ნივააა???, სტერეოტიპები და რეალობა |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
![]() ![]() |
ნივააა???, სტერეოტიპები და რეალობა |
![]()
პოსტი
#266
|
|
![]() შურდულით მონადირე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 389 რეგისტრ.: 9-March 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tiflis ![]() |
მაგ აღმართზე პრობლემა არ ექნება...
|
|
|
![]()
პოსტი
#267
|
|
![]() შურდულით მონადირე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: !ბანდადებული! პოსტები: 489 რეგისტრ.: 5-February 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ნივა 4000 დოლარად ვიყიდე 2003 იანი ერთ წელიწადში გავატარე 30 000 არ გამიცივებია მატორი. კახეთში არ არსებობს ადგილი სადაც ჩემგან არ იქნებოდა დახასული ზოგგან ავდიოდი ზოგგან ვერა. ერთხელ შევცვალე ფერადო ერთხელ დინამოს ჩოტკები. 2-3 თვეში ერთხელ ხელოსანთან მარტო იმისთვის მივდიოდი სმასკები მიმეცა კრესტავინებში. 120 ამდე დადიოდა როგორც ნებისმიერი ჟიგული ახალი ოგონდ 120 ის მერე დრაჟენია ქონდა უმნიშვნელოდ. ერთი მაგარი ნივების ოსტატია შხამა ქვია. მაგან მითხრა კარდნის დახრილობის და კიდევ რაგაც ნიუანსების ბრალია დრაჟენიაო. თუ გაწყობს ერთი დღე დამჭირდება ჩალიჩი და ვაFშე მოეხსნებაო კარდანს ამოკლებდა დაბლა ეწეოდა არ ვიცი რაგაცეებს ჩალიჩობდა. მაგრამ ის ნივა ღარ იქნებაო. სატელიტები ისე გათიშავს როგორც ყველა ჟიპზეაო და ოდნავ უსწორ მასწორო გზაზე ოთხს ვეგარ დააბუქსავებსო. უარი ვთქვი და სწორედაც მოვიქეცი. სირცხვილია იმის მტკიცება რომ ნივის შენახვა იგივეფასიან ჯიპზე ძვირი ჟდება
რა ღმუილი რა Yმუილი ან ვინ გითხრათ რომ ყველა ნივას აქვს ეგ ხმები . ნივა გამოდის სხვადასხვა მოდელები სხვაობები აქვს პატარ პატარა ზოგს კრესტავინებში ზოგს ფერადოში და ხიდებშიც კი. (როგორც ხელოსნები ამბობენ) ჩემი ნივა ტრასაძე 120 მდე დადიოდა როგორც ნოლსემი ან ნოლშესტი. თქვენ ვინც ამტკიცებთ რომ რული მაგარი აქვს ეგ რულაოის ბრალია და ხმები აქვსო, მე გეტყვით მაშინ რომ ბევრი ჯიპი მინახავს დასტუკებული და მარტო გალოვკა ჯდება პაჯეროსი 1000 დოლარი. იმ კაცს პირადად ვიცნობ ვინც ადის იმ აღმართზე არაFერი არა Qვს შეცვლილი ხიდებში ზუსტად ვიცი. ლევანი ოფფ როუდის კლუბის წევრი მე მეკამათა საიტზე და მიმტკიცებდა მე ვაჟობე იმ თეთრ ნივასო არა და ის ნივა თეთრი არ არის. აღარ გავაგრძელე კამათი მაგის მერე. მაზიანი იყო დადებული ვინ აივლიდა იმ აღმართზე და ვერცერთმა ვერ გაბედა გამოსვლა თუ გინდათ გადახედეთ იმ ფორუმს. მაზიანი მე მქონდა დადებული და ვისაც დავუდე იმან გააბაზრა ტალახიანებში ეგ თემა რადგან მანქანა ვერ იშოვა ვისი იმედიც Qონდაქ იმან დაზადნა. ვანახე ეგ აღმართი მერე და მითხრა მარტო მაგით ხო არ განისაზღვრებაო ისე ბლოკირებიან ჯალამბარიან დალიფტულ მანქანებზე არ უნდა აკეთებDეთ აქცენტს ნივის მაგინებლები. ბოლოს გეტყვით ერთს გამოიყვანეთ ჯიპი ნებისმიერი იმ ნივის ფასიანი 3000 დოლარი. და თუ გინდათ ნებისმიერი ჯალამბარის ლიფტის და ბლოკირების გარეშე თუ გინდათ ბლოკირებითაც წავიდეთ თუ აივლით საწვავის ხარჯს მე ვიკისრებ თუ არ გინდათ ასე პროფესორობას თავი დაანებეთ და ვიღაცის მონაყოლით ნუ გგონიათ ამა თუ იმ მანქანის სიძლიერე ან სისუსტე. და კიდევ პაჯეროს ნებისმიერ ტალახშიც და თოვლშიც ჯობია ნივა გამავლობით (დიFლოკიან ლიფტიანს და ჯალამბარიანს არ ვგულისხმობ ნივა ვერ უძლებს მძიმე ოოფს და იმიტომ არ ყავთ ტალახიანებს. შედარებით სუსტად იტანს ისეთ პირობებში მოძრაობას სადაც რამაზე შემჟდარი ჯიპები დადის თუმცა ეს არ ნიშნავს რომ სუსტი გამავლობა აქვს |
|
|
![]()
პოსტი
#268
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ადმინი პოსტები: 18,619 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
