პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
![]() ![]() |
პაჯეროს ძრავი 3500 GDI დადებითი და უარყოფითი მხარეები |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ბრაციიიიიიიი, მთელი თბილისი ამ ძრავით აღჭურვილი პაჯეროებით დადის და თან უმრავლესობა არ ემადლიერება, კაპრიზნი ძრავიაოოოოოოოოოოოო, არადა რაც მაგარი პაჯეროებია ყველა ამ ძრავითაააააა ეს ოხერი
![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ადმინი პოსტები: 18,619 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
კაი თემაა და ძალიან საჭირო
|
|
|
![]()
პოსტი
#3
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ველოდებით ჩელესსსსსსსსსსსსს
![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#4
|
|
![]() შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 191 რეგისტრ.: 15-June 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: რუსთავი ![]() |
და 3.2 დიზელის ძრავზე რა აზრის ხართ ?? როგორი ძრავია ?? ეგეც პრობლემური ხო არ არის ?
|
|
|
![]()
პოსტი
#5
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
|
|
|
![]()
პოსტი
#6
|
|
![]() შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 191 რეგისტრ.: 15-June 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: რუსთავი ![]() |
ოკ...
ისე მე რაც ვიცი 3.5 უბრალოდ ცუდ საწვავს ვერ იტანს... თორე თუ მოუვლი არანაირი პრობლემა არ აქ ... |
|
|
![]()
პოსტი
#7
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,204 რეგისტრ.: 17-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
GDI ძრავიან პაჯეროში თუ ჩაასხამ ხარისხიან ზეთს (მაღალი ხარისხის სინთეთიკას), ჩაასხამ ასევე კარგ ბენზინს (პრემიუმს აუცილებლად) და ბენზინის ფილტრს გამოცვლი რეგულარულად დამიჯერე არანაირი პრობლემა არ იქნება . სამწუხაროდ ჩვენთან ზოგადად მანქანის მოვლის კულტურა ეხლა ყალიბდება, ელიავაზე ბოთლებში რომ ზეთი იყიდება 5 ლარად თუ ამ ზეთს იხმარს მომხმარებელი მაშინ ბუნებრივია დაერხევა ძრავს.
სამწუხაროა მაგრამ ფაქტია ჩვენთან ხალხი მანქანებს ყიდულობენ და მერე წუწუნებენ ზეთი ძვირიაოოოოო, პრემიუმ ბენზინი არ ჭირდებაო და სხვა მითები. ეს დალოცვილი რისი თავიც გაქვს იყიდე ისეთი მანქანა და მანქანაც დაისვენებს და შენც. პ.ს. ჩემს თანამშრომლებას ყავთ და ძალიან კმაყოფილები არიან, ჩემ პაჯეროსთან (3.0 ბენზინი) შედარებით რაკეტაა ნამდვილი, ნუ გამავლობაზე რომ აღარაფერი ვთქვა |
|
|
![]()
პოსტი
#8
|
|
![]() goga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 5,076 რეგისტრ.: 21-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
gizovichi
ისე, ერთი 0 მოგეკლო მაინც კუბატურაზე ![]() ![]() ![]() თემას რაც შეეხება - ნიკაP&A ვეთანხმები აბსოლუტურად უიიი გიორგი ვარ ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#9
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 5,089 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: რუსთავი ![]() |
მე მყავს პაჯერო 3,5 იანი GDI 1997 ტიანი კმაყოფილი ვარ მარა 80 ლარიან სინთეთიკას ვასხამ რეგულარილად იაპონურს ენეოსი ქვია ვცვლი ფილტრებს და სუპერსაც ვასხამ და პრემიუმსაც რავი მუშაობს დადის მგელივით ეგაა აკუს დაერხა რამდენიმე დღეა არ დამიქოქია და!! ისე მე არ ვემური ეგაა ბევრს წვავს 14 ლიტრამდე ხარჯი აქ! მარა მაგრადაც დარბის!
მიადგი მიდის რა! კაიფია მაგით სიარული! |
|
|
![]()
პოსტი
#10
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ნიკაP&A
მართაააალ............ დადებითი მხარეები: 1) სისწრაფე 2) სიძლიერე უარყოფითი მხარეები: (თუ ამას უარყოფითი შეიძლება ეწოდოს, თუმცაღა ეს ყველა ნორმალურ ქვეყანაში მიღებული საკითხია ) 1) კარგი ბენზინი (რაც ძვირი ღირს და ამის ხარჯზე იაფიან ბენზინს ასხამენ, რის გამოც ძრავს მალე ერხევა) 2) კარგი ზეთი ( იგივე მიზეზი, რაც ზევით მოვიყვანე) 3) ფილტრების ცვლა თავის დროზე ( რაც ძვირია და ამიტომ იშვიათად უცვლიან) 4) მაღალი ,,აბაროტები,, არ უყვარს 5) ადვილად ,,სტუკებადი,, ( ზევით ჩამოთვლილი 4 მიზეზის გამო) 6) წვა საშუალოა ჩემი აზრით, ყოველ შემთხვევაში ამ სიძლიერის ძრავმა კი უნდა დაწვას 15 ლიტრი |
|
|
![]()
პოსტი
#11
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
აჰა ესეიგი რა ხდება, პრემიუმ კლასის სინთეტიკური ზეთი, ბენზინის და ჰაერის ფილტრების შეცვლა როგორც წესი დ რიგია, ბენზინი სუპერი 98 (ხანდეხან 95 მაგრამ რეკომენდირებული არაა), ბენზინის წვა 14-18 ლიტრა, მაგრამ აბაროტები რატომ არ უყვარს ვერ გავიგე??????
