საჩვენო მანქანები |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
![]() ![]() |
საჩვენო მანქანები |
![]()
პოსტი
#551
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ადმინი პოსტები: 18,619 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
otarii
მე ლიჩნად მაგრა არ მიყვარს მაგრამ ზოგად აზრს მოგახსენებ ბიჭებს ჰყავთ რამდენიმეს ეს მანქანები და მარტო ასფალტზეც არ დადიან ნუ იმაზე ორი აზრი არ არის რომ გაზი უნდა ჩააყენო და ტრასაზე იაფად ივლი და უგზოობაში რო გადახვალ კი უნდა გადაიყვანო ბენზინზე და აი მაშინ ხედავ დიდი ძრავის ძალას და უპირატესობას ნაწილებს რაც შეეხება აქ არ ვიცი რა მდგომარეობაა მაგრამ ჩემ გარშემო ვისაც კი ჯიპის ფირმის მანქანა ჰყავს ყველა აშუშუდან უკვეთავს და ძალიან კმაყოფილებიც არიან რადგან ძალზედ იაფია-ო დანარჩენი რა-გამავლობის უქონლობას არ უჩივის სალონი არცერთი ჯიპის არ მომწონს(მე) ცოტას თუ დალიფტავ ისე რო კარგი საბურავები მოარგო(რათქმაუნდა თუ მეტად სატალახოთ გინდა მანქანა)ძალიან კარგი იქნება და ერთი ორად მოემატება გამავლობა(კლირენსი +ხოდები+პოლის ნაკლებად ხახუნი) |
|
|
![]()
პოსტი
#552
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,028 რეგისტრ.: 3-November 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თელავი ![]() |
|
|
|
![]()
პოსტი
#553
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
Power_VANO
როგორც ბიჭებმა გითხრეს, ბუნებაში არ არსებობს ჯიპი 5-6 ლიტრს მოიხმარდეს დიზელს. ასე რომ ისევ სედანი ეძებო ჯობია. თუ ქალაქისთვის გინდა მარტო, ხომ საერთოდ. პასატები, ოპელები, იშვიათად, მაგრამ მონდეოები ეძებე. თუ ჯიპი გინდა, აგერ დავითუსი აპირებს მანქანის გაყიდვას და ჰკითხე. დისკოვერი, კარგი მანქანაა ![]() otarii ცუდი მანქანა არ არის, მინუსები ყველა მანქანას აქვს რა თქმა უნდა. უნივერსალს ვერ იყიდი, იმიტომ რომ არ არსებობს ბუნებაში. რაც შეეხება ჩეროკს, უკვე აპრობირებულია და თან ძალიან ცუდ გზებზე, მაგრამ გაზი ჩემთვის ცოტა არ იყოს მიუღებელია, უბრალოდ მეშინია და მაგიტომ ![]() romeo 1 ხოშიანია, ყველაფერი აქვს რაც საჭიროა, თან კარგად გაკეთებულია. |
|
|
![]()
პოსტი
#554
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,658 რეგისტრ.: 27-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi/Georga ![]() |
Power_VANO
ვანიჩკა, სედანზე რა გითხრა, მგონი მოტოციკლეტი აჯობებს... ![]() ან სერიოზული თანხა დაგიჯდება უკანასკნელი თაობი პიპია ამისთანა წვით (რეალში)! +იცოდეთ, რომ ყველა მწარმოებელი იტყუება! გერმანულმა აუტო ბილდმა ტესტიც კი ჩაატარა და იმისთანა ტყუილები აღმოაჩინა!!! |
|
|
![]()
პოსტი
#555
|
|
![]() მშვილდით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 889 რეგისტრ.: 2-September 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
მეგობრებო მითხარით რაიმე 98 წლის 2.8 ტურბოდიზელ მექანიკა პაჯეროს შესახებ? ღიირს თუ არა? წვა რამდენი აქვს და ეს კუბატურა რამდენად ყოფნის ამ მანქანას?
