პრობლემები ჩვენს მანქანაზე......., ................... |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
![]() ![]() |
პრობლემები ჩვენს მანქანაზე......., ................... |
![]()
პოსტი
#136
|
|
![]() მშვილდით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 918 რეგისტრ.: 11-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
ძრავზე, ხიდზე და რაზდატკაზე არ მაქვს საუბარი. მე ავტომატური კოლოფი ვიგულისხე. გიდრავლიკის ზეთის ფერების მიხედვით არის. ცნობილი ბრენდების უფრო მეტი ფალსიფიცირებული ზეთები შემოდის. ბრენდები მე როგორც ვიცი მარტო კასტროლს, მობილ1 და შელს უკეტებენ რეკომენდაციას.
|
|
|
![]()
პოსტი
#137
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,248 რეგისტრ.: 18-September 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
გაჩო გაჩერდი ეხლა, აქვს მნიშვნელობა და ძალიან დიდი.
აქ ოღონდაც ზეთი იყიდო და ყველაფერს კადრულობენ და გატყუებენ |
|
|
![]()
პოსტი
#138
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,028 რეგისტრ.: 3-November 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თელავი ![]() |
რომეო მე მყავს ისუზუ როდეო. ზეთის გამოცვლის დროს დამჭირდა 9 ლიტრი. სანამ სუფთა ზეთი არ წამოვიდა. ზეთიან ფილტრიანად გადავიხადე 300 ლარი. რახან გამოცვალე კარგია, ზეთის უვარგისობა ან ნაკლულობა აფუჭებს მაგ კოლოფებს ყველაზე უფრო.ეხლა მექანიკა დავაყენე და დავისვენე ,პრობლემებისგან. რა პრობლემა ქონდა ავტომატს? მე მითხრეს ზეთი მანამ უნდა გამოცვალო ვიდრე კოლოფს პრობლემები დაეწყებაო. მე რომ გამოვცვალე ზეთი არაფერი პრობლემა არა ქონდა ჩემ კოლოფს, გამოცვლის შემდეგაც ზუსტად ისევე კარგად მუშაობს როგორც მანამდეს. |
|
|
![]()
პოსტი
#139
|
|
![]() ძაღლით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 4,644 რეგისტრ.: 10-June 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
romeo 1
ღმერთმა არც განახოს მაგ კოლოფზე პრობლემა, თორემ გამწარდები მერე ჩემსავით. რა პრობლემა და ზეთის ცვლა, რაც საკმაო ხარჯებთანაა დაკავშირებული, დამეთანხმები ალბათ. ქვედა, ეგრეთ წოდებული "ზაგლუშკიდან" ზეთის გაჟონვა, რამაც მიმიყვანა საბოლოო ფატალურ შედეგამდე( ნუ სხვების დახმარებით). თან უკვე აღარ მეშინია, ვაბუღრავებ სადაც მინდა და როგორც მინდა. ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#140
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,028 რეგისტრ.: 3-November 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თელავი ![]() |
რა ადგილას არის ეგ ზაგლუშკა? ვიზუალურად ჩანს? რატო ვერ გააჩერეს ზეთის გაჟონვა? აბა რო მომწერ პასუხს იამკაზე ვნახავ ჩემ მანქანაზე მაგ ზაგლუშკას.
ზეთს არ აქვს მნიშვნელობა ტუ რა ფირმის იქნება მტავარია წითელი ან ყვითელი ჩაასხა. ფერს აქვს მნიშვნელობა მანქანის მიხედვით. რაც შეეხება იმას რომ რა რაოდენობაც უწერია ის არ ჩავიდა ეგ იმიტომ რომ თუ მუფტა არ მოხსენი ავტომატურ კოლოფს ისე იქიდან ზეტი არ გამოდის. ტეგეტაში იყო რომ გამოვცვალე ზეთი და 1 თვეში გაფუჭდა. ერთ თვეში კოლოფი გაფუჭდა თუ ზეთის ხარისხი? რა ზეთი ჩაასხეს ისეთი? |
|
|
![]()
პოსტი
#141
|
|
![]() ძაღლით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 4,644 რეგისტრ.: 10-June 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
რა ადგილას არის ეგ ზაგლუშკა? ვიზუალურად ჩანს? რატო ვერ გააჩერეს ზეთის გაჟონვა? ერთ თვეში კოლოფი გაფუჭდა თუ ზეთის ხარისხი? რა ზეთი ჩაასხეს ისეთი? "ზაგლუშკა" არის კოლოფის მარჯვენა მხარეს, კოლოფის კარტერიდან 4-5 სმ-ით ზემოთ. ეს არის დაახლოებით R-15მმ დიამეტრის საცობი, რომელსაც გარედან კეტავს ფოლადის დრეკადი რგოლი ("კოლიცო"). აი მაქედან იცის ჟონვა. სწორედ ეგ რგოლი ვერ ჩასვა წესიერად იმ "პროფესორმა", ჩემგან დედა-ხსენებულმა ხელოსანმა, რის გამოც ისევ გაუშვა ზეთი. მეორე დღესვე შევაცვლევინე ისევ 'ზაგლუშკა", ზეთი და ფილტრი, მაგრამ ნაკლული ზეთით ნამუშევარი ავტომატური კოლოფი უკვე სასაფლაოს გზაზე მდგარი მიცვალებულია. ჰოდა.......... დავასაფლავე კიდეს თვენახევრის მერე. |
|
|
![]()
პოსტი
#142
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,028 რეგისტრ.: 3-November 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თელავი ![]() |
გასაგებია, აბა ხვალ ვნახავ ჩემსას.