ჩემთვის სავსებით მისაღებია, თუ გინდა რომ მანქანამ გასიამოვნოს მოვლაც უნდა ძმებო, აი ცოტა ბენზინის წვამ ჩამაფიქრააააააააააააააა და მემგონი ეს არის ამ ძრავის ყველაზე უარყოფითი მხარე |
|
|
![]()
პოსტი
#12
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
gizovichi
მაღალი ,,აბაროტები,, არავის არ უყვარს, მაგრამ ამას განსაკუთრებით, რამდენადაც ვიცი, ,,კლაპნებს,, ერხევათ მაგ შემთხვევაში, თუ მაინცდამაინც ბენზინი გინდა, აიღე 3.0 V6 არ არის ცუდი ძრავები, მართალია ამაზე სუსტია, მაგრამ არც ისეთი სუსტი რომ რამე შეატყო, წვითაც იგივეს წვავს. აბა დიზელზე კარგი ვერ გათქმევინე და აღარ ამოვიღებ ხმას დიზელზე ![]() ![]() ![]() ![]() gizovichi ჩემი აზრით, ზედმეტად ლოიალი და სულის ბერვა უნდა ამ ძრავს, მე ნამდვილად არ მაქვს სურვილი დიდი ლოლიაობის, მანქანამ უნდა გასიამოვნოს და არა შენ მანქანას, თუმცაღა ეს იმას არ ნიშნავს რომ არ მოუარო...... |
|
|
![]()
პოსტი
#13
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
1) სისწრაფე-ვეთანხმები +
2) სიძლიერე-ვეთანხმები + დამატებით 3) გამავლობა + 4) კომფორტი + 1) კარგი ბენზინი (რაც ძვირი ღირს და ამის ხარჯზე იაფიან ბენზინს ასხამენ, რის გამოც ძრავს მალე ერხევა + 2) კარგი ზეთი ( იგივე მიზეზი, რაც ზევით მოვიყვანე) + 3) ფილტრების ცვლა თავის დროზე ( რაც ძვირია და ამიტომ იშვიათად უცვლიან) 4) მაღალი ,,აბაროტები,, არ უყვარს-არ გეთანხმები - 5) ადვილად ,,სტუკებადი,, ( ზევით ჩამოთვლილი 4 მიზეზის გამო)-არ გეთანხმები - 6) წვა საშუალოა ჩემი აზრით, ყოველ შემთხვევაში ამ სიძლიერის ძრავმა კი უნდა დაწვას 15 ლიტრი-გეთანხმები + ჩელე 3.0 V6 არ არის ცუდი ძრავები, მართალია ამაზე სუსტია, მაგრამ არც ისეთი სუსტი რომ რამე შეატყო, წვითაც იგივეს წვავს. აბა დიზელზე კარგი ვერ გათქმევინე კი გეთანხმები, მაგრამ სამწუხაროდ იაპონიაში ეგ ძრავები მარტო ძველ მოდელებზეა, ახლები ყველა GDI ძრავებითაა, რაც შეეხება დიზელის ძრავებს მაგაზე იმდენი ვისაუბრეთ, რომ აღარ ვამახვილებ ყურადღებას ![]() ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#14
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
gizovichi
საერთოდ გამავლობა ბევრ რამეზეა დამოკიდებული, პირველ რიგში ,,კლირენსზე,, რომელსაც პირველ რიგში საბურავი აკეთებს, თუ ,,კლირენსი,, დაბალი გაქვს, რაც არ უნდა მაღალი ძრავი გქონდეს, აზრი არა აქვს, ასე რომ გამავლობა ძრავთან ბოლო ადგილზე დგას. დანარჩენზე რატომ არ მეთანხმები მაინც ვერ მივხვდი, მეხუთე პუნქტი, პირდაპირ კავშირშია პირველთან, მეორესთან, მესამესთან და მეოთხესთან, თუ პირველ ორ პუნქტში მეთანხმები, მაშინ დანარჩენში რატომ არ მეთანხმები? ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#15
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ჩელე
ბენზინი იასნია, რომ უნდა 98 სუპერი(ხანდეხან 95), კაი ზეთს ჩაასხავ, ფილტრებსაც თავის დროზე შეცვლი და აქედან გამომდინარე მანქანა არც დაასტუკებს და არც მსგავსი რამ დაემართება. საბურავებსაც რათქმაუნდა კარგს დააყენებ, სიმძლავრე 245 ც.ძ. თუ არაფერ შუაშია მაშინ ხელები ამიწევია ![]() ![]() ![]() http://www.myauto.ge/car_details.php?car_id=899865 ნახე რა მანქანააააა ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 2nd May 2025 - 13:53 |