საბურავები |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
![]() ![]() |
საბურავები |
![]()
პოსტი
#236
|
|
![]() შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 191 რეგისტრ.: 15-June 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: რუსთავი ![]() |
სოტკაზე აპირებ მაგის გაკეთებას? არ მიქარო... ჯერ ერთი აბსოლიტურად უკუნაჩვენებია და არავითარ შემტხვევაში არ შეიძლება: სხვადასხვა საბურავების დაყენება, მეორეც არ არის რეკომენდირებული სხვადასხვა დისკების დაყენება, და მეტსაც გეტყვი, სხვადასხვა ნახატის პროტეკტორიც კი გაუმართლებელია თუ იდეალურ გინდა იაროს მანქანამ... პლიუს ამას შენს სოტკას მთელი რიგი კომპიუტერიზირებული კონტროლები აქვს, დაწყებული თრექშენ კონტრლით ამიტომ 4 ერთნაირი უდაოდ! იყიდე 4 მეორადი რკინის დისკი და ნახმარი 4 MT საბურავი, დიდხანსაც გაგიძლებს, AT საბურავებსაც დაზოგავ, და მაქსიმუმ დაგიჯდეს 1500 ლარი... ბოლობოლო ახალი სოტკა გყავს და 1500 ლარი კი უნდა გაიმეტო სანადირო ბორბლებში გაიხარე დავითუს რჩევისთვის. |
|
|
![]()
პოსტი
#237
|
|
![]() შურდულით მონადირე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 389 რეგისტრ.: 9-March 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tiflis ![]() |
ჩიკო-დიღმის გზაზე ვისოლის კალონკასთან რომ ჩაუხვევ პროფილაქტიკაა "NNN"(ან "MMM")-ქვია, მანდ ქონდათ ლექსუსის(მგონი 100-ზე მიდის) დისკები გეოლენდერის მ/ტ საბურავებით , მაგრა იაფად ყიდნენ...(ფასი არ მახსოვს თუმცა მახსოვს რომ ძაან იაფი იყო)
|
|
|
![]()
პოსტი
#238
|
|
![]() მშვილდით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 506 რეგისტრ.: 25-August 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
იქნებ ამიხსნათ, ამ ზომის საბურავებში 215/70 R16 და 205/70 R16 სიმაღლეშია სხვაობა თუ სიგანეში? და რამდენია სხვაობა?
|
|
|
![]()
პოსტი
#239
|
|
![]() ადმინი გიყურებს შენ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: გლობალ-ადმინი პოსტები: 14,406 რეგისტრ.: 12-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
levan81
გიხსნით: 215 არის საბურავის სიგანე, მმ-ებში, ანუ 215 მილიმეტრი. პროფილის სიმაღლე 215მმ- შემთხვევაში = 151 მმ. და სხვაობა 205 თან გამოდის 7მმ (ეს საჭიროა იმისთვის რომ გათვალო, არკებს მოედება საბურავი თუ არა) ანუ მარტივად რომ აგიხსნა კლირენსში (პსადკა, ძარის ისმაღლე მიწის ზედაპირიდან) სხვაობა იქნება 7მმ ანუ სიტყვაზე თუ გიყენია 205/70 ზე და მიაყენებ 215/70 ს, მანქანა აიწევს 7 მილიმეტრით |
|
|
![]()
პოსტი
#240
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
|
|
|
![]()
პოსტი
#241
|
|
![]() მშვილდით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 506 რეგისტრ.: 25-August 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
Davitus
გიორგი დიდი მადლობა! |
|
|
![]()
პოსტი
#242
|
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: გლობალ-ადმინი პოსტები: 717 რეგისტრ.: 4-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
levan81
+ მაგას დაამატე ეს საიტიც: http://www.intershina.ru/tire_calc.php გარდა იმისა, რაც ბიჭებმა უკვე აგიხსნეს, მიიღებ ინფოს სპიდომეტრის ცდომილების შესახებაც. საერთოდაც, კარგი საიტია ძალიან უცბად მაგ ყველაფრის დასათვლელად ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#243
|
|
![]() მშვილდით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 506 რეგისტრ.: 25-August 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
Power_VANO
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#244
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
Power_VANO
შენ გაიხარე ვანო ![]() ეხლა დავადგინე რომ ჩემი საბურავები სადღაც 3-4 კმ/ს მაძლევს სხვაობას მეტობისგან ![]() ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#245
|
|
![]() ადმინი გიყურებს შენ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: გლობალ-ადმინი პოსტები: 14,406 რეგისტრ.: 12-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
Power_VANO
ისე უკეთესი შეგეძლო დაგედო, რაც იანდექსზე პირველი ამოგიგდოიმას რომ ეტაკე ![]() გიორგი კაცმა ის იცი პროცენტული მაჩვენებელი როგორ გამოიანგარიშება და ეგ არიცოდი ტო... შევცდი მე შენში... აწი შენი შტურმანი არასდროს ვიქნები, შენს შოფრულ პოფესიონალიზმში ეჭვიმეპარება ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#246
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
კაცმა ის იცი პროცენტული მაჩვენებელი როგორ გამოიანგარიშება და ეგ არიცოდი ტო... შევცდი მე შენში... აწი შენი შტურმანი არასდროს ვიქნები, შენს შოფრულ პოფესიონალიზმში ეჭვიმეპარება Davitus კაცო სხვაობას რომ იძლევა კი ვიცოდი, მაგრამ რამდენს რა ვიცი მე ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#247
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ჩემი პაჯეროს საბურავების ზომაა 265/70/R16
და რა მაინტერესებს 255/85/R16 აი ეს ზომა თუ წავა? |
|
|
![]()
პოსტი
#248
|
|
![]() ადმინი გიყურებს შენ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: გლობალ-ადმინი პოსტები: 14,406 რეგისტრ.: 12-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
გიზოვიჩი
არ წავა, მოედება არკებში... აგერ არის ვიზუალური კალკულატორი და შენ თვითონ ნახე რა სხვაობებია http://www.kouki.co.uk/utilities/visual-tyre-size-calculator http://bysh.com.ua/page6 |
|
|
![]()
პოსტი
#249
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
რას ვერ მივხვდი... დისკი ზომები მეორე საიტზე მოცემულია როგორც დიამეტრი X რაცხა და ET.... ხოდა ეს ET ვერ მივხვდი რას ნიშნიავს....