|
|
|
![]()
პოსტი
#269
|
|
![]() ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 1,267 რეგისტრ.: 10-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
T A M P L I E R
ამას ქვია - ნივა გაიფხრიწა ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#270
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,857 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
T A M P L I E R
რა სიჩუმე ჩამოვარდა ამ ვიდეოს შემდეგ ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#271
|
|
![]() შურდულით მონადირე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: !ბანდადებული! პოსტები: 489 რეგისტრ.: 5-February 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ეგ პაჯერო ხიდის ბლოკირებით დალიფტული და კიდევ მაქსიმალურად ყველაფერი აქვს გაკეთებული. ზოგიერთ ადგილზე ნივა კი არა ტანკიც ეფლობა რომ იცოდეთ და მე რაც დავწერე იმაზე პასუხს რატო გაურბიხართ?
გამოდით და ნახავთ რა შეუძლია ნივას და რა პაჯეროს. http://www.youtube.com/watch?v=RlqiskXtJ94 http://www.youtube.com/watch?v=1yoz7wazwqU http://www.youtube.com/watch?v=IJPNjLUkvdU http://www.youtube.com/watch?v=ZZws_ckFGno...feature=related 1-ით 4 ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#272
|
|
![]() შურდულით მონადირე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: !ბანდადებული! პოსტები: 489 რეგისტრ.: 5-February 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
და გეცოდინებათ ეს ჩამქრალი მანქანის დაბუქსირება სადაური წესია? მაგ ვიდეოზე გაფუჭებულ ნივას ბოროტულად რასაც უშვრებიან ყველა ხედავთ ალბათ სახლამდე უნდა მიეტანა მასე ან პროფილაქტიკამდე
![]() ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#273
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
დედაა რამდენი დაგიწერიათ კაცოოო
![]() ეს თემა კიდე თუ ცოცხალი იყო არ მეგონა ![]() ![]() მოტით ეხლა ცოტა ობიექტურად შევხედოთ ამ საკითხს ![]() ჯერ ერთი დავიწყოთ ტექნიკური მახასიათებლებით: ვინ თქვა ნივას ბლოკირება არა აქვსო ??? აქვს !!! ჩვეულებრივ მდომარეობაში, ნივას აქვს მუდმივად ჩართული ორივე ხიდი... ხოლო იმ ორი რიჩაგიდან, 1 რთავს ე.წ. "პონიჟენის", ხოლო მეორე რთავს - შუა ბლოკირებას, ანუ რაზდატკის ბლოკირებას რაც გამოიხატება ომაში, რომ ჩართული ბლოკირებით ნივის წინა და უკანა ხიდებზე ძრავის ძალა ნაწილდება 50/50... სხვათაშორის შუა ბლოკირება ბევრ უცხოურ ჯიპს არა აქვს ![]() ![]() ასე რომ ტექნიკურად ნივა საკმაოდ აღჭურვილია, ერთადერთი დიფ ლოკი არა აქვს.. მაგრამ მისი გეომეტრია და შესაბამისი საბურავები (რადნოი მ/ტ) სრულიად საკმარისია ნივისთვის რომ გაიაროს ბევრად უფრო მეტ ადგილას ვიდრე ბევრი უცხორუი ჯიპი. მითუმეტეს თუ ე.წ. "სტოკს" შეაჯიბრებ... ![]() შესაბამისად, თუ გავითვალისწინებთ, რომ ტექნიკურად და გეომეტრიულად მანქანას საკმაოდ ბევრი დადებითი მხარე აქვს - გამავლობის მხრივ, იმაზე კამათი, რომ ნივას ნებისმიერი უცხოური ჯიპი ჩაიხევსო - არის დიდი სისულელე ![]() გამავლობაში !!! ნივა აი ძალიან ბევრ "ჯიპს" (ოფფ-როუდზე დატიუნინგებულს არ ვგულისხმობ ეხლა) ჩაიხევს და ამას კიდევ ერთი რამე განაპირობებს, რაც არის ის რომ ნივას გაიმეტებ ყველგან !! ![]() ![]() ![]() ![]() ვოტ ტაკ !!! ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#274
|
|
![]() ქვით მონადირე ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 16 რეგისტრ.: 14-February 10 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
