გაზის აპარატურა |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
|
![]() ![]() |
გაზის აპარატურა |
![]()
პოსტი
#71
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,248 რეგისტრ.: 18-September 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi ![]() |
|
|
|
![]()
პოსტი
#72
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,242 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ჩემი გონება მოწყობილია ასე: თუ გყავს ჯიპი, ესეიგი ნადირობა და თევზაობა გიყვარს, თუ ეს ორი საქმე გიყვარს, ზნაჩიტ საბარგული გჭირდება, თუ საბარგული გჭირდება, ზნაჩიტ იქ 20კუბიანი ბალონი არ უნდა იყოს ![]() მანქანას გააჩნია, 20–იც დევს, ძაღლის ყუთიც ეტევა და 3 კაცის აღჭირვილობაც და ქალაქში, 24 ლარით 110 მილს გავდივარ ნადირობა და თევზაობის გულისთვის გადავიყვანე მანქანა გაზზე თორემ ექიმივით სახლი და სამსახურისთვის ნამდვილად არ მოვიხარჯებოდი : |
|
|
![]()
პოსტი
#73
|
|
![]() მშვილდით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 805 რეგისტრ.: 23-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
მეც მე-4 თაობა მაქვს დაყენებული ახალ მერსედეს "ც" კლასსზე კომპრესორზე და გეტყვით რომ აი ეხლა დავინახე ჯიბეში ფული.........16 კუბიანი(იტალიური ფაბერის) ბალონი თავისი იტალიური ალფატრონიკის დანადგარ-კომპიუტერით დაჯდა 1850 ლარი(ამაში შედის 60 ლარიანი ნებართვაც).....რაც შეეხება წვას ქალაქში ბალონის სრული დატვირთვის შემთხვევაში გადის 210-220 კმ, ხოლო ტრასაზე დაახლოებით 250-260 კმ (ცნობისათვის 16 კუბიანი ბალონი სრულად დატვირთვისას იტევს 20 კუბამდე გაზსს).....რაც შეეხება პრაქტიკულობას ძალიან პრაქტიკულია და საკმაოდ უსაფრთხოც, რადგან ყოველ 3 წელიწადში ბალონი იხსნება და ხელახლა მოწმდება წნევაზე და ხელახლა იღებ ნებართვას ანუ გარანტია 100%-ია იმისა რომ უსაფრთხოა.......ბალონის პრობლემის შემთხვევაში ბალონი არ სკდება არასოდეს..........
მე დავაყენე ამერიკის საელჩოს მოპირდაპირედ რომ გაზგასამართი სადგურია იქ 3 კვირიანი რიგში ლოდინის შემდეგ(3 კვირის წინ და გავიარე უკვე დაახლოებით 1000 კმ-ი)..........სურვილის შემთხვევაში დაუკავშირდით იროდის 574-558-211.........მონტაჟზე და სხვა პრობლემებზე მოქმედებს გარანტია........... ხო დამავიწყდა მეთქვა სანამ გაზს დავაყენებდი გამაგზავნეს კომპიუტერულ დიაგნოსტიკაზე ...... თუ დიაგნოსტიკა იქნებოდა კარგი იმის შემდგომ დაყენდება ყველაფერიო, რომ ჩვენსც დარწმუნებული ვიყოთ მანქანის გამართულობაშიოოო........ აი ასე იყო ყოველივეეე ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#74
|
|
![]() შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 204 რეგისტრ.: 23-February 12 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
|
|
|
![]()
პოსტი
#75
|
|
![]() შუბით მონადირე ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 204 რეგისტრ.: 23-February 12 ნიკის ჩასმა ციტირება ![]() |
|
|
|
![]()
პოსტი
#76
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,706 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ციტატა გაზი ძრავს ვერაფერს ვერ უშვრება ტყუილია უშვება თან მაგრადაც უშვება თუ მე-3 თაობა გიყენია. ხოლო მე-4 თაობის შემთხვევაში სასურველია სპეც სითხის დოზატორის დამატება, რომელიც კლაპნების შეზეთვას და გაგრილებას უზრუნველყოფს! ასევე აყენებენ ხოლმე წვის კუთხის მარეგულირებელს თუ რაღაც მსგავსი ქვია. ნუ ეს ორივე დამატებითი ოფციებია! ცნობისთვის გაზი 2-ჯერ უფრო მაღალი ტემპერატურით იწვის ვიდრე ბენზინი!!!! ზოგადად კი გაზი ეკოლოგიურად გაცილებით უფრო სუფთაა და ცილინდრის კედლებიდან ბენზინივით არ ახდენს ზეთის ჩამორეცხვას!!! ციტატა ეგრაც შეეხება მეოთხე თაობა უფრო ნაკლებ-ეკონომიურია ვიდრე მესამე, იმიტო რომ ბევრ ბენზინს მოიხმარსთან ![]() ![]() ციტატა არ დაგავიწყდეთ მე-4 დაყენებისას გალოვკა ისვერლება ყველა ცილინდრთან რატომ? კოლექტორები, რომ გაისვერლოს ვერა? ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#77
