პრობლემები ჩვენს მანქანაზე....... - ოჩოპინტრე
IPB

გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )

68 გვერდი V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
პრობლემები ჩვენს მანქანაზე......., ...................
gacho
პოსტი Jan 21 2011, 15:59
პოსტი #136


მშვილდით მონადირე
****

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 918
რეგისტრ.: 11-November 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: tbilisi



ძრავზე, ხიდზე და რაზდატკაზე არ მაქვს საუბარი. მე ავტომატური კოლოფი ვიგულისხე. გიდრავლიკის ზეთის ფერების მიხედვით არის. ცნობილი ბრენდების უფრო მეტი ფალსიფიცირებული ზეთები შემოდის. ბრენდები მე როგორც ვიცი მარტო კასტროლს, მობილ1 და შელს უკეტებენ რეკომენდაციას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
გოგიტა
პოსტი Jan 21 2011, 16:17
პოსტი #137


თოფით მონადირე
*****

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 1,248
რეგისტრ.: 18-September 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: Tbilisi



გაჩო გაჩერდი ეხლა, აქვს მნიშვნელობა და ძალიან დიდი.

აქ ოღონდაც ზეთი იყიდო და ყველაფერს კადრულობენ და გატყუებენ
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
romeo 1
პოსტი Jan 21 2011, 19:18
პოსტი #138


თოფით მონადირე
*****

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 1,028
რეგისტრ.: 3-November 10
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: თელავი



ციტატა(sabo73 @ Jan 20 2011, 20:49) *
რომეო

მე მყავს ისუზუ როდეო. ზეთის გამოცვლის დროს დამჭირდა 9 ლიტრი. სანამ სუფთა ზეთი არ წამოვიდა. ზეთიან ფილტრიანად გადავიხადე 300 ლარი. რახან გამოცვალე კარგია, ზეთის უვარგისობა ან ნაკლულობა აფუჭებს მაგ კოლოფებს ყველაზე უფრო.ეხლა მექანიკა დავაყენე და დავისვენე ,პრობლემებისგან.

რა პრობლემა ქონდა ავტომატს? მე მითხრეს ზეთი მანამ უნდა გამოცვალო ვიდრე კოლოფს პრობლემები დაეწყებაო. მე რომ გამოვცვალე ზეთი არაფერი პრობლემა არა ქონდა ჩემ კოლოფს, გამოცვლის შემდეგაც ზუსტად ისევე კარგად მუშაობს როგორც მანამდეს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
საბო
პოსტი Jan 21 2011, 21:16
პოსტი #139


ძაღლით მონადირე
******

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 4,644
რეგისტრ.: 10-June 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: Tbilisi



romeo 1
ღმერთმა არც განახოს მაგ კოლოფზე პრობლემა, თორემ გამწარდები მერე ჩემსავით.
რა პრობლემა და ზეთის ცვლა, რაც საკმაო ხარჯებთანაა დაკავშირებული, დამეთანხმები ალბათ.
ქვედა, ეგრეთ წოდებული "ზაგლუშკიდან" ზეთის გაჟონვა, რამაც მიმიყვანა საბოლოო ფატალურ შედეგამდე( ნუ სხვების დახმარებით).
თან უკვე აღარ მეშინია, ვაბუღრავებ სადაც მინდა და როგორც მინდა. newsmile035.gif (ისე არც მანამდე აკლდა, მაგრამ მაინც შიშის ქვეშ ვიყავი).
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
romeo 1
პოსტი Jan 23 2011, 21:50
პოსტი #140


თოფით მონადირე
*****

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 1,028
რეგისტრ.: 3-November 10
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: თელავი



რა ადგილას არის ეგ ზაგლუშკა? ვიზუალურად ჩანს? რატო ვერ გააჩერეს ზეთის გაჟონვა? აბა რო მომწერ პასუხს იამკაზე ვნახავ ჩემ მანქანაზე მაგ ზაგლუშკას.