დედაა რამდენი დაგიწერიათ კაცოოო ![]() ეს თემა კიდე თუ ცოცხალი იყო არ მეგონა ![]() ![]() მოტით ეხლა ცოტა ობიექტურად შევხედოთ ამ საკითხს ![]() ჯერ ერთი დავიწყოთ ტექნიკური მახასიათებლებით: ვინ თქვა ნივას ბლოკირება არა აქვსო ??? აქვს !!! ჩვეულებრივ მდომარეობაში, ნივას აქვს მუდმივად ჩართული ორივე ხიდი... ხოლო იმ ორი რიჩაგიდან, 1 რთავს ე.წ. "პონიჟენის", ხოლო მეორე რთავს - შუა ბლოკირებას, ანუ რაზდატკის ბლოკირებას რაც გამოიხატება ომაში, რომ ჩართული ბლოკირებით ნივის წინა და უკანა ხიდებზე ძრავის ძალა ნაწილდება 50/50... სხვათაშორის შუა ბლოკირება ბევრ უცხოურ ჯიპს არა აქვს ![]() ![]() ასე რომ ტექნიკურად ნივა საკმაოდ აღჭურვილია, ერთადერთი დიფ ლოკი არა აქვს.. მაგრამ მისი გეომეტრია და შესაბამისი საბურავები (რადნოი მ/ტ) სრულიად საკმარისია ნივისთვის რომ გაიაროს ბევრად უფრო მეტ ადგილას ვიდრე ბევრი უცხორუი ჯიპი. მითუმეტეს თუ ე.წ. "სტოკს" შეაჯიბრებ... ![]() შესაბამისად, თუ გავითვალისწინებთ, რომ ტექნიკურად და გეომეტრიულად მანქანას საკმაოდ ბევრი დადებითი მხარე აქვს - გამავლობის მხრივ, იმაზე კამათი, რომ ნივას ნებისმიერი უცხოური ჯიპი ჩაიხევსო - არის დიდი სისულელე ![]() გამავლობაში !!! ნივა აი ძალიან ბევრ "ჯიპს" (ოფფ-როუდზე დატიუნინგებულს არ ვგულისხმობ ეხლა) ჩაიხევს და ამას კიდევ ერთი რამე განაპირობებს, რაც არის ის რომ ნივას გაიმეტებ ყველგან !! ![]() ![]() ![]() ![]() ვოტ ტაკ !!! ![]() მეც ნივის ყიდვას ვაპირებ და სანამ მიმინოს ყავდა ყველას ვუდგებოდიტ, რასაც ნივას ვტანჯავდიტ ისე სხვა ჯიპი დატანჯე და რომელი უფრო დვირი დაგდება გაკეტება მაგასაც ვნახავტ და კიდევ აგმარტიო ვიგაცამ ტქვა, მანახეტ ისეტი აგმარტი სადაც ტქვენი ჯიპი ავიდა და ნივა ვერ ავიდა, აი მეკი მინახია პირიქიტ რა დიდი განსხვავებაა ორკარიან პაჯეროსა და ნივაში, შიგნიტ ადგილს ვგულისხმობ, უკანა სავარდელზე ისე ზიხარ როგორც ნივაში ასე რომ ზოგს ნივა ურცევია და ზოგს კომფორტული მანქანა ეს იდეო რო ნახეტ რატო მაგაზე არ ამბობტ რამეს, ეხლა რატო გაჰუმდიტ ალბატ ეხლაც იტყვიტ ნივა ვერ ავაო მაგ აგმარტზეო |
|
|
![]()
პოსტი
#275
|
|
![]() პოინტერით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 3,246 რეგისტრ.: 3-December 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ქიზიყი–თბილისი ![]() |
მეც ნივის ყიდვას ვაპირებ და სანამ მიმინოს ყავდა ყველას ვუდგებოდიტ, რასაც ნივას ვტანჯავდიტ ისე სხვა ჯიპი დატანჯე და რომელი უფრო დვირი დაგდება გაკეტება მაგასაც ვნახავტ და კიდევ აგმარტიო ვიგაცამ ტქვა, მანახეტ ისეტი აგმარტი სადაც ტქვენი ჯიპი ავიდა და ნივა ვერ ავიდა, აი მეკი მინახია პირიქიტ რა დიდი განსხვავებაა ორკარიან პაჯეროსა და ნივაში, შიგნიტ ადგილს ვგულისხმობ, უკანა სავარდელზე ისე ზიხარ როგორც ნივაში ასე რომ ზოგს ნივა ურცევია და ზოგს კომფორტული მანქანა ეს იდეო რო ნახეტ რატო მაგაზე არ ამბობტ რამეს, ეხლა რატო გაჰუმდიტ ალბატ ეხლაც იტყვიტ ნივა ვერ ავაო მაგ აგმარტზეო ისე მაგ ვიდეოებიდან ისეთი შთაბეჭდილება დამრჩა რომ ეგ მანქანა თავის ძრავზე არ უნდა იყოს(ანუ უფრო ძლიერი ძრავი უყენია) ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#276
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,857 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
ლეკი
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#277
|
|
![]() შურდულით მონადირე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: !ბანდადებული! პოსტები: 489 რეგისტრ.: 5-February 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
|
|
|
![]()
პოსტი
#278
|
|
![]() შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 101 რეგისტრ.: 22-April 10 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
გამარჯობათ ბიჭებო მე ჯერ ახალი ვარ და ასე ვთქვათ ჯერ ეს წავიკითხე, ხოლო ჩემი პასუხი არის ასეთი რაც შეეხება ნივას.
