ჩემი TLC PRADO |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
![]() ![]() |
ჩემი TLC PRADO |
![]()
პოსტი
#246
|
|
![]() goga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 5,076 რეგისტრ.: 21-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
შენს მიერ ჩამოთვლილ ცენტრებს შორის ყველაზე ,,სერიოზული" ტოიოტას ცენტრია ისევ რომ იცოდე ნიკაP&A ვერ მოგედავები ![]() ![]() რა მოხდა დრო მოვა და მაგასაც ისწავლიან კი ისწავლიან,მაგაში გეთანხმები.... როცა გაგვაუბედურებინებენ ახალ მანქანებს ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#247
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,204 რეგისტრ.: 17-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
ნიკაP&A ვერ მოგედავები ![]() ![]() კი ისწავლიან,მაგაში გეთანხმები.... როცა გაგვაუბედურებინებენ ახალ მანქანებს ![]() კი გეთანხმები მერსედესის და ტოიოტას ცენტრები ნამდვილად ლიდერობენ |
|
|
![]()
პოსტი
#248
|
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: გლობალ-ადმინი პოსტები: 717 რეგისტრ.: 4-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
ინდივიდუალურია ნორმა ყველა მანქანაზე, წონის და ა.შ. მიხედვით. წინა საბურავებზე სხვა წნევა უნდა, უკან სხვა.
ყველა მანქანას უწერია მანუალში ეგ ინფო ![]() + ჩვენთან საბურავებში წნევის დამატება იციან ცხელ საბურავებზე, რაც იასნა არასწორია, მაგ დროს 0.2-0.4 ბარით გაზრდილია წნევა. ანუ ქალაქში სასიარულოდ და General Using-ისთვის ნორმაზე დაბერილი საბურავებია საჭირო (ოფ-როუდი თქვენ უკეთ იცით) (დიდი ზომის ჯიპებს 2.0-ზე მეტი ნამდვილად გექნებათ ნორმა წნევა, მე ვექტრაზე ნორმა 2.4 ბარი მაქვს წინა საბურავებში, 2.2 უკანებში, დაუტვირთავ მანქანაზე. ![]() + დაშვებული საბურავები მეტ საწვავს წვავს, ე.წ. "სამატარმაჟენიე"-ს გამო. |
|
|
![]()
პოსტი
#249
|
|
![]() ადმინი გიყურებს შენ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: გლობალ-ადმინი პოსტები: 14,406 რეგისტრ.: 12-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ციტატა 2.4 ბარი მაქვს წინა საბურავებში რაცხა ბევრი მეჩვენება |
|
|
![]()
პოსტი
#250
|
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: გლობალ-ადმინი პოსტები: 717 რეგისტრ.: 4-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
Davitus
ეგრე მიწერია დავითუს მანუალში ზუსტად, უკანებს 2.2 უწერია ![]() 2.0-ზე წინებში "სამატარმაჟენიე" მაქვს სერიოზული, ეგრევე იგრძნობა. თავიდან 2.4 მეც კი მებევრა, მაგრამ ნორმალურია ქალაქში. ისე, წნევის ამბავში თეგეტაშიც მაგრები არიან ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#251
|
|
![]() ქვით მონადირე ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 40 რეგისტრ.: 10-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
|
|
|
![]()
პოსტი
#252
|
|
![]() ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 1,267 რეგისტრ.: 10-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
KZ მხეცია! გაიხარე! იანვრის ბოლოს მეყოლება ![]() mamuka555 გიორგი მეც მაინტერესებს და ჩემი ჯართით დავდგები ვიტო ჯართი უძახე და პირველი ადგილი მაგ სამეულში გარანტირებული გაქვს ![]() ვინაიდან გრანდ ვიტარას დიფ.ლოკიც არ აქვს მეორე ადგილზე გიორგი გავა, ასე მგონია ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#253
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ოფები გადატანილია შესაბამის თემაში, ნუ აოფებთ, პოსტეთ თემატურად............