|
|
![]() თოფით მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 1,242 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
QUOTE ხოლო მე-4 თაობის შემთხვევაში სასურველია სპეც სითხის დოზატორის დამატება, რომელიც კლაპნების შეზეთვას და გაგრილებას უზრუნველყოფს! ასევე აყენებენ ხოლმე წვის კუთხის მარეგულირებელს თუ რაღაც მსგავსი ქვია. ნუ ეს ორივე დამატებითი ოფციებია! ცნობისთვის გაზი 2-ჯერ უფრო მაღალი ტემპერატურით იწვის ვიდრე ბენზინი!!!! ზოგადად კი გაზი ეკოლოგიურად გაცილებით უფრო სუფთაა და ცილინდრის კედლებიდან ბენზინივით არ ახდენს ზეთის ჩამორეცხვას!!! +1000000 QUOTE რომ საქართველოში მესამე თაობის გაზის აპარატურა საერთოდ არ არსებობს და ის რასაც აქ მესამე თაობას ეძახიან, სინამდვილეში კაი მამაპაპური მე-2 თაობაა!!! , ან ეს იგივე მე-4 თაობაა, რომელსაც წვის კუთხის მარეგულირებელი არ უყენიაQUOTE ციტატა არ დაგავიწყდეთ მე-4 დაყენებისას გალოვკა ისვერლება ყველა ცილინდრთან იხ**იტება ცივი კოლექტორი და არა გალოვკები |
|
|
![]()
პოსტი
#78
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,706 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ციტატა ან ეს იგივე მე-4 თაობაა, რომელსაც წვის კუთხის მარეგულირებელი არ უყენია არა. მესამე თაობა უბრალოდ არ ყენდება საქართველოში ყენდება მე-4 რომელსაც დამატებით ოფციებს თუ დაუყენებ კარგი ბიჭი იქნები და ყენდება მე-2 თაობა - ეგ არის და ეგ... ![]() მე-4 თაობის გაზის აპარატურა თავისი ყველა ოფციით ალბათ 2-ჯერ უფრო მეტად უზრდის რესურსს ძრავს - ვიდრე ბენზინზე იმუშავებდა! |
|
|
![]()
პოსტი
#79
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ადმინი პოსტები: 18,619 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
ნუ ახურებთ რა
გაზის მინუსი იდეაში უსმასკობაა და ახალ თაობებზე მაგიც მოგვარებულია იქოქება ბენზინზე და გადადის გაზზე,საკმარისი სმასკაა ეგ არაფერი კატასტროფა არ არის ძრავისთვის გაზი(ნუ ბენზინზე მუშაობის რესურსისგან განსხვავებით შედარებით ცოტა უხდება გაზზე) |
|
|
![]()
პოსტი
#80
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,706 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ნუ ახურებთ რა გაზის მინუსი იდეაში უსმასკობაა და ახალ თაობებზე მაგიც მოგვარებულია იქოქება ბენზინზე და გადადის გაზზე,საკმარისი სმასკაა ეგ არაფერი კატასტროფა არ არის ძრავისთვის გაზი(ნუ ბენზინზე მუშაობის რესურსისგან განსხვავებით შედარებით ცოტა უხდება გაზზე) როდემდე უნდა წერო ერთი ეს მკითხაობით მიღებული პოსტები? შენი თუ არ იცი სხვისი დაიჯერე ან არა და მოქექე ინეტი! უსმაზკობა კი არ არის გაზის მინუსი - არამედ მისი მაღალი წვის ტემპერატურაა!!! და "უსმაზკობას" რაც შეეხება ის გვარდება დამატებითი 1 ლიტრიანი ბალონჩიკით, რომლის სითხეც 40 ლარი ღირს და 10,000 კილომეტრზე გყოფნის! ხოლო გაზზე მომუშავე ძრავის რესურსს რაც შეეხება - გაზი წვის დროს გამოყოფს 50-70%-ით ნაკლებ აგრესიულ და კოროზიულ ნივთიერებებს - ამიტომაც უფრო ნაკლებად აზიანებს ძრავს ამ კუთხით! |