პირადად მე მყავს ნივაც და ლენდ როვერიც, ასე რომ ან ერთის სიმპატიის მომხრე ვიყო ან მეორესი არც მასეა, პირადად ნივასაც დიდ პატივს ვცემა და ლენდ როვერსაც მაგრამ ერტი მინდა დაწმუნებით ვთქვა რომ ნივა ერთ დროს მართლა სერიოზული გამავლობის მანქანა იყო ახლა კი ამდენ არჩევანში საკმაოდ ჩამოკვეითდა. რო გამოვრიცხოთ აზრი რო მძღოლსაც გააჩნიაო პირად მაქ ორივე ჩემს მანქანაზე ჩავატარე ექპერიმენტი, და შედეგი ასეთი მივიღე სადაც გადის ლენდ როვერი ნივა იმის დაახლოებით 40% ს ქაჩავას. ასე რომ არც თუ ისე დიდი რაშია ნივა ტალახში თოვლში და კლდეებში. რაც შეეხება აღმართებს აქვე ვაშლიჯვარში არის აღმართი რომელსაც 4X4 ტიპის საბაზო მანქანების 60% ვერ დაძლევს მათ შორის ნივაც და ლენდით კი ვსეირნობ ამ აღმართზე. კი დიდ პატივს ვცემ ნივას მარა ვერ ქაჩამს რა მონაცემებში და ხოდებში სერიოზულად მოიკოჭლებ. და ყველაფერს თავი რო დავანებოთ ყველა ბრენდი წინ მიიწევს მარა ნივა ისევ საბჭოურ ნივათ რჩება. |
|
|
![]()
პოსტი
#279
|
|
![]() პოინტერით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 3,246 რეგისტრ.: 3-December 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ქიზიყი–თბილისი ![]() |
|
|
|
![]()
პოსტი
#280
|
|
![]() ქვით მონადირე ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 16 რეგისტრ.: 14-February 10 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
გამარჯობათ ბიჭებო მე ჯერ ახალი ვარ და ასე ვთქვათ ჯერ ეს წავიკითხე, ხოლო ჩემი პასუხი არის ასეთი რაც შეეხება ნივას. პირადად მე მყავს ნივაც და ლენდ როვერიც, ასე რომ ან ერთის სიმპატიის მომხრე ვიყო ან მეორესი არც მასეა, პირადად ნივასაც დიდ პატივს ვცემა და ლენდ როვერსაც მაგრამ ერტი მინდა დაწმუნებით ვთქვა რომ ნივა ერთ დროს მართლა სერიოზული გამავლობის მანქანა იყო ახლა კი ამდენ არჩევანში საკმაოდ ჩამოკვეითდა. რო გამოვრიცხოთ აზრი რო მძღოლსაც გააჩნიაო პირად მაქ ორივე ჩემს მანქანაზე ჩავატარე ექპერიმენტი, და შედეგი ასეთი მივიღე სადაც გადის ლენდ როვერი ნივა იმის დაახლოებით 40% ს ქაჩავას. ასე რომ არც თუ ისე დიდი რაშია ნივა ტალახში თოვლში და კლდეებში. რაც შეეხება აღმართებს აქვე ვაშლიჯვარში არის აღმართი რომელსაც 4X4 ტიპის საბაზო მანქანების 60% ვერ დაძლევს მათ შორის ნივაც და ლენდით კი ვსეირნობ ამ აღმართზე. კი დიდ პატივს ვცემ ნივას მარა ვერ ქაჩამს რა მონაცემებში და ხოდებში სერიოზულად მოიკოჭლებ. და ყველაფერს თავი რო დავანებოთ ყველა ბრენდი წინ მიიწევს მარა ნივა ისევ საბჭოურ ნივათ რჩება. ანუ შენ ამბობ რო სადაც ლენდიტ ადიხარ აგმარტზე იქ ნივა ვერ ავა? ალბატ შენც გაგიჰნდა სურვილი დაეჯიბრო ნივას აგმარტზე ხო? |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 19th July 2025 - 03:59 |