და ეს რაცხა რისი მაჩვენებელია და როგორ გავიგო ჩემს დისკზე ეგ რაცხა რამდენია ??? ზედ ეწერება ?? მგონი მივხვდი ეგ დისკის სიგანე ყოფილა.... და ანუ დისკის სიგანე რაღაცნაირად ხომ კავშირშია საბურავის სიგანესთან ??? თუ რა ხდება მანდ ?? ET-ც გავიგე რა არის... მაგრამ ეხლა ისმის კითხვა, როგორ გავიგო ეგ ორი მაჩვენებელი ჩემს დისკებზე.... და რა დროს და რა სახის დაფიქრებას საჭიროებს ეგ ორი მაჩვენებელი ??? ანუ რა კავშირშია ამ მაჩვენებლების ცვლილება საბურავთან და თვითონ ბორბლის არკასთან თუ თავად მანქანასთან.... ვოტ ვ ჩემ ვოპროს !! ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#250
|
|
![]() ადმინი გიყურებს შენ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: გლობალ-ადმინი პოსტები: 14,406 რეგისტრ.: 12-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ET არის вылет ქართულად არ ვიცი როგორ იქნება, "გამოფრენას" რომ არმიშნავს ეგ ნაღდია
![]() მოკლედ ეს ვილёტი არის დისკის ცენტრის შიდა მხარეს დარჩენილი სივრცე... ეს ვილёტი არის ძალიან მნიშვნელოვანი რამე სულ ძირითადად არსებობს 3 ტიპის ვილёტი: დადებითი, ნულოვანი და უარყოფითი ადრე ნივებზე იყო მაგარ ხოდში, გამოშვერილი დისკები, აი მაგას ქონდა ნულოვანი ვილёტი იმ კალკულატორში, მაგ ET-ს თუ დააკვირდი აქვს დადებითი მაჩვენებელიც, უარყოფითიც და 0-ც შეცვალე ეგენი და მიხვდები ვიზუალურად რაზეც მაქვს ლაპარაკი ანუ ჩვეულებრივისგან განსხვავებით დისკს უფრო დიდი ღრმული გარეთ ქონდა ვიდრე შიდა მხირდან, შესაბამისად უფრო გამოწეული იყო გარეთ ვიდრე შიგნით შეწეული... ვიზუალურად თითქოს ლამაზია, მაგრამ... იმის გამო რომ ამ ვილёტი-ის შეცვლით იცვლება ცენტრი და მანქანის მასის ზეწოლა უკვე სხვანაირი კუთხიტ მოქმედებს, როგორც სტუპიცის საკისარზე, ასევე მთლიან დაკიდების სისტემაზე... შესაბამისად ეგეთ შვერილსაბურავებიან ნივებს სულ უფუჭდებოდათ სტუპიცის საკისარი (პადშიპნიკი) და სულ ხადავოის პრობლემა ქონდათ ვილёტი არკაზე ხშირად არ მოქმედებს, იშვიათად, მაგრამ მოქმედებს ზემოთნახსენებ ნაწილებზე... ბევრმა არ იცის ეს და ვიზუალურ სილამაზეც ანაცვლებს მდგრადობას სამაგიეროდ ეს ნულოვანი ვილёტი-ები, გატყუებს იმაში რომ, როცა მანქანით მიდიხარ უფრო მდგრადია მანქანა ტრასაზე, და ბევრი ისეთი ნიუანსები აქვს, რაც გაფიქრებინებს რომ უფრო კარგი რაღაც დააყენე, მაგრამ მანქანას რომ სერიოზულად აზიანებს ეგ ფაქტია... მე ბევრ დისკზე მინახავს შიგნიდან აწერია ET მნიშვნელობა, შენსას არ ვიცი, ქარხნულზე ბევრზე მინახავს და რავი აბა რა გითხრა |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 10th September 2025 - 21:08 |