|
|
![]()
პოსტი
#81
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ადმინი პოსტები: 18,619 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
არამედ მისი მაღალი წვის ტემპერატურაა!!! ეს მაღალი სიმხურვალე მერე გგონია არაფერს ავნებს!!! იგივე რესურსზეც ესეთ დიდი ტემპერატურაზე არ არის ძრავები გათვილი და რაზე უფრო იმუშავებს იმაზე რაზეც გათვლილია თუ არანორმალურ რეჟიმზე როდემდე უნდა წერო ერთი ეს მკითხაობით მიღებული პოსტები? შენზე მეტი შეხება კი მაქვს ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#82
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,706 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
ციტატა ეს მაღალი სიმხურვალე მერე გგონია არაფერს ავნებს!!! იგივე რესურსზეც ესეთ დიდი ტემპერატურაზე არ არის ძრავები გათვილი და რაზე უფრო იმუშავებს იმაზე რაზეც გათვლილია თუ არანორმალურ რეჟიმზე მაღალი სიმხურვალის წამალი დავწერე უკვე და აღარ გავიმეორებ! "ნორმალურ" რეჟიმს შენ რასაც ეძახი ის ამ დროს მეტ ზიანს აყენებს ძრავს: ძრავის გაზზე მუშაობისას ხდება აირის სრული წვა, რადგან გაზი ადვილად ერევა ჰაერს და თანაბრად ავსებს წვის კამერას ერთგვარი გოთოგენური მასით. გაზი ხვდება ძრავის წვის კამერაში უკვე აორთქლებული სახით, ამიტომ ბენზინისგან განსხვავებით არ აცლის ზეთს კამერის კედლებიდან. ის არ ტოვებს ნაწილაკებს წვის კამერაში და შესაბამისად არ წარმოიქმნება ნახშირბადის ნარჩენები. ძრავის გაზზე მუშაობისას ზეთს იშვიათად ჭირდება შეცვლა, რადგან უფრო ნაკლებად ბინძურდება და ხანგრძლივად ინარჩუნებს თვისებებს. გაზის ძრავის გარბენი უფრო ხანგრძლივია ბენზინთან შედარებით. გაზის ძრავაზე იზრდება ძრავის სანთურის (სვეჩების) გამძლეობა. გაზი იწვის ბენზინზე ნელა, ამიტომ „გაზის“ ძრავები მუშაობს უფრო ჩუმად ვიდრე ბენზინის, ასევე მოძრაობის ნებისმიერ რეჟიმში არ შეიმჩნევა დეტონაცია. გაზის გამონაბოლქვი მცირდება 60%-70%-ით, რაც მნიშვნელოვანი ფაქტორია ადამიანის ჯამრთველობასა და გარემოსთვის. ძრავში გაზის წვის დროს არ გამოიყოფა მეტალის დამაზიანებელი კატალიზატორები, აქვს კარგი დიფუზიის უნარი, სტაბილური აგრეგატული მდგომარეობა, რაც უკეთ იცავს ძრავას. ეხლა კი შენ განსაზღვრე რომელი ჯობია! ციტატა შენზე მეტი შეხება კი მაქვს გეტყობა! |
|
|
![]()
პოსტი
#83
|
|
![]() თვით დიდი ოჩო! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ადმინი პოსტები: 18,619 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#84
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,706 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
T A M P L I E R
ინეტში მოიძიე ოხრადაა ინფო ინგლისური თუ იცი მანდაც ბლომად ნახავ რაღაცეებს1 ჩემს მანქანაზე, რომ ვფიქრობდი - მანამდე ჯერ ინფორმაციები მოვიძიე ოხრად და ასე თუ ისე შევისწავლე ეგ საკითხი! ასე, რომ უნდა დააყენო მე-4 თაობა თავისი წვეთოვანით და აალების კუთხის რეგულატორით - და ფინანსური პრობლემები მოგვარდება ![]() |
|
|
![]()
პოსტი
#85
|
|
![]() ნამდვილი მონადირე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმის წევრი პოსტები: 7,706 რეგისტრ.: 15-May 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი ![]() |
PS. იაპონური მანქანების ძრავები შედარებით უფრო მტკივნეულად აღიქვავენ გაზს (კლაპნეს ეღერძება დედიკო) ამიტომ წვეთოვანზე ფულის დაზოგვა არ ღირს!
|
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th July 2025 - 07:41 |