ციტატა(gacho @ Jan 20 2011, 22:06) *
ზეთს არ აქვს მნიშვნელობა ტუ რა ფირმის იქნება მტავარია წითელი ან ყვითელი ჩაასხა. ფერს აქვს მნიშვნელობა მანქანის მიხედვით. რაც შეეხება იმას რომ რა რაოდენობაც უწერია ის არ ჩავიდა ეგ იმიტომ რომ თუ მუფტა არ მოხსენი ავტომატურ კოლოფს ისე იქიდან ზეტი არ გამოდის. ტეგეტაში იყო რომ გამოვცვალე ზეთი და 1 თვეში გაფუჭდა.

ერთ თვეში კოლოფი გაფუჭდა თუ ზეთის ხარისხი? რა ზეთი ჩაასხეს ისეთი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
საბო
პოსტი Jan 23 2011, 22:05
პოსტი #141


ძაღლით მონადირე
******

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 4,644
რეგისტრ.: 10-June 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: Tbilisi



ციტატა(romeo 1 @ Jan 23 2011, 22:50) *
რა ადგილას არის ეგ ზაგლუშკა? ვიზუალურად ჩანს? რატო ვერ გააჩერეს ზეთის გაჟონვა?
ერთ თვეში კოლოფი გაფუჭდა თუ ზეთის ხარისხი? რა ზეთი ჩაასხეს ისეთი?


"ზაგლუშკა" არის კოლოფის მარჯვენა მხარეს, კოლოფის კარტერიდან 4-5 სმ-ით ზემოთ. ეს არის დაახლოებით R-15მმ დიამეტრის საცობი, რომელსაც გარედან კეტავს ფოლადის დრეკადი რგოლი ("კოლიცო"). აი მაქედან იცის ჟონვა.
სწორედ ეგ რგოლი ვერ ჩასვა წესიერად იმ "პროფესორმა", ჩემგან დედა-ხსენებულმა ხელოსანმა, რის გამოც ისევ გაუშვა ზეთი. მეორე დღესვე შევაცვლევინე ისევ 'ზაგლუშკა", ზეთი და ფილტრი, მაგრამ ნაკლული ზეთით ნამუშევარი ავტომატური კოლოფი უკვე სასაფლაოს გზაზე მდგარი მიცვალებულია. ჰოდა.......... დავასაფლავე კიდეს თვენახევრის მერე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
romeo 1
პოსტი Jan 23 2011, 22:20
პოსტი #142


თოფით მონადირე
*****

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 1,028
რეგისტრ.: 3-November 10
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: თელავი



გასაგებია, აბა ხვალ ვნახავ ჩემსას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
romeo 1
პოსტი Feb 3 2011, 21:16
პოსტი #143


თოფით მონადირე
*****

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 1,028
რეგისტრ.: 3-November 10
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: თელავი



ვნახე ეგ ზაგლუშკა სადაც არის. საბედნიეროდ მშრალია და არ გაზდის ზეთი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
levan81
პოსტი Mar 13 2011, 12:03
პოსტი #144


მშვილდით მონადირე
****

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 506
რეგისტრ.: 25-August 10
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: თბილისი



ხომ ვერ მეტყვით "რაზვალს" კარგად სად ასწორებენ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
ჰერცოგი
პოსტი Mar 13 2011, 12:13
პოსტი #145


ძაღლით მონადირე
******

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 4,792
რეგისტრ.: 15-May 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: rustavi



ვახუშტის ხიდთან
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
troutbaiter
პოსტი Mar 13 2011, 13:56
პოსტი #146


მშვილდით მონადირე
****

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 730
რეგისტრ.: 13-July 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება



ტურბოდიზელების მფლობელებო, ყველას მოგეხსენებათ, რა დიდი მნიშვნელობა აქვს ჩვენი ძრავებისათვის კარგი ხარისხის დიზელის ჩასხმას. განსაკუთრებით მავნებელია დიზელში წყლის შემცველობა. ამისაგან განსაკუთრებით ზიანდება მაღალი წნევის "ტოპლივ-ნასოსი". ზოგი როგორ წყვიტავს ამ პრობლემას და ზოგი როგორ... ზოგი წინასწარ ყიდულობს დიზელს და ავზში აყენებს რაღაცა პერიოდი... ზოგი სისტემატიურად ნაცნობ გასამართ სადგურზე დადის და გარანტირებულად ნადგომ დიზელს ისხავს... ზოგი დამატებით ფილტრს აყენებს. სწორედ ამ დამატებით ფილტრზე მინდა შეგეკითხოთ. ვინმეს თუ დაგიყენებიათ, იქნებ გაგვიზიაროთ ამ ოპერაციის თავისებურებები.
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
Power_VANO
პოსტი Mar 17 2011, 21:58
პოსტი #147


