწორდება... გაივლი 100 კილომეტრს და ჩათვალე არაფერი არ მომხდარა. შენ კაი ტიპი ხარ,100 კილომეტრი თუ ყოველ სვეტაფორზე ჩაგიქვრა მანქანა კი დაგაწყვიტავს ნერვებს |
|
|
|
Nov 11 2009, 23:24
პოსტი
#47
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი |
არ ჩაქვრება
|
|
|
|
Nov 12 2009, 07:53
პოსტი
#48
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 5,089 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: რუსთავი |
დიდი მადლობა ბიჭებო!! რავი იმედია არ დამწირდება მაგრამ ვნახოთ
|
|
|
|
Nov 21 2009, 20:29
პოსტი
#49
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,204 რეგისტრ.: 17-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება |
|
|
|
|
Nov 21 2009, 20:34
პოსტი
#50
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი |
ნიკაP&A
ვააა, მამილოცნია, კარგი რამეა, ანუ იმუშავა ჯიგრულად??........... |
|
|
|
Nov 21 2009, 20:42
პოსტი
#51
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,204 რეგისტრ.: 17-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება |
ნიკაP&A ვააა, მამილოცნია, კარგი რამეა, ანუ იმუშავა ჯიგრულად??........... იმუავა რომელია, მოკლედ მაგის მუშაობის პრინციპი შემდეგია, ვარჭობთ კუალდით მიწაში იმ დონემდე რო ტროსი რომელიც გამობულია ღუზაზე ჯალამბარის კაუჭს ჩაებას, ანუ დაახლოებით თავიდან ღიზის ნახევარ მიწაში ერჭობა, შემდეგ ებმება ჯალამბარის კაუჭი და იწყება გაქაჩვა, ეს ღუზა ნელ ნელა მიდის მიწაში, რაც მეტად მიდის მიწაში, მით უფრო ათრევს მანქანას ტალახიდან. ჩემი პაჯერო ხო ათრია და ათრია, მერე TLC 80 -იც ჩავაბით, ისიც ათრია. გადასარევი რამეა იმ შემთხვევაში როცა მანქანა გაგეჭედა და ირგვლივ ასე 50 მეტრში ხე არსად არის ჯალოთი რომ ჩაება, ჩელე რუსულ საიტებზე ამ იაკორის კულტია, ზურაბაუ, ხომ იცი ტალახიანი ფორუმიდან, მაგან მომაწოდა ნახაზები და სურათები, დანარჩენი ქართული მონდომების ამბავია |
|
|
|
Nov 30 2009, 17:02
პოსტი
#52
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი |
ნიკაP&A
რა მაინტერესებს იცი? დახრის კუთხე რამდენი უნდა იყოს მიწაში ჩარჭობისას? |
|
|
|
Nov 30 2009, 17:22
პოსტი
#53
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,204 რეგისტრ.: 17-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება |
ნიკაP&A რა მაინტერესებს იცი? დახრის კუთხე რამდენი უნდა იყოს მიწაში ჩარჭობისას? ეგ დამოკიდებულია როგორი გრუნტის ტალახში არჭობ ღუზას. როგორც წესი დიაპაზონი მერყეობს 45 დან მართი კუთხემდეც ანუ 90 გრადუსზეც დასვა. ანუ ღუზის მუღამი ასეთია, რაც უფრო მეტია კუთხეზე ზეწოლა, მით მეტად სირღმეში მიდის ღუზა და ამით იოლდება მანქანის ამოყვანის პროცესი. |
|
|
|
Dec 26 2009, 10:34
პოსტი
#54
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ადმინი პოსტები: 18,619 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi |
ნიკაP&A
ტალახიანებზე ვუყურე ამ ღუზის გატესტვას და რაღაც არ მომეწონა და გაგიტესტია შენ ?? |
|
|
|
Dec 26 2009, 13:54
პოსტი
#55
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,204 რეგისტრ.: 17-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება |
|
|
|
|
Dec 26 2009, 14:07
პოსტი
#56
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ადმინი პოსტები: 18,619 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi |
ნიკაP&A
იმ ვიდეოს შემხედვარე მაგას ვერ იფიქრებდი |
|
|
|
Dec 26 2009, 15:44
პოსტი
#57
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,204 რეგისტრ.: 17-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება |
ნიკაP&A იმ ვიდეოს შემხედვარე მაგას ვერ იფიქრებდი რა ვიდეოზე საუბრობ მე არ ვიცი და კარგი ტალახი რომ იქნება ამოიარე უბანში, ჩავაგდებ ღუზას მანქანაში და განახებ როგორ მუშაობს ეგ ყველაფერი, შეიძლება ღუზა არ არის სწორად გაკეთებული, ჩემი მუშაობს მშვენივრად, ჩემს გარდა კიდევ ორმა კაცმა გააკეთებინა ეგეთივე და ორივე კმაყოფილია |
|
|
|
Dec 26 2009, 16:46
პოსტი
#58
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ადმინი პოსტები: 18,619 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi |
ტალახში საერთოდ არ იდგა მაგრამ ჟუზა ამოვარდა მიწიდან
|
|
|
|
Dec 26 2009, 17:03
პოსტი
#59
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,204 რეგისტრ.: 17-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება |
ტალახში საერთოდ არ იდგა მაგრამ ჟუზა ამოვარდა მიწიდან არ უნდა ამოვარდეს ღუზა მიწიდან, მაგ ღუზის მუშაობის პრინციპი შემდეგია, რაც მეტია დაწოლა ღუზაზე მით უფრო მყარად ერჭობა ნიადაგში ღუზა. გარკვეული პარამეტრების დაცვაა საჭირო მაგის დამზადებისას, ახლა შენ თუ ადექი და შენით მოღუნე არმატურის ნაჭერი მასე არ გამოვა, ყველა საქმეს ცოდნა უნდა ძმაო, მათ შორის ღუზის დამზადებასაც, ამიტომ ვიძახი ,,კენტავრი" სერიზული საამქრო არის მეთქი |
|
|
|
Dec 26 2009, 17:08
პოსტი
#60
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ადმინი პოსტები: 18,619 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi |
http://off-road.ge/forum/index.php?showtopic=3317
მეოტხე სურათზე როა ეგეთი ჰქონდა და ბოლომდე ჩაარჭო და ძალა რო დააყენა ეგრევე მოთხარა და ამოვარდა |
|
|
|
![]() ![]() |
| მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 21st December 2025 - 13:26 |