|
|
|
![]()
პოსტი
#143
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,028 რეგისტრ.: 3-November 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თელავი ![]() |
ვნახე ეგ ზაგლუშკა სადაც არის. საბედნიეროდ მშრალია და არ გაზდის ზეთი.
|
|
|
![]()
პოსტი
#144
|
|
![]() მშვილდით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 506 რეგისტრ.: 25-August 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ხომ ვერ მეტყვით "რაზვალს" კარგად სად ასწორებენ?
|
|
|
![]()
პოსტი
#145
|
|
![]() ძაღლით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 4,792 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: rustavi ![]() |
ვახუშტის ხიდთან
|
|
|
![]()
პოსტი
#146
|
|
![]() მშვილდით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 730 რეგისტრ.: 13-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
ტურბოდიზელების მფლობელებო, ყველას მოგეხსენებათ, რა დიდი მნიშვნელობა აქვს ჩვენი ძრავებისათვის კარგი ხარისხის დიზელის ჩასხმას. განსაკუთრებით მავნებელია დიზელში წყლის შემცველობა. ამისაგან განსაკუთრებით ზიანდება მაღალი წნევის "ტოპლივ-ნასოსი". ზოგი როგორ წყვიტავს ამ პრობლემას და ზოგი როგორ... ზოგი წინასწარ ყიდულობს დიზელს და ავზში აყენებს რაღაცა პერიოდი... ზოგი სისტემატიურად ნაცნობ გასამართ სადგურზე დადის და გარანტირებულად ნადგომ დიზელს ისხავს... ზოგი დამატებით ფილტრს აყენებს. სწორედ ამ დამატებით ფილტრზე მინდა შეგეკითხოთ. ვინმეს თუ დაგიყენებიათ, იქნებ გაგვიზიაროთ ამ ოპერაციის თავისებურებები.
|
|
|
![]()
პოსტი
#147
|
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: გლობალ-ადმინი პოსტები: 717 რეგისტრ.: 4-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
troutbaiter
"ტოპლივნი ნასოსის" მოსავლელად საზოგადადო გავრცელებული მეთოდია ორტაქტიანი ძრავების ზეთის გამოყენება. ანუ დიზელის საწვავს ურევენ ხოლმე გარკვეული დოზით ორტაქტიანების ზეთს. შედეგად, "ნასოსი" იზეთება და მანქანაც შედარებით ჩუმად და სუფთად მუშაობს. ასევე საყურადღებოა მავნე ნივთიერებების შემცველობა თანამედროვე ზეთებში. ორტაქტიანები უმეტესად ცნობილ მწარმოებლებს (shell, mobil, liqui-moly...) "მწვანე" აქვთ, ანუ მავნე ნივთიერებები ძალიან მცირეა და კატალიზატორებს ვერ ავნებს. მეორე უფრო ცივილიზებული მეთოდია სპეც. დანამატების ყიდვა და იმათი გამოყენება. ეს დანამატები უკეთეს შეზეთვას უზრუნველყოფენ, ასევე იცავენ კოროზიისგან მთელს საწვავის მიწოდების სისტემას. ასეთი დანამატების ძალიან ფართო სპექტრი აქვს მაგალითად Liqui-Moly-ს. მათი ნაწილი აქაურ წარმომადგენლობასაც აქვს. |
|
|
![]()
პოსტი
#148
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კლუბის წევრი პოსტები: 14,709 რეგისტრ.: 18-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
Power_VANO
გეთანხმები ყველა პუნქტში, მაგრამ პირველ პუნქტს ხშირად არ მიმართავენ, ეს შეიძლება წელიწადში 3-4ჯერ გააკეთო და ისიც სიფრთხილით. ისე ყველაზე კარგი ვარიანტი მაინც დიზელის დაყენება მგონია. მაგრამ სად არის მაგის თანხა იყიდო ერთიანად ვთქვათ 1 ტონა. არ არის. ამიტომ ზეთის გარევით ყველაზე ადვილად დაიცავ ძრავსაც და ნასოსსაც. კარგად გავარკვევ ამასაც. მე როგორც მახსოვს სავსე ბაკში 2 ლიტრი უნდა გაერიოს. სავსე ბაკი იგულისხმება 70-80 ლიტრი. |
|
|
![]()
პოსტი
#149
|
|
![]() ო ფ ე რ ი ს ტ ი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,699 რეგისტრ.: 8-July 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ტიფლისი ![]() |
levan81
ტოიოტა ცენტრში. ერთადერთი რამე რასაც ყველაზე კარგად აკეთებენ მთელ თბილისში ![]() ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#150
|
|
![]() შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 237 რეგისტრ.: 25-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
გამარჯობათ!
კითხვა მცოდნეებთან. იქნებ ჩამოვწეროთ მანქანაზე წვის მომატების ყველა შესაძლო მიზეზი რაც შეიძლება არსებობდეს, და მათი გადაჭრის გზებიც (თუ არსებობს) მადლობა! |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 11th May 2025 - 02:47 |