Administrator
****

ჯგუფი: გლობალ-ადმინი
პოსტები: 717
რეგისტრ.: 4-May 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება



troutbaiter
"ტოპლივნი ნასოსის" მოსავლელად საზოგადადო გავრცელებული მეთოდია ორტაქტიანი ძრავების ზეთის გამოყენება. ანუ დიზელის საწვავს ურევენ ხოლმე გარკვეული დოზით ორტაქტიანების ზეთს. შედეგად, "ნასოსი" იზეთება და მანქანაც შედარებით ჩუმად და სუფთად მუშაობს.

ასევე საყურადღებოა მავნე ნივთიერებების შემცველობა თანამედროვე ზეთებში. ორტაქტიანები უმეტესად ცნობილ მწარმოებლებს (shell, mobil, liqui-moly...) "მწვანე" აქვთ, ანუ მავნე ნივთიერებები ძალიან მცირეა და კატალიზატორებს ვერ ავნებს.


მეორე უფრო ცივილიზებული მეთოდია სპეც. დანამატების ყიდვა და იმათი გამოყენება. ეს დანამატები უკეთეს შეზეთვას უზრუნველყოფენ, ასევე იცავენ კოროზიისგან მთელს საწვავის მიწოდების სისტემას. ასეთი დანამატების ძალიან ფართო სპექტრი აქვს მაგალითად Liqui-Moly-ს. მათი ნაწილი აქაურ წარმომადგენლობასაც აქვს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
ჩელე
პოსტი Mar 17 2011, 23:33
პოსტი #148


თვით დიდი ოჩო!
********

ჯგუფი: კლუბის წევრი
პოსტები: 14,709
რეგისტრ.: 18-May 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: თბილისი



Power_VANO
გეთანხმები ყველა პუნქტში, მაგრამ პირველ პუნქტს ხშირად არ მიმართავენ, ეს შეიძლება წელიწადში 3-4ჯერ გააკეთო და ისიც სიფრთხილით. ისე ყველაზე კარგი ვარიანტი მაინც დიზელის დაყენება მგონია. მაგრამ სად არის მაგის თანხა იყიდო ერთიანად ვთქვათ 1 ტონა. არ არის. ამიტომ ზეთის გარევით ყველაზე ადვილად დაიცავ ძრავსაც და ნასოსსაც. კარგად გავარკვევ ამასაც. მე როგორც მახსოვს სავსე ბაკში 2 ლიტრი უნდა გაერიოს. სავსე ბაკი იგულისხმება 70-80 ლიტრი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
გიორგი
პოსტი Mar 17 2011, 23:43
პოსტი #149


ო ფ ე რ ი ს ტ ი
*******

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 7,699
რეგისტრ.: 8-July 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: ტიფლისი



levan81

ტოიოტა ცენტრში. ერთადერთი რამე რასაც ყველაზე კარგად აკეთებენ მთელ თბილისში newsmile05.gif) მაგრამ წინასწარ თუ არ ჩაეწერე ანდრეისთან - ისე პირდაპირ ვერ მიხვალ newsmile05.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება
Zhorika
პოსტი Mar 31 2011, 14:07
პოსტი #150


შუბით მონადირე
**

ჯგუფი: ფორუმის წევრი
პოსტები: 237
რეგისტრ.: 25-December 10
ნიკის ჩასმა
ციტირება
მდებარეობა: თბილისი



გამარჯობათ!

კითხვა მცოდნეებთან. იქნებ ჩამოვწეროთ მანქანაზე წვის მომატების ყველა შესაძლო მიზეზი რაც შეიძლება არსებობდეს, და მათი გადაჭრის გზებიც (თუ არსებობს)

მადლობა!
Go to the top of the page
 
+Quote Post გაზიარება

68 გვერდი V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 3 მომხმარებელი (მათ შორის 3 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 11th May 2025 - 02:47