|
|
|
![]()
პოსტი
#556
|
|
![]() შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 237 რეგისტრ.: 25-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
მაჭარა
გამარჯობა რაც ვიცი იმას გეტყვი. წვა ექნება 12 ლიტრამდე ქალაქში (სიარულის რეჟიმსა და მანერასაც გააჩნია) ტრასა 10 მდე. 2.8 იანი ძრავი ყოფნის რომელია, ძალიანაც ყოფნის ![]() ერთადერთი რაც უნდა, მაინც დიზელის ტურბინიანი ძრავია და უმაღლესი ხარისხის ზეთი , + ყოველ 7000 უნდა შეცვალო რო მშვიდად იყო. ასევე დიზელიც მაღალი ხარისხის უნდა ასხა. ისე ძალიან კარგი მანქანაა ჩვენი "პროფესიის" ადამიანებისთვის გამძლე პერედოკი და კარგი გამავლობა,- 4 კარიან მოდელს საბარგულიც საკმარისი აქვს ყველაფრის ჩასაწყობათ |
|
|
![]()
პოსტი
#557
|
|
![]() მშვილდით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 889 რეგისტრ.: 2-September 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
Zhorika
მადლობა და რა განსხვავებაა კიდევ ტოიოტა 4რუნნერ-ებს შორის 1997-2000 წლამდე რაც გამოდიოდა, მაგალითად არი ჩვეულებრივი და არი სრ5, ხიდები ყველას ერთნაირი აქვს? და წვა როგორი აქვს 3.4 ძრავებს? |
|
|
![]()
პოსტი
#558
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,630 რეგისტრ.: 6-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
მაჭარა
4რანერი იყიდე და გაზი თხლიშე ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#559
|
|
![]() შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 237 რეგისტრ.: 25-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
მაჭარა
რანერებში ესეთი სიტუაციაა (ამაში ხარისხიც შემიძლია დავიცვა ![]() არის სრ5 4 წამყვანი, ლიმიტედ 4 წამყ. და 2 წამყ. 1. დავიწყოთ 2 წამყვანით. ნუ ყველაზე უინტერესო ამერიკულად დამახინჯებული და დაკოჭლებული მანქანა (შეიძლება ითქვას კასტრირებულიც ![]() უკანა წამყვანიანს მაგ უკანა ხიდის ელექტრონული ბლოკირებაა რაც გამავლობას ძალიან მატებს მაგრამ მაინც ის არის რაც ზემოთ ვთქვი ![]() 2. სრ5 4წამყ. ეს არის ჩვეულებრივი ფართ თაიმი. 3 საფეხურიანი რაზდატკით 2ვდ 4 ვდ და ე.წ პანიჟენია. ყველა დიფერენციალი ღია ანუ არანაირი ბლოკირებით. ეს უკვე რაღაცას ნიშნავს. ესეთი სისტემის რაზდატკა დგებოდა 1998 წლამდე ყველა რანერზე და 1998 ის მერეც გაგრძელდა ოღონდ გარკვეულ ნაწილზე 3. ლიმიტედ 4 წამყ. აი ეს არის ის რასაც ნამდვილი 4რანერი ქვია. 1998 ის მეორე ნახევრიდან დაიწყეს ამერიკის მანქანებზე ამ სისტემის დაყენება. რაზდატკა მულტი მოუდ 4ვდ ანუ იგივე პაჯეროს სუპერ სელექტი, 5 საფეხურიანი ცენტრალური დიფის ბლოკირებით და კიდევ საჭის გვერდით ღილაკით რომელიც უკანა დიფერს ბლოკავს. მაგარია! |
|
|
![]()
პოსტი
#560
|
|
![]() მშვილდით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 889 რეგისტრ.: 2-September 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
Zhorika
გაიხარე მადლობა რჩევისთვის ესეგი მე ლიმიტეიდ მდომებია და არ ვიცოდი ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#561
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,242 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
მაჭარა 3. ლიმიტედ 4 წამყ. აი ეს არის ის რასაც ნამდვილი 4რანერი ქვია. 1998 ის მეორე ნახევრიდან დაიწყეს ამერიკის მანქანებზე ამ სისტემის დაყენება. რაზდატკა მულტი მოუდ 4ვდ ანუ იგივე პაჯეროს სუპერ სელექტი, 5 საფეხურიანი ცენტრალური დიფის ბლოკირებით და კიდევ საჭის გვერდით ღილაკით რომელიც უკანა დიფერს ბლოკავს. მაგარია! ![]() როგორც 4რუნერ ლიმიტედის პატრონი დავამატებ, რომ ეს მოდელები გაცილებით ეკონომიურებია ვიდრე 5სრ-ები, მიუხედავად იმისა რომ გაცილებით მაღალი გამავლობა აქვს ვიდრე 5სრ-ებს |
|
|
![]()
პოსტი
#562
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ადმინი პოსტები: 18,619 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
Zhorika
3. ლიმიტედ 4 წამყ. აი ეს არის ის რასაც ნამდვილი 4რანერი ქვია. 1998 ის მეორე ნახევრიდან დაიწყეს ამერიკის მანქანებზე ამ სისტემის დაყენება. რაზდატკა მულტი მოუდ 4ვდ ანუ იგივე პაჯეროს სუპერ სელექტი, 5 საფეხურიანი ცენტრალური დიფის ბლოკირებით და კიდევ საჭის გვერდით ღილაკით რომელიც უკანა დიფერს ბლოკავს. მაგარია! და ეს ყველაფერი სურფებზე არ არის?? |
|
|
![]()
პოსტი
#563
|
|
![]() შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 237 რეგისტრ.: 25-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ნიკა
სურფებზე 1996 წლამდე იყო ფართ თაიმი და 1996 ის მერე უკვე მულტი მოუდი დგება ყველა მოდელზე. მაინც იაპონია იაპონიაა რა და იქ არ კოდავენ მანქანებს ![]() კულტი აქვთ მაგათ. სამაგიეროდ სამწუხაროდ არსად არ შემხვედრია სურფზე უკანა ხიდის ელექტრონული ბლოკი, მე რომ ვყიდულობდი ვეძებე მაგრამ იაპონიაშიც ვერსად მივაკვლიე, აი ლსდ კი ბატონო იცოცხლე, რამდენიც გინდა |
|
|
![]()
პოსტი
#564
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ადმინი პოსტები: 18,619 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
Zhorika
ლსდ ჩემსასაც აქვს 94-იანს ანუ ისევ ბენზინი უნდა აიღო მაინცდამაინც |
|
|
![]()
პოსტი
#565
|
|
![]() შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 237 რეგისტრ.: 25-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ნიკა კი ლსდ ები ძველებსაც აქვთ და უფრო მეტიც ძველებს უფრო აქვთ. ანუ ისევ ბენზინი უნდა აიღო მაინცდამაინც ხო იმ სანატრელი ღილაკისათვის ესეა საჭირო სამწუხაროდ ![]() |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 21st July 2025 - 11:18 |