http://forum.ochopintre.ge/index.php?showt...5&start=495 |
|
|
![]()
პოსტი
#254
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
გიორგი ეგრეა ჩვენი ცენტრების პროფესორი ხელოსნების გადამკიდე. ისე 3.7 რომელმა ჭკვიანმა დაბერა ჯიპის საბურავები არ გაინტერესებთ? ![]() არა ნიკა, რა ხდება ეხლა... ზოგადად მანქანა სანამ გაიყიდება, საბურავები უნდა იყოს აბერილი 4-მდე... ეს იმიტომ ხდება, რომ თუ არ არის გადაბერილი - ბევრი დგომისგან, საბურავი ღებულობს დეფორმაციას.... და ეგ დეფორმცია თუ მიიღო - შანსი არაა, რომ გაასწორო.... ჩათვალე სულ ახალი საბუავები გადასაგდები გაქვს... ხოდა ის, რომ 3.7 იყო დაბერილი მანამ სანამ სალონში დგას მანქანა - ეგ სწორეა და ეგრე უნდა იყოს, მაგრამ ამ დდაბნელ მანქანას რომ გატანენ სალონიდან - ხომ უნდა დაუშვან არა ?!?!?!? ![]() ხოდა რაც შეეხება საბურავებში წნევის ცვლილება ტემპერატურის მიმართებაში - მე ვბერავ აზოტით და შესაბამისად როგორი ცვლილებაც არ უნდა იყოს ტემპერატურის - წნევა ყოველთვის ერთნაირი მაქვს საბურავებში ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#255
|
|
![]() ქვით მონადირე ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 88 რეგისტრ.: 7-September 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
როგორც ვიცი (არ მახსოვს საიდან) აზოტით დაბერვა ზამთარში არ არის რეკომენდირებული, ოღონდ არ ვიცი რატომ.
|
|
|
![]()
პოსტი
#256
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
რავი დევი... მე რაც აზოტით ვბერავ ზამთარში - იმის მერე ტემპერატურული ცვალებადობა აღარ მაწუხებს... არადა მანამდე სერიოზული პრობლემა მქონდა... იმიტომ რომ ჩემთან -15 გრადუსი რომ იყო, თბილისში +4 +5 გრადუსია.... ანუ თბილისში რომ დავბერავდი - ჩემთან ლამის დაშვებული მქონდა საბურავები. და ჩემთან თუ დავბერავდი - თბილისში გადაბერილი მქონდა.... აზოტის მერე ეს პრობლემა მომეხსნა...
არადა სხვებისგანაც გამიგია, რომ არ ვარგაო ზამთარშიო აზოტით დაბერვა - მაგრამ რატომ არავინ იძახის... და ისე, ეს აზოტის ტემა მე გავიგე ჩემი მოსკოველი ძმაკაცისგან... ხოდა იმან ჩვენთანო ბევრი საერთოდ მხოლოდ აზოტზე დადისო |
|
|
![]()
პოსტი
#257
|
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: გლობალ-ადმინი პოსტები: 717 რეგისტრ.: 4-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
გიორგი
გიო, სად აბერინებ აზოტით და რა ფასად? საერთოდ, ქიმიური მხრიდან თუ შევხედავთ, სავსებითაც რომ "რეკომენდოვანნო" ზამთარში აზოტი. ეგ მუღამი აქვს აზოტს, რომ ტემპერატურულ ცვლილებაზე ძალიან ნაკლებად რეაგირებს ჰაერთან შედარებით (თუმცა ამაშიც 70% აზოტია). თორემ ზაფხულში ისედაც ცხელა ![]() დილით გამოვდივარ სახლიდან, საბურავებს ისეთი "ვიდი" აქვთ, გეგონება ცოტა დაშვებულებიაო. ვივლი ცოტას, გახურდებიან და იმატებს წნევა ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#258
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
Power_VANO
სად და სანაპიროზე... ლუკოილის და ვისოლის კალონკა რომ არის ერთად, მანდ არის ვისოლის კალონკის ბოლო ბოქსი (ძედ ტრასის პირას) 3 ლარი ღირს მგონი 1 საბურავი |
|
|
![]()
პოსტი
#259
|
|
![]() ადმინი გიყურებს შენ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: გლობალ-ადმინი პოსტები: 14,406 რეგისტრ.: 12-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
ციტატა დილით გამოვდივარ სახლიდან, საბურავებს ისეთი "ვიდი" აქვთ, გეგონება ცოტა დაშვებულებიაო. ვივლი ცოტას, გახურდებიან და იმატებს წნევა ვანო, ეგ ცვალებადობა იმდენად უმნიშვნელოა რომ, ვიზუალურ სხვაობას ვერასდროს ვერ დაგანახებს, უფრო ფსიქოლოგიური მომენტია და გეჩვენება ეგრე... |
|
|
![]()
პოსტი
#260
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
Davitus
არა დავით რა უმნიშვნელო.... მე 0.4–0.6 მაძლევდა სხვაობას რაღა უმნიშვნელოა ? |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 10th September 2025 